Waar kwam jij pas heel laat achter?

In Engeland zeggen ze met stemmen “the ayes have it” of “the noes have it”, maar toen ik dat voor het eerst hoorde dacht ik dat ze zeiden “the eyes have it” en “the nose have it” wat ik heel onlogisch vond maar aan de andere kant weer best logisch want allebei een lichaamsdeel.

Schaam me hier wel een beetje voor want heb het tijdens mijn studie genoeg over Britse politiek gehad dus had dit wel mogen weten.

21 likes

Hee, hier werk ik soms!

Je hebt wel gelijk dat in het ‘perfecte’ ritme ovulatie in het midden plaatsvindt, maar de dagen daarvoor ben je ook nog vruchtbaar omdat sperma enkele dagen in je vagina kan overleven. Dan is er nog geen eicel, maar zo gauw die er is kun je dan zwanger raken. Dus waarschijnlijk heb je wel goed onthouden dat de ovulatie halverwege is, maar heb je aangenomen dat je pas vanaf dan vruchtbaar bent? Dat is iets dat ook niet heel uitvoerig aan bod komt op school geloof ik

Misschien weet je dit allang, maar het is niet zo dat de ovulatie voor elke vrouw op hetzelfde punt in de cyclus is. Vaak is het halverwege, maar het kan ook eerder of later zijn

3 likes

dat je iemands naam helemaal vercrackt kan typen/taggen @iNsTaNtRAmEn en als je er dan op klikt het nog steeds zo wordt weergegeven op het profiel hahaha

32 likes

Dat ik niet met geld om kan gaan als het op kleren aankomt voor mijn zoontje.

2 likes

Wow waar is zij gebleven :scream: nostalgie haha

Hahah ja dit besef had ik een paar jaar geleden ook. Ik weet dat mijn moeder dit ook een leuk liedje vond en dat we dit thuis ook wel eens draaien, dus ik vraag me af of zij toen goed naar de tekst heeft geluisterd haha.

2 likes

haha heb net de lyrics opgezocht en kom er dus ook nu pas achter :joy:

1 like

En het gekke is dat het kind nu dus een jaar of 17/18 is :grimacing:

13 likes

Dat had ik eerder dit jaar ook pas door. Eigenlijk wel leuk dat er niet omheen werd gedraaid.

2 likes

Hahaha heb de tekst ook gelezen, had geen idee… Wat ik me wel goed kan herinneren is die drummer in deze clip, zo droog.

1 like

Ze zingt nog steeds, heb haar eind vorig jaar nog live gezien. En ze heeft een autobiografie geschreven (My Thoughts Exactly), die las heel lekker weg.

Wisten jullie al wel dat dit liedje over haar broertje Alfie gaat, tegenwoordig beter bekend als Theon Greyjoy (hij haat het blijkbaar om ernaar gevraagd te worden :grimacing:) ?

12 likes

Ik ben daar ook een paar maanden geleden achter gekomen. Sindsdien gebruik ik ze liever dan m’n " buitenzakken".

Ja, hij is zeker niet meer die puberende stoner :smile: Ik had wel tijdens GoT zo vaak als hij wat langere scènes had dat meteen dat liedje in mijn hoofd popte, wat nou niet echt bij de algehele sfeer van GoT past (denk Theon/Reek die door Ramsay wordt vernederd en dan dat happy deuntje erbij - does not compute…)

2 likes

Ik dacht altijd dat jouw username instatranen was. Als in: instagram tranen

14 likes

Dat je een medicijndoosje moet openen aan de kant waar de datum op staat. Dan heb je geen gedoe meer met die bijsluiter die anders in de weg zit.

51 likes

Serieus dit verlicht mijn leven heel erg. Ik irriteer me daar zo aan

8 likes

Bij mijn pil zit daar juist de bijsluiter! Of wordt dat niet gezien als ‘echt’ medicijn?

O gek! Bij mijn pil ziet 'ie wel aan de andere kant. Had het van een huisgenoot gehoord, dus weet ook niet of het altijd waar is eigenlijk. Maar tot nu toe bij al onze doosjes hier in huis wel!

Ik dacht juist andersom