Ohh ik had de kleine lettertjes niet gezien, valt weer mee!
Het blijft een beetje irritant zoeken haha.
Dat Vlaams-Brabant helemaal niet aan het Nederlandse Noord-Brabant grenst. Echt, hoe kan ik dit niet geweten hebben?
Vet! Waar heb je die ergens gevonden?
Kwam toevallig voorbij op reddit: https://www.reddit.com/r/interestingasfuck/comments/d1doi4/metro_maps_across_the_world/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Omdat Vlaams-Brabant in België ligt en dit voor jullie geen algemene kennis is? Ik weet ook niet hoeveel provincies jullie hebben en waar ze allemaal op de kaart zijn
Dat George Michael in Wham zit
Of ja zat
Nog een leuk feitje of tragisch, is maar hoe je het ziet, is dat hij is overleden op 25 december. Last christmas dus
Nouja zeg Haha nee, maar dan weet je nu vast ook wie de knappe man van mijn avatar is!
Ja deels wel, maar ik kan de provincies van België prima opnoemen, maar blijkbaar heb ik ze dus nog nooit op de kaart gezien? Ik kom zelf uit Nederlands-Limburg en ik weet dat Belgisch-Limburg daar wel aan grenst, dus dat idee had ik denk ik gewoon doorgetrokken naar Vlaams-Brabant
Ik wist wel dat hij bestond, maar de link met Wham had ik gewoon nooit gelegd!!
Haha sorry, had even moeite met lezen op deze vroege morgen!
Ik kwam er laat achter dat Oost Vlaanderen en West Vlaanderen aan elkaar grenzen en dus niet aan de andere kant van België liggen. Ik dacht ook dat West Vlaanderen een streek was, zoals de Achterhoek of Twente. Ik denk dat dat kwam doordat iedereen het altijd over de onverstaanbaarheid van West Vlamingen heeft (die onverstaanbaarheid is niet te onderschatten). Ik kwam hierachter na twee jaar in België te wonen, haha.
Je gaat je kapot lachen en ergeren tegelijk. Die man snapt expeditie robinson nog niet helemaal.
Ze komen wel nieuwe meel brengen geen probleem joh dat ik de helft verpest en de andere helft in de zee gooi .
En ook echt ‘Dan heb ik nieuws voor je’…
Plaatsvervangende schaamte voor die man…
Dat muizen mensen bijten
Was zeker niet gecodeerd
Klopt! Las dit weekend een interview met een verloskundige in de Volkskrant dat dit ook afgeraden wordt. Door de hormonen pakt het niet goed!
Dat lungo een maat is van koffie ipv een smaak. Ik snapte al niet waarom er zoooo veel smaken lungo waren. Duurde echt heel lang.