Er zijn een aantal gemeentes die (afgelopen jaar?) van Zuid-Holland naar Utrecht zijn gegaan door fusies. Ook zoiets raars.
En Zuid-Holland grenst dus aan Gelderland. Dat weet ik ook echt pas sinds eerder dit jaar.
Echt heel dom, maar ik besefte me pas gisteren dat ik met een NS abonnement natuurlijk geen voordeel krijg in de bus/tram/metro. Zat na twee jaar nog te erg in de studenten-ov modus waarbij het gewoon op al het vervoer gold, dat ik hier totaal geen rekening mee had gehouden.
Dat veel van de Hollandse garnalen hier gevangen worden, dan naar Marokko verscheept om gepeld te worden en dan pas hier verkocht worden.
Dat het sudocrem is en niet sudocreme.
Dit is zo lekker. Mandarijntjes op sap/siroop. Echt favo bij elk hotelontbijt.
En dat die vliesjes eruit worden gehaald door de in zoutzuur te leggen en daarna in iets heel basisch vond ik ook wel een eye-opener
Huh wat? Zit die streep in de coupe?
Aan de buitenkant van de trein!
Ik ga er morgenochtend eens op letten!
Dat Paul Haenen, bij mij bekend van dominee Gremdaat, ook Bert in Sesamstraat is
Haha ja dit is echt mijn lifesaver als ik weer eens op een propvol perron de goede deur voor de trein zoek
Dat het liedje âcowboyâ van chipz op dezelfde melodie is als âbest friendâ van toybox
NIET?! Morgen direct even luisteren
klopt dat wel? je hebt toch ook word of the day kalenders in de vs bijvoorbeeld?
Niet :0
je kunt koper poetsen met ketchup. (geen perfect resultaat maar wel een goede voorbereiding) @Huismus
en er bestaat zoiets als âketchup economicsâ. van t forum geleerd.
ik heb een ketchup themaweek.
Is dat net zoiets als sieraden schoonmaken door ze in cola te weken?
Vraag me wel af waarom je hierbij aan mij dacht