Waar kwam jij pas heel laat achter?

U serious?!

Ja, ik had ook een mega wtf moment.

Het stond inderdaad op Wikipedia. Zijn pagina is 49 minuten geleden bewerkt :thinking: En hun achternaam is hetzelfde dus vond het wel plausibel.

Ik denk nu alleen maar “huh heeft zij een achternaam”, maarja is natuurlijk logisch

20 likes

Dat een kantoortuin geen echte tuin is :eek: Ik stelde me altijd een soort binnenplaatsje met veel planten en wat oerwoudgeluiden op de achtergrond voor waar je dan met je laptop kon gaan zitten. Ik heb nota bene zelf een paar jaar in een kantoortuin gewerkt, maar zo werd dit nooit genoemd.

57 likes

Ja he! En ik vind zo’n letterlijke kantoortuin ook wel een goed idee, bestaat dat niet? Of verschillende ruimtes met verschillende thema’s (Sahara, Amazone en Siberie ofzo).

4 likes

Zooo dat zou zo fijn zijn.

1 like

Zo kwam ik er laatst ook achter dat plafonddienst niet zoiets als avonddienst of nachtdienst is.

9 likes

Haha dat dacht de architect van 't Binnenhof ook maar zij is er echt om verguisd (speelde nog wat meer geloof ik maar niet op de voet gevolgd)
https://www.ad.nl/politiek/architect-binnenhof-ontwierp-ook-blunderpand-voor-ministeries~a4184f37/?referrer=https://www.google.com/

1 like

Hahah dit!

In Schiedam is er trouwens wel een bibliotheek zo ingericht! https://www.architectuur.nl/nieuws/parkbibliotheek-schiedam/

1 like

Dat Suriname slechts 590 000 inwoners heeft. Ik dacht altijd minstens 30 miljoen of zo. Misschien omdat het groter is dan Nederland en daar mensen wonen met veel verschillende geloven etc.

7 likes

Nee in Australië ook niet! Daar heeft iedereen onbeperkt smssen dus die smssen alleen maar haha

1 like

Dat er binnenzakken in mijn spijkerjas zitten.

2 likes

In Engeland zeggen ze met stemmen “the ayes have it” of “the noes have it”, maar toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik dat ze zeiden “the eyes have it” en “the nose have it” wat ik heel onlogisch vond maar aan de andere kant weer best logisch want allebei een lichaamsdeel.

Schaam me hier wel een beetje voor want heb het tijdens mijn studie genoeg over Britse politiek gehad dus had dit wel mogen weten.

21 likes

Hee, hier werk ik soms!

Je hebt wel gelijk dat in het ‘perfecte’ ritme ovulatie in het midden plaatsvindt, maar de dagen daarvoor ben je ook nog vruchtbaar omdat sperma enkele dagen in je vagina kan overleven. Dan is er nog geen eicel, maar zo gauw die er is kun je dan zwanger raken. Dus waarschijnlijk heb je wel goed onthouden dat de ovulatie halverwege is, maar heb je aangenomen dat je pas vanaf dan vruchtbaar bent? Dat is iets dat ook niet heel uitvoerig aan bod komt op school geloof ik

Misschien weet je dit allang, maar het is niet zo dat de ovulatie voor elke vrouw op hetzelfde punt in de cyclus is. Vaak is het halverwege, maar het kan ook eerder of later zijn

3 likes

dat je iemands naam helemaal vercrackt kan typen/taggen @iNsTaNtRAmEn en als je er dan op klikt het nog steeds zo wordt weergegeven op het profiel hahaha

32 likes

Dat ik niet met geld om kan gaan als het op kleren aankomt voor mijn zoontje.

2 likes

Wow waar is zij gebleven :scream: nostalgie haha

Hahah ja dit besef had ik een paar jaar geleden ook. Ik weet dat mijn moeder dit ook een leuk liedje vond en dat we dit thuis ook wel eens draaien, dus ik vraag me af of zij toen goed naar de tekst heeft geluisterd haha.

2 likes