Waar kwam jij pas heel laat achter?

Nee, maar het is wel de warmste periode van het jaar. Ook al is het de afgelopen dagen niet heel warm geweest misschien.

En dat is sowieso niet waar want het krijgt bij mij iig geen kans te bederven :smirk:

16 likes

Of slagroom opkloppen!

Mijn tante zei ook altijd dat je je haar niet mag verven als je ongesteld bent want dan pakt het niet goed ofzo. Geen idee waar dit op slaat ook

Hahah bij mij ook hoor! Daarna altijd aan Mn moeder overgelaten mocht er slagroom geklopt moeten worden en ik was ongesteld

Hmm maar die hormonen kunnen niet op je dode haar werken. Alleen het nieuwe zwangerschapshaar of misschien het verschil in talgproductie?

1 like

Dat het niet ‘spaghetti bolle wangen’ is maar spaghetti bolognese. Thanks mum.

31 likes

Kan ook aan de temperatuur liggen, hoe kouder slagroom hoe beter je het stijf geklopt krijgt.

Ja geen idee hoe dat kan. Heb ook wel eens slagroom geklopt terwijl ik ongesteld was en het niet door had. Stond ik te raggen in die kom en op een gegeven moment vroeg mn moeder; sjenkie ben je toevallig ongesteld? Kon dan door blijven gaan maar t werd gewoon niet stijf terwijl het wel altijd lukt als ik het niet ben.

2 likes

Pics it it didn’t happen

Hou m even ondersteboven boven je hoofd, anders geloof ik je alsnog niet dat ie echt stijf is.

3 likes

Nice!

Ik heb echt zin in slagroom nu

6 likes

Ik ben echt opgegroeid met de hondsdagen, dus kende dat al wel. Ik geloof er ook wel in. Ik heb toevallig de afgelopen week van drie mensen de vraag/opmerkingen gekregen dat hun blauwe bessen/brood/mandarijnen zo snel bederven. Maar goed
 Ik heb hetzelfde met de maanstand, daar ben ik ook gevoelig voor :woman_shrugging:

2 likes

Hier ook ja! Geloof ook wel in dat soort dingen!

1 like

Ja, mandarijnen :wink:

De R is nog niet in de maand! Het is te vroeg voor goede mandarijnen :stuck_out_tongue:

8 likes

Hahah ja!

1 like

Haha, is dat de regel? Die heb ik alleen nog maar gehoord voor mosselen.

1 like

Ik ken het dan weer voor vitaminepillen haha

3 likes