Waar kwam jij pas heel laat achter?

Vergeet allemaal niet het dalurenabonnement aan te vragen! Krijg je een jaar gratis van de NS als je het binnen een X aantal maanden na je reisproduct op is gehouden aanvraagt. Scheelt toch wel weer wat geld.

Ik vond het overigens ook echt veel erger dat mijn studentenreisrecht verliep dan dat mijn lening verliep.

2 likes

Ik heb 9 jaar na mijn afstuderen dat abonnement nog steeds. Met oude voorwaarden (dus hele dag na 9.00u 40% korting), ga dat denk ik mijn hele leven aanhouden.

Edit: na dat eerste jaar moet ik er natuurlijk wel voor betalen, maar was eerst maar 60 euro per jaar en inmiddels 67, dat heb ik er makkelijk uit op jaarbasis.

2 likes

Hahahahaha ik kan me deze aflevering ook gewoon nog herinneren!
Maar moet wel zeggen dat er wel vaker hele vage dingen besproken werden hoor! Ik weet nog heel goed dat er een jongen van 9 jaar (!!!) was die ging bespreken dat hij rookte (en hij rookte in het filmpje ook echt) en dat hij anderen ging waarschuwen om er vooral niet mee te beginnen omdat het zo verslavend was.

En dat werd dus ook gewoon bij Villa Achterwerk uitgezonden!

1 like

Haha dat meeen je! Ik dacht altijd dat het alleen maar onschuldige koters waren

Ja!!! Hoe onze ouders dit maar goed vonden weet ik ook niet :wink: Kan ook alleen in Nederland denk ik dit soort TV haha

Net zoals purno de purno hahaha hoe kon dat kinder tv zijn

3 likes

Die was ik helemaal vergeten hahahaha Te grappig!!

Of Tampie!! https://www.youtube.com/watch?v=pexG6pUv3Mw

“Ook een likkie?”

1 like

Ik ook, door jou haha! Geweldig, veel lekkerder dan frikandel speciaal.

Wat is daar raar aan dan?

3 likes

Held!!!

Dat het ‘Forum Feminarum’ is en niet ‘Forum Feminarium.’ Na 1,5 jaar.

33 likes

Maar dit verhaal gaat over de heks juist :stuck_out_tongue:

1 like

Maar het is juist de andere kant van het verhaal van Doornroosje wat je in de tekenfilm niet ziet, het leed/leven van Malificent.

@ccc ik vind van wel!

1 like

Ik hoorde gister op de radio het liedje ‘jessie’ waarin ze zingen: from a phone booth in Vegas, etc…

Ineens dacht ik aan een feestje laatst waar een photobooth was: phone booth, photobooth.

Kom ik er ineens achter dat ze vanuit een telefooncel belt en niet vanaf een boot :grin:

Geen idee waarom ik dat ooit heb bedacht, mennnn ik voelde me dom. Maar vertelde wel vet enthousiast mijn ontdekking aan m’n man. Die dacht :see_no_evil::grimacing:

10 likes

Haha die is leuk.
Dat liedje schijnt over Sarah Jessica Parker te gaan trouwens, zij had een relatie met de zanger volgens mij.

3 likes

Moet gelijk aan Jim denken hierdoor

18 likes

Ik aan de jongen die niet wist waarover het lied ging, en dacht dat het over Jesse op de fiets ging.

2 likes

Na 4,5 jaar kom ik erachter was voor kleur achterkant m’n iPad eigenlijk heeft.

8 likes

Hoe dan? :sweat_smile:

Ik kreeg deze van m’n moeder, zij had een nieuwe. Er zat zo’n suf hoesje al om maar die liet ik er wel omheen want neem heb best wel eens mee in tas. Tis een soort licht goud/rosé goud. En de voorkant wit. Hij is nu wel nog helemaal onbeschadigd daardoor haha.

vind het wel een leuke kleur ook haha.

2 likes