Dit is echt goals, ik heb even gemist hoe je dit hebt gedaan?
Zoân urban frisbee ding toch? Ofzoiets. Het heeft een fancy naam rondom iets met frisbee.
Edit: nachtstand ziet spoilers niet
Haha sommige planten hebben volgens mij ook een eigen wil. Mijn bieslook doet het namelijk heel erg goed en is juist onwijs gegroeid toen het warmer werd. En mijn basilicum wordt maar niet mooi groen, de blaadjes zijn een beetje geel, maar hij blijft wel groeien en hij stond ook in bloei toen ik thuis kwam van vakantie.
Maand of jaarâŠ
Huh jaar pas echt? Hoe kon ik op die leeftijd zo vaak mn knie openhalen terwijl ik niet eens knieen had
Hmm ja en nee. Rond je derde begint het maar je hebt voor die tijd een knieschijf van kraakbeen. Je knieschijf is origineel twee centrumpjes in het kraakbeen dat bot begint te worden. Je zou dus kunnen zeggen dat je op een goed moment vier knieschijven hebt jn totaal! Daarnaast blijven al je botten ontwikkelen tijdens je leven gebaseerd op leeftijd, sex en activiteit. Een knieschijf van een 6 jarige is dus kleiner dan die van een 50 jarige. Fun fact, je knieschijf is het grootste bot dat we hebben dat niet aan een ander bot âgrenstâ (articuleerd) dit heet een sesam bot
Oke na al deze verhalen ga ik dit weekend mijn basilicumplant verpotten. Leuk projectje, al heb ik totaal geen groene fingers
Ik begrijp wat je bedoelt (sekse/geslacht neem ik toch iig aan?), maar ik moest wel even gniffelen
Oh ik heb altijd het idee dat ze met lopen ook meer links aanhouden!
Dan zou je bij gebroken botten gewoon extra veel sex moeten hebben zodat je botontwikkeling sneller vordert.
Whaha ik heb jn Engeland gestudeerd dus het hele idee dat er een seks/sex onderscheid is in nl vergeet ik altijd
Eigenlijk is het onderscheid in het Nederlands tussen seks en sekse. Sex met een x is officieel eigenlijk fout, maar zie je wel veel (beĂŻnvloed door het Engels natuurlijk). Even ter info.
Ik kwam er afgelopen weekend achter dat oma uit het liedje van Jan(tje) Smit dood is (Moet ik er wel bij zeggen dat het voor het eerst in jaren was dat ik het nummer weer eens hoorde)
De reclame voor Dominos kwam voorbij op de tv en ze hebben nu een pizza met chipotle. Ik vet hard lachen omdat ik dacht: ze spreken het verkeerd uit, wat een sukkels. Ging ik het net opzoeken, spreek je chipotle dus uit als: chipootleeee. Ik zeg altijd: chi-poh-tel
Hier een filmpje hoe je het uit hoort te spreken klik.
Ik kwam daar een tijdje geleden ook achter via een Amerikaanse Youtuber. Helemaal in de war Ik vind de juiste manier nog steeds gek/verkeerd klinken haha
Chipotle is my lifeee
omg
omg serieus? gevalletje âi was today years oldâ dit
Ik kwam er gister achter dat de Mcdonalds al voor de tweede wereldoorlog bestond. Zo bizar! Had ineens zoân realisatiemomentâŠ
Dat de man van Carolien Karthaus Moes was/is van Zoop