Waar kwam jij pas heel laat achter?

Er zijn een aantal gemeentes die (afgelopen jaar?) van Zuid-Holland naar Utrecht zijn gegaan door fusies. Ook zoiets raars. :sweat_smile:

2 likes

En Zuid-Holland grenst dus aan Gelderland. Dat weet ik ook echt pas sinds eerder dit jaar.

10 likes

:exploding_head:

2 likes

Echt heel dom, maar ik besefte me pas gisteren dat ik met een NS abonnement natuurlijk geen voordeel krijg in de bus/tram/metro. Zat na twee jaar nog te erg in de studenten-ov modus waarbij het gewoon op al het vervoer gold, dat ik hier totaal geen rekening mee had gehouden.

2 likes

Dat veel van de Hollandse garnalen hier gevangen worden, dan naar Marokko verscheept om gepeld te worden en dan pas hier verkocht worden.

6 likes

Dat het sudocrem is en niet sudocreme.

1 like

Dat er mandarijnen in blik bestaan??? @Saturnus gaf mij net dit verbazingwekkende inzicht

2 likes

Dit is zo lekker. Mandarijntjes op sap/siroop. Echt favo bij elk hotelontbijt.

3 likes

En dat die vliesjes eruit worden gehaald door de in zoutzuur te leggen en daarna in iets heel basisch vond ik ook wel een eye-opener

6 likes

Huh wat? Zit die streep in de coupe?

Aan de buitenkant van de trein!

1 like

Ik ga er morgenochtend eens op letten!

1 like

Dat Paul Haenen, bij mij bekend van dominee Gremdaat, ook Bert in Sesamstraat is :exploding_head:

1 like

Haha ja dit is echt mijn lifesaver als ik weer eens op een propvol perron de goede deur voor de trein zoek

2 likes

Dat het liedje ‘cowboy’ van chipz op dezelfde melodie is als ‘best friend’ van toybox

1 like

NIET?! Morgen direct even luisteren :joy:

klopt dat wel? je hebt toch ook word of the day kalenders in de vs bijvoorbeeld?

Niet :0

je kunt koper poetsen met ketchup. (geen perfect resultaat maar wel een goede voorbereiding) @Huismus

en er bestaat zoiets als ‘ketchup economics’. van t forum geleerd.

ik heb een ketchup themaweek.

5 likes

Is dat net zoiets als sieraden schoonmaken door ze in cola te weken?
Vraag me wel af waarom je hierbij aan mij dacht :face_with_monocle: