Dat het ‘Forum Feminarum’ is en niet ‘Forum Feminarium.’ Na 1,5 jaar.
Maar dit verhaal gaat over de heks juist
Maar het is juist de andere kant van het verhaal van Doornroosje wat je in de tekenfilm niet ziet, het leed/leven van Malificent.
@ccc ik vind van wel!
Ik hoorde gister op de radio het liedje ‘jessie’ waarin ze zingen: from a phone booth in Vegas, etc…
Ineens dacht ik aan een feestje laatst waar een photobooth was: phone booth, photobooth.
Kom ik er ineens achter dat ze vanuit een telefooncel belt en niet vanaf een boot
Geen idee waarom ik dat ooit heb bedacht, mennnn ik voelde me dom. Maar vertelde wel vet enthousiast mijn ontdekking aan m’n man. Die dacht
Haha die is leuk.
Dat liedje schijnt over Sarah Jessica Parker te gaan trouwens, zij had een relatie met de zanger volgens mij.
Moet gelijk aan Jim denken hierdoor
Ik aan de jongen die niet wist waarover het lied ging, en dacht dat het over Jesse op de fiets ging.
Na 4,5 jaar kom ik erachter was voor kleur achterkant m’n iPad eigenlijk heeft.
Hoe dan?
Ik kreeg deze van m’n moeder, zij had een nieuwe. Er zat zo’n suf hoesje al om maar die liet ik er wel omheen want neem heb best wel eens mee in tas. Tis een soort licht goud/rosé goud. En de voorkant wit. Hij is nu wel nog helemaal onbeschadigd daardoor haha.
Dat er in Maltesers geen koekje zit maar Mout (ontkiemt en gedroogd graan) en dat is dus Malt in het Engels.
Ik dacht dat die Samantha Steenwijk een typetje was ofzo, moest steeds denken aan Martine Sandifort, of in ieder geval iets uit de comedy hoek. Kon haar daarom nooit serieus nemen, zag haar naam wel vaak voorbijkomen maar dacht: zal wel. Totdat ik zaterdag een stukje Dancing with the stars zag. Hoe dit ook zo in mijn hoofd heeft kunnen sluipen, geen idee.
Je bent niet de enige, dit dacht ik ook (en als ik heel vluchtig kijk vergeet ik dat ze echt is en geen typetje)
Ik besefte echt laatst pas dat het bij de anti conceptie pil niet uitmaakt of je de pil waar ‘ma’ bij staat ook echt op maandag neemt enz.
Weet nog wel dat ik jaren geleden bij iemand sliep, roen had ik mn eigen strip niet mee, zij zei oh pak maar 1 van deze strip en ik dacht toen huh maar dan is die van jou toch helemaal in de war? Maar niet gevraagd.
Ligt wel aan welke pil. Je hebt ook een driefasenpil en dan maakt het wel uit.
Ohh blij dat je dit post, zo gek was mijn gedachte dus niet.
Dat rifaap geen koddige benaming voor een koala is
Moest googlen wat het is en allemaal haat sites bovenaan.
Dat netflix & chill geen netflix & chill betekend.
Had met 2 mannen afgesproken voor netflix en chill tot iemand me vertelde wat de achterligende gedachte van netflix en chill was. Heb die plannen dus maar meteen gecanceld
Ben ik even blij om te lezen dat ik niet de enigste ben