Ik kom er net achter dat Blair Waldorf de jonge Emily Gilmore is.
Ik kwam er schandalig laat achter dat je Ralph Fiennes niet als Relf Fiejennes uitspreekt maar als Reif Fainz!
Dat het Ferd Grapperhaus is ipv Fred.
Huh das raar! Niet dat jij daar nu pas achterkomt, maar dat je dat zo gek uit moet spreken!
Ohh wat leuk om Atomic Kitten weer te horen. Basisschool memories wow.
En Lily Allen, ik wist wel waar het over ging maar was toen wel 20 toen het uitkwam misschien maakt dat verschil. Pas dacht ik wel van kan ik dit lied wel veilig luisteren bij mijn oppasgezin thuis (je kan zien wat er eerder op de dag is beluisterd). Hopen dat dat gezin niet weet waar dat lied over gaat :’)
Ik wist nooit hoe oud jij was en nu wel!! Yes!
Haha is geen geheim, heb het best vaak op het forum verteld geloof ik haha. (Dat ik het zo oud vind, omg zal het ooit wennen “ouder” worden).
Ik dacht dat ik ook rond die leeftijd was toen dat nummer uitkwam, maar ging even kijken wanneer dat nummer uitkwam, en kwam erachter dat ik toen al een flink stuk ouder dan 20 was
Hahahah wtf nooit opgevallen.
Hahaha, fantastische lyrics! Ik schreeuwde dit nummer ook altijd als 12-jarige mee, kom er ook nu pas achter.
Dat ‘Het land van’ van Lange Frans en Baas B blijkbaar is gebouwd op ‘Shape of my heart.’ Mind is blown!
En deze zijn alletwee ook gebaseerd op hetzelfde rifje
Dat zo’n fietslampje met elastiekje er aan dus gemaakt is om zo aan je stuur te bevestigen:
En dus niet om zo te laten hangen:
Lekker laat maar omg dit is echt fantastisch
Oh shit bedoelde eigenlijk de post van @HvO haha
Edit: gvrdmm nee bedoelde de post van @ellegirltalk SORRY
Gaat echt soepel hier
Wat is fantastisch? Ik heb toch niks gepost verder, alleen een reactie op Atomic kitten en Lily Allen.
Edit: ooh die bieb bedoel je? Ja vet hè! Ben er zelf alleen ook nog nooit geweest:’)
Deze link had ik het dus over🤷♀️
Hoeveel steden metro’s hebben, ik had geen idee.
Ik kwam dit plaatje tegen op reddit (blijkbaar klopt het niet helemaal) en het zijn er veel meer dan ik dacht.
Ah lekker op alfabet
Dat Sacha Baron Cohen in Sweeney Todd speelt?? Haha ik kreeg echt een error in mijn hoofd hiervan, ik ken hem alleen als Borat en dergelijke. Had hem nooit herkend!
Hahaha, ja. Alfabetisch op land, irritant.