Ja, mandarijnen
De R is nog niet in de maand! Het is te vroeg voor goede mandarijnen
Hahah ja!
Haha, is dat de regel? Die heb ik alleen nog maar gehoord voor mosselen.
Ik ken het dan weer voor vitaminepillen haha
Haha oh ja en tabletjes slikken voor sterkere tanden😅
Haha ik vind het leuk dat iedereen die ‘regel’ voor iets anders kent :'D @littlenumbers @Chesirecat @Girasol
Voor mij is september echt de start van de tijd van lekkere mandarijnen
haha ja voor mij had het dan weer een negatievere lading want het betekende de start van de super smerige vitaminepillen. Het waren van die schattige beertjes, maar ik kreeg ze echt niet weg
Omg! Dit dacht ik dus ook tot nu
En toen dacht ik huh het zal dan wel geen horse zijn maar whores, maar dat is het dus ook niet haha wat erg
Afgelopen tijd is ons brood wel snel beschimmeld, na 2 dagen al paar sneetjes aangetast.
Dat het Verenigd Koninkrijk geen grondwet heeft.
dat het handiger is om je halogeenlampjes erin te doen vóórdat je de armatuur ophangt
Dat ‘Goedkoop is duurkoop’ betekent dat een goedkope aanschaf uiteindelijk toch duur wordt doordat het bijv niet goed werkt. Ik dacht altijd dat ‘duurkoop’ betekende dat het lang mee ging en kon die twee nooit met elkaar rijmen maar gelukkig klopt het dus ook niet.
Dat zomervakantie ook bouwvak wordt genoemd. Vroeger zag ik dit nooit maar ineens deze zomer zie en hoor ik iedereen “bouwvak” zeggen. Walgelijk woord trouwens
Dit klopt niet helemaal. De bouwvak is een periode van 3 weken in de zomervakantie waarin alle bouwwerkzaamheden stil liggen.
Is er ook in de winter een bouwvak?
Soms liggen werkzaamheden voor bepaalde bouwvakkers wel stil omdat er dan sneeuw ligt. Vorstverlet.
Zou kunnen maar ik heb het wel echt toevallig vaak gehoord de afgelopen paar weken dat ik me niet kan voorstellen dat íedereen echt bouwvak bedoelde en niet vakantie of zomervakantie.
Sommige mensen die op kantoor werken hebben ook bouwvak, zoals mijn vriend. Als de bouw stil ligt kan hij ook niks. Dus hij noemt zijn vakantie ook maar bouwvak.
Dat bobby pins bedoeld zijn voor in je haar.
Mijn vader gebruikte die vroeger altijd om onze oren schoon te maken Weet nog dat ik er voor het eerst één in iemands haar zag, dacht toen echt “eh… Goor!!!”. Geen plastic wattenstaafjes verspild in mijn jeugd in elk geval haha