Ja, dat klopt hahaha. Maar oudtestamentici zijn altijd wel een bepaald soort rare saaie mensen. Nieuwtestamentici zijn over het algemeen wel leuker. Echt gek, maar er is een groot verschil tussen die twee vakgebieden.
Dat tweede kan ik me nog wel voorstellen! Maar dat eerste? Dat kaaaan toch niet. Echt een raar idee.
Utrecht is 1368km^2 groot, omgerekend 1,368 miljard m^2 . Met een wereldbevolking van 7,7 miljard, betekent dit dat op iedere vierkante meter 5,6 personen moeten staan. Lijkt tamelijk krapjes wel.
Had het idee dat dit vanochtend in de metro nog ruim was
Was benieuwd of dit klopte, dus heb het wat exacter berekend
Volgens deze bron: https://www.gesa.be/antropometrie.pdf, p7 (ziet er wel wat verouderd uit), zijn mensen gemiddeld 387mm breed en 289mm ‘diep’, dus zo’n 40 op 30 cm oppervlak. Dit komt neer op 0,111843 m^2, dus zo’n 8 a 9 personen per m^2.
Volgens de twitterlink 7,4 miljard mensen (ondertussen eerder 7,7), wat qua oppervlak dan 827,64 vierkante kilometer zou zijn.
Dat Samantha Steenwijk pas 33 is…
Neeeee
Ik dacht echt 42 of zo.
Ja! Ik dus ook. En zelfs met de wetenschap dat ze 33 is, lijkt ze 43.
Dat dit twee personen zijn:
Ik dacht huh dat hebben ze gefotoshopt alsof hij met zn tweeen aan tafel zit.
Oké hun naam is ook anders maar ik besefte het gewoon nooit. In mijn hoofd waren zij echt 1
Heb dit ook heel lang gedacht, zijn ook niet uit elkaar te houden
Wie zijn dit eigenlijk?
waldemar torenstra (l) en art rooijakkers ®!
Ja ik ook! En dan ook nog Antonie Kamerling, die 3 kan ik niet uit elkaar houden ook al leeft hij natuurlijk niet meer. Oops.
hahaha waldemar torenstra™
Toch vind ik dat Waldemar een stuk meer sex uitstraalt dan Art
Dat K9 officers (honden dus) voor “canine” staat!
Er zit ook een fout in die reclame. Aan het begin zit het hoofd van die moeder andersom op haar lichaam🤣
Owh echt?
Ik dacht serieus dat het een fout was haha
ik zie het haha