Ik dacht dat ik ook rond die leeftijd was toen dat nummer uitkwam, maar ging even kijken wanneer dat nummer uitkwam, en kwam erachter dat ik toen al een flink stuk ouder dan 20 was
Hahahah wtf nooit opgevallen.
Hahaha, fantastische lyrics! Ik schreeuwde dit nummer ook altijd als 12-jarige mee, kom er ook nu pas achter.
Dat ‘Het land van’ van Lange Frans en Baas B blijkbaar is gebouwd op ‘Shape of my heart.’ Mind is blown!
En deze zijn alletwee ook gebaseerd op hetzelfde rifje
Dat zo’n fietslampje met elastiekje er aan dus gemaakt is om zo aan je stuur te bevestigen:
En dus niet om zo te laten hangen:
Lekker laat maar omg dit is echt fantastisch
Oh shit bedoelde eigenlijk de post van @HvO haha
Edit: gvrdmm nee bedoelde de post van @ellegirltalk SORRY
Gaat echt soepel hier
Wat is fantastisch? Ik heb toch niks gepost verder, alleen een reactie op Atomic kitten en Lily Allen.
Edit: ooh die bieb bedoel je? Ja vet hè! Ben er zelf alleen ook nog nooit geweest:’)
Deze link had ik het dus over🤷♀️
Hoeveel steden metro’s hebben, ik had geen idee.
Ik kwam dit plaatje tegen op reddit (blijkbaar klopt het niet helemaal) en het zijn er veel meer dan ik dacht.
Ah lekker op alfabet
Dat Sacha Baron Cohen in Sweeney Todd speelt?? Haha ik kreeg echt een error in mijn hoofd hiervan, ik ken hem alleen als Borat en dergelijke. Had hem nooit herkend!
Hahaha, ja. Alfabetisch op land, irritant.
Ohh ik had de kleine lettertjes niet gezien, valt weer mee!
Het blijft een beetje irritant zoeken haha.
Dat Vlaams-Brabant helemaal niet aan het Nederlandse Noord-Brabant grenst. Echt, hoe kan ik dit niet geweten hebben?
Vet! Waar heb je die ergens gevonden?
Kwam toevallig voorbij op reddit: https://www.reddit.com/r/interestingasfuck/comments/d1doi4/metro_maps_across_the_world/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Omdat Vlaams-Brabant in België ligt en dit voor jullie geen algemene kennis is? Ik weet ook niet hoeveel provincies jullie hebben en waar ze allemaal op de kaart zijn
Dat George Michael in Wham zit
Of ja zat