Waar kwam jij pas heel laat achter?

Haha, kwam je hier toevallig achter door de Eeuw van de Amateur? Ik was ook in shock! Hij klinkt ook echt als Bert als hij gewoon normaal praat.

Haha nee stond op nos.nl omdat Sesamstraat 50 jaar bestaat! :smiley:

1 like

Ik had jou een keer lastig gevallen met een poetsproject haha. Maar is lang geleden.

Inderdaad, ook dingen als azijn en citroen/limoensap doen het. Hier heb ik de margarita methode gebruikt: zout en limoensap. Ofja citroen maar het klinkt leuk:

Hier had ik het geloof ik wel afgemaakt met echte stinkpoets tbh.

Om het verhaal af te maken: laatst was ik zeer verrast om dit doosje terug te zien in een video over Jeffree Starr of all people. Die Shane heeft het dan over een idee dattie had met koper ofzo. Maakt die knurft daar nog een gemene opmerking over ook, tss.

dus ik kwam er ook laat achter, dat dit een cricket box is. op koningingsdag gekocht voor 2 euro.

4 likes

Kanye is maar 1.72 m en Amerikanen meten ook nog eens vaak met schoenen aan hun lengte. Ik vind het altijd een raar idee als zo’n bekende ster dan een kleine man blijkt te zijn. Slaat nergens op maar toch.

5 likes

Dat Judy Garland de moeder van Liza Minelli is… Blijft ook vastlopen in mn hoofd :sweat_smile:

7 likes

Gelukkig is Kim K maar 1.59
Hoeft ze niet te bukken voor een kusje

1 like

Haha ja en jij blijkt ook een kleine man te zijn JonSnow!

Klopt, ik kan Kanye recht in de ogen kijken. :sweat_smile:

Maar… Size doesn’t matter, it’s all about the heart

2 likes

You know nothing

11 likes

Haha ja klopt. Elijah Wood zelfs maar 1,68. Ryan Reynolds is trouwens wel gewoon een ‘nederlandse’ mannenlengte met 1,88 :wink:

Lijkt mij dus idd heel vreemd als je zo’n acteur in het echt tegenkomt waarvan je dan echt denkt ‘woooh die is zo hot blabla’ en dan dat je een kop groter bent :joy: (niets mis met kleine mannen hoor, maar in mijn hoofd is elke celebrity minstens 1,80 ofzo haha)

8 likes

Dat je SmartArt hebt in Word waarmee je heel simpel beslisbomen of cirkelredenaties of andere figuren kan maken. Ik zit altijd zo hard te struggelen met dat handig weergeven met platte tekst en er is gewoon een systeem voor :sob::sob: gebruik Word natuurlijk ook helemaal niet al meer dan 15 jaar.

2 likes

Wtf ik kom er nu pas achter dat Queen Elizabeth ook koningin is van Canada, Australië en Nieuw-Zeeland. Omg ik voel me echt dom haha. En ik kom hier achter omdat ik ging opzoeken wie die prince Andrew nou eigenlijk was. :sob: En naast Charles en Andrew heeft ze nog twee kinderen. Ik val van de ene verbazing in de andere.

18 likes

Whut

5 likes

Wooow ben echt gefascineerd. Daniel Radcliffe is bijvoorbeeld 1,65! In mijn hoofd zijn die mensen ook veel langer

1 like

Nooit geweten :flushed: Raar idee joh, dat zij gewoon koningin is van al die landen. Ook nog staatshoofd van nog veel meer landen. Heb het idee dat Nederland veel meer afstand heeft gedaan van al die “kolonies” dan de VK als je het zo bekijkt?

2 likes

Dat het oubollig is, dus niet ouDbollig :scream:

5 likes

Toetje, dat wat je toe eet en dan verkleind. Ik had echt noooit de link gelegd

54 likes

Woooow

2 likes

Kom er net achter dat Nijntje een meisje is :woman_shrugging:

2 likes

Dat Turnitin, de applicatie waarmee gekeken word of je geen plagiaat pleegt, gewoon TURN IT IN is. Ik las het altijd heel anders. :’)

2 likes