Waar kwam jij pas heel laat achter?

Als ik ergens hysterisch van word is het iemand (altijd mijn zus :angry:) die zegt dat ik niet zo hysterisch moet doen.

Werkt hetzelfde met ‘doe niet zo chagrijnig’.

1 like

Dat je schijnbaar geen voetbalshirts mag dragen als je naar bepaalde grote festivals gaat in Nederland. “De beveiligers zeiden dat andere bezoekers er aanstoot aan zouden kunnen nemen.” “Mochten er rivaliserende groepen supporters zijn die aangepakt moeten worden, dan kan dat op die grond.”

2 likes

Ojaa is gewoon seksen in het algemeen. Maar zou al helemaal leuk en realistisch zijn als sims orgasmes zouden kunnen krijgen, haha!

1 like

Mijn sims hebben soms teleurstellende of hele goede ojaa, dus dan neem ik aan dat ze het kunnen maar dat EA het een beetje kindvriendelijk verpakt :joy:

3 likes

Nee het gaat toch over wat sims zeggen?

ja, bij de sims kan je niet kiezen voor ‘seks hebben’ of ‘keihard neuken’ maar het heet ‘ojaa!’, waarschijnlijk omdat ook kinderen het spel spelen. Voor iedereen buiten de sims is het seks.

10 likes

Het heet daar gewoon ‘ojaa’ ik denk vooral omdat het een spel is voor alle leeftijden en je er niet neer kan zetten ‘seks’ of ‘neuken’. Dus als je op je Sims bed klikt kun je klikken op ‘ojaa’ en dan gaan ze seks hebben. Ik denk niet dat die term is gebaseerd op een “echt” woord.

@Damnatio ik ben spuit11 we zeggen precies hetzelfde hahah.

2 likes

haha tegelijk ook. Was op een seconde sneller. Great minds think alike, laten we het daarop houden :wink:

1 like

Hahaha ja nostalgie! Dat bed had toch ook lichtjes? En ging dat bed ook niet trillen of schudden ofzo?

2 likes

Hahahha hilarisch! Ze hebben in ieder geval wel lol in bed.

1 like

Dit inderdaad, bij mij is het vooral wanneer mijn man zegt dat ik mij onredelijk gedraag. JA als er nu iets is waar ik onredelijk van word

Haha dat is toch gewoon gebaseerd op “oh, jaaaaa”? Of begrijp ik je nu niet goed? In het Engels heet het trouwens “WooHoo”.

@Mimosa ik reageerde hier onder op. Ik bedoel dus dat mensen “in het echt” niet als woord gebruiken: ‘Ik heb toch een partij lekkere ojaa gehad gisteren’. Ik snap wel waar het op gebaseerd is.

2 likes

Dat glansspoelmiddel voor de vaatwasser blijkbaar ook zorgt voor een drogere vaat

Ik dacht dat het alleen maar voor de glans was dus was er nooit zo mee bezig.

Welkom tot het volwassen leven.

10 likes

Ik kom veel in het beutyblog topic en ik dacht dus dat dit over Gregor ging :grimacing:

1 like

Haha stel je voor dat je geen goede seksuele voorlichting hebt gehad, maar wel veel Sims hebt gespeeld, en dat je dan jezelf hebt aangeleerd om te blaffen tijdens de seks :joy:

43 likes

Ik denk dat er wel meer misgaat als de Sims je opvoeding was :grin:

9 likes

Dat eerste wist ik ook niet van en ik heb het net even opgezocht, verschrikkelijk zeg :pensive:

1 like

Dat wist ik ook niet, jezus die verhalen van Nanking :scream: verschrikkelijk!

Wanneer je zelf pizza maakt is het dus veel lekkerder om éérst de kaas op de bodem te doen ipv eerst de groente en dan pas de kaas. Nu wordt de groente ook nog gaar enzo, duhuuh

1 like