Verdampt het vocht dan ook beter van de groente?
Dat je even wild gaat staan zwaaien met je armen als je ergens niet bij kan om dan vervolgens maar wat anders te gaan doen. Of dat je een rondje draait en al je kleding van je af valt. Dat je je rekeningen betaald via de brievenbus. En dat magere Hein een overledenen op komt halen. Ik zie geen problemen.
Ja, heb het idee van wel! Maar ik bak nu bijvoorbeeld ook eerst de champignon apart en dat scheelt ook.
Ik doe altijd al mn beleg en dan kaas als ik hem zelf beleg
Ja wat @Luzarl zegt dus. M’n moeder zei altijd dat alleen dan de kaas goed smelt en ik geloofde dat in al m’n onschuld
Dat het “perjury” is en niet “purgery” als iemand liegt onder ede. Genoeg advocatenseries gekeken maar de ondertiteling is Nederlands dus wist ik veel haha. Lees het toevallig net ergens op Wikipedia nav een zaak waarover ik in een ander topic las…
eerst tomatensaus, dan kaas, dan toppings, dan kaas. duh
Dat spotify een slaapstand heeft
Of is dat pas heel recent haha
HOE WERKT DIT?! ik heb dit nodig in mijn leven
@unglaublich
Rechtsonderaan op het maantje klikken en dan kan je kiezen uit verschillende tijden (5, 10, 15, 20 minuten etc)
bedankt
Alleen bij podcasts volgens mij!
Nee heb het gisteren ook bij een playlist gedaan
@Karl_Lagerfeld Kwam je daar nu achter of wel eerder in je leven? Heb je nu vaak gehad dat het testen je geruststelde terwijl ze ze dus eigenlijk geen betrouwbaar resultaat hadden?
Vraag me dan af of je nooit las/hoorde van over zwanger worden “wachten op menstruatie”. Wel handig als je het meteen na gemeenschap zou weten
Het enige dat je voor kaas op je pizza doet, is tomatensaus, zoals @safkina zegt! (O trouwens, nu ik er ben! Ik heb toevallig vandaag! voor mijn zusjes verjaardag de Dark and Sumptuous Chocolate Cake van Nigella gemaakt, die jij maaanden geleden eens linkte en het is echt het recept van mijn leven, zooo lekker en makkelijk en vegan en makkelijk glutenvrij te maken enzo, echt love it!!!)
@littlenumbers, je hebt mijn levenskwaliteit beduidend verbeterd!!!
Ik ben er alleen nog niet uit of ik voldy erger vindt dan Fred.
Hahaha ik vind dit echt zo’n mandela effect, ben er echt van overtuigt dat dit ooit wel met creme werd geschreven
Maar dat ligt toch aan de temperatuur tijdens die dagen en het is de afgelopen dagen niet erg warm geweest.
Het is gewoon een vaste periode van 20 juli tot 20 augustus. Heeft ook iets te maken met de maan enzo.
Maar eten bederft niet sneller door de stand van de maan.