Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik drink juist liever wijn uit een picardie glas, ik vraag daar soms ook specifiek om in plaats van een wijnglas :grimacing:
Ik vind het gewoon veel fijner vasthouden en ook veel fijner aan je lippen voelen?
Maar misschien is dat ook omdat ik dit ben:

Laatst nog twee volle wijnglazen in 1 minuut van tafel gezwierd en ik snap niet eens hoe

Of misschien is het omdat waar ik vandaan kom het feit dat je iets anders drinkt dan bier je al super opvallend maakt en ik niet zoveel wil opvallen met zo’n groot glas met zo’n lange steel

8 likes

Ik had dus heel ‘fancy’ de rode en witte wijn glazen gekocht voor verjaardagen, de doos bewaard zodat ik ze erna daar in kan opslaan voor de volgende verjaardag. Want ik zie werkelijk waar het verschil niet. Alleen beetje jammer dat wanneer mensen er dus uit gedronken hadden ik het overzicht kwijt geraakt has en nu dus als nog met glazen zit die gewoon in een van de 2 dozen gepleurd zijn.

Maar ik drink dan ook niet en totaal geen kennis van wijn en spelling na het lezen van mijn eigen zinnen.

Tis laat en snap mijn eigen tekst opbouw etc niet meer. Joe joe

6 likes

Ik vind dit echt alcoholisten glazen. Lekker volgieten met Liebfraumilch, natuurlijk tot het randje. Bah

4 likes

De rodewijnglazen zijn doorgaans groter, hebben een langere steel en een boller glas. Dus miss kun je het verschil zien als je ze naast elkaar zet.

Omdat mn ouders vnv in de luchtballon gaanvroeg hij hoeveel mensen ik dacht dat erin konden. Ik zei 8 ofzo? Maar het zijn er 24 wtffff. Wil dus niet zeggen dat ie ook altijd zo vol zit maar bizar.

4 likes

Wat een stel zure druiven bij elkaar zeg. Het gaat er toch om dat je het handig naar binnen kunt gieten. Boeiend wat voor glas.

image

35 likes

Pff jij telt niet.

Geheelonthouder

3 likes

Lekker op het terras met mijn colaatje terwijl jij een halve woedeaanval krijgt vanwege een verkeerd glas. Genieton.

21 likes

Halve?

You don’t know me

4 likes

Ik probeerde je nog enigszins sympathiek over te laten komen. Maar oké, zo dus:

image

6 likes

Dat ze in Follow the Leader ‘‘I love soca’’ zingen en niet ‘‘I love cola’’.

8 likes

Ohhh ik dacht “i love soda”

26 likes

Ze zijn in het echt wel een stuk minder roze en een stuk lelijker Ahha

3 likes

Ik denk ook eigenlijk niet dat je het kunt zien als je ze niet naast elkaar zet? Omdat er zo veel verschillende soorten glazen zijn. Het rode wijnglas van het ene merk kan best kleiner zijn dan het witte wijnglas van het andere merk.

3 likes

hahaha :heart: te lief

1 like

Ik geloof er niks van. Ik ben er al sinds ik een jaar of 30 geleden mijn spreekbeurt over dolfijnen heb gedaan dat ze echt zo roze en cute zijn, en dat jij ze toevallig echt hebt gezien doet daar niks aan af.

(En ja, dat dolfijnen alleen cute om te zien en verder enorme klootzakken zijn weet ik ook al, dat deel van mijn fantasiebeeld is al compleet aan diggelen)

2 likes

Wil ik dit weten? :pleading_face:

Dat is ook waar. Ik neem het terug.

2 likes

Omg zo blij dat de zesjarige Bubbless niet heeft doorgezet en dat ik nu geen dolfijnentrainer ben.

2 likes

Dat een paradijsvogelbloem niet zo heet omdat de bloem op het hoofd van een vogel lijkt (rechter afbeelding) maar het zijn hele lijf voorstelt (de linker afbeelding) haha
images%20(5)

87 likes