Ik doe altijd al mn beleg en dan kaas als ik hem zelf beleg
Ja wat @Luzarl zegt dus. M’n moeder zei altijd dat alleen dan de kaas goed smelt en ik geloofde dat in al m’n onschuld
Dat het “perjury” is en niet “purgery” als iemand liegt onder ede. Genoeg advocatenseries gekeken maar de ondertiteling is Nederlands dus wist ik veel haha. Lees het toevallig net ergens op Wikipedia nav een zaak waarover ik in een ander topic las…
eerst tomatensaus, dan kaas, dan toppings, dan kaas. duh
Dat spotify een slaapstand heeft
Of is dat pas heel recent haha
HOE WERKT DIT?! ik heb dit nodig in mijn leven
@unglaublich
Rechtsonderaan op het maantje klikken en dan kan je kiezen uit verschillende tijden (5, 10, 15, 20 minuten etc)
bedankt
Alleen bij podcasts volgens mij!
Nee heb het gisteren ook bij een playlist gedaan
@Karl_Lagerfeld Kwam je daar nu achter of wel eerder in je leven? Heb je nu vaak gehad dat het testen je geruststelde terwijl ze ze dus eigenlijk geen betrouwbaar resultaat hadden?
Vraag me dan af of je nooit las/hoorde van over zwanger worden “wachten op menstruatie”. Wel handig als je het meteen na gemeenschap zou weten
Het enige dat je voor kaas op je pizza doet, is tomatensaus, zoals @safkina zegt! (O trouwens, nu ik er ben! Ik heb toevallig vandaag! voor mijn zusjes verjaardag de Dark and Sumptuous Chocolate Cake van Nigella gemaakt, die jij maaanden geleden eens linkte en het is echt het recept van mijn leven, zooo lekker en makkelijk en vegan en makkelijk glutenvrij te maken enzo, echt love it!!!)
@littlenumbers, je hebt mijn levenskwaliteit beduidend verbeterd!!!
Ik ben er alleen nog niet uit of ik voldy erger vindt dan Fred.
Hahaha ik vind dit echt zo’n mandela effect, ben er echt van overtuigt dat dit ooit wel met creme werd geschreven
Maar dat ligt toch aan de temperatuur tijdens die dagen en het is de afgelopen dagen niet erg warm geweest.
Het is gewoon een vaste periode van 20 juli tot 20 augustus. Heeft ook iets te maken met de maan enzo.
Maar eten bederft niet sneller door de stand van de maan.
Dat er dus blijkbaar op toetsenborden bij de F en J een balkje op de toetsen zit waardoor je dus met blind typen altijd weet waar je je vingers moet neerzetten.
Nadat ik dus aan het klagen was over een nieuw toetsenbord waarbij ik steeds mis tik. Ik heb dan ook nooit een typcursus gehad oid en typ dus net niet alleen met m’n wijsvingers, maar het scheelt niet veel
Nee, maar het is wel de warmste periode van het jaar. Ook al is het de afgelopen dagen niet heel warm geweest misschien.
En dat is sowieso niet waar want het krijgt bij mij iig geen kans te bederven