Ja Noord-Ierland typte ik per ongeluk was ook vlak voor ik naar bed ging sorry
Dat in die ene reclame waarop het meisje haar moeder aanspreekt omdat ze altijd op haar telefoon zit ze ‘Hey Google’ zegt ipv ‘Hey koekoek’
Een collega vertelde me vorige week iets wat mijn leven zo vreselijk veel makkelijker maakt. Eeuwige struggle of ik een schroefje dat ik eruit wil schroeven nou naar links of naar rechts moet. Of als ik onder de douche sta de warme kraan naar links of naar rechts moet voor een warmere straal.
Righty tighty, Lefty loosey
Of drol! Dicht Rechts Open Links
Links = los gebruik ik altijd:)
Ik kom er net pas achter dat krenten gedroogde druiven zijn.
Spuit 11 op dit oude bericht maar ik heb een keer op het oude forum "onze westerburen"gezegd over België (woon zelf in Limburg dus) en toen kreeg ik zoveel mensen over me heen daar haha maarja het klopt dus gewoon
Door mijn GoEsTinG lees ik dit nu pas. Maar ze zijn daar Goes bezig.
Als we hier geen kerstmutsen hebben dan maar zo.
https://www.neatoshop.com/product/Stocking-Stuffer-Baby is van een shirt dat ik gevonden had met ome google.
Links is los heeft mijn vader me lang geleden bijgebracht. Waarom moet het in het Engels
Hahaha H&M ook echt
Ik wilde weten of er bepaalde dingen niet konden
Oh life hack! Ik ga hier zo vaak mee de mist in.
Dat er mensen bestaan die zich ‘oudtestamenticus’ noemen. Dat betekent dus ook automatisch dat er nieuwtestamentici bestaan. Ik zou dit als neerlandica eigenlijk heel logisch moeten vinden.
Dat Disneyland (usa) qua oppervlakte even groot is als de hele provincie Utrecht.
Niet als de hele provincie maar wel als de hele gemeente Utrecht
Oh oops dan had ik het verkeerd verstaan . Ik vroeg me al af HOE dan. Ik dacht het te horen in een youtube video, ff terugkijken.