Waar kwam jij pas heel laat achter?

"Mannen"namen verkleinen voor een meisje komt hier (nog) best vaak voor, vooral bij vernoemen (ken igg een Guusje en Klaasje die zo aan hun naam gekomen zijn). Volgens mij was dat vroeger best gebruikelijk. Ken ook best een aantal vrouwen die zichzelf daarom een andere roepnaam hebben gegeven.

1 like

Ja, namen zoals Guusje, Klaasje, Keesje en Daantje enzo ken ik wel. Maar Gijsje heb ik nog nooit gehoord bij een vrouw.

1 like

Uulco, Ulbe, :sunglasses:

Ik weet dat in Harry Potter Harry, Hermoine en Ron in film 1 even lang waren, maar ‘Ron’ kreeg na film 2 een groeispurt en in latere films staat of loopt hij vaak achter Hermoine en Harry om het gelijk te laten lijken.

Zelfde trucje doet Bruno Mars in z’n videoclips, de andere dansers staan vaak een stukje achter hem zodat hij minder klein lijkt, filmen van onder en je ziet bijna geen verschil. Hij is 1,65 en de mannen in deze clip zijn een stuk langer:

7 likes

Marktplaats ook. Heel irritant want druk regelmatig verkeerd.

Daniël radcliffe is dan ook wel klein voor een man. Die is ook maar 1,65. Dus dat ligt niet aan Rupert, maar meer aan Daniël :joy:

1 like

Jaaa ik druk echt vaak verkeerd :face_with_symbols_over_mouth:

Dat Gwen Stefani al 50 is :scream: ze zal vast eea aan zichzelf hebben laten doen maar ik vind haar er echt heel jong uitzien voor haar leeftijd.

25 likes

Whuttt? Ja er zal vast en zeker wat aan geklust zijn maar idd wat nog een mooie frisse vrouw ( althans op deze foto).

1 like

Daar moet toch wel wat aan gedaan zijn? Ik ben 30 en heb meer rimpels als dat :joy:

Sowieso fillers, nieuwe neus en dr lippen.

3 likes

Ik herkende haar niet meteen
 neus en lippen is sowieso aan gesleuteld.

1 like

Ja, je ziet het ook altijd die lippen heb ik het idee. Vind het ook wel jammer, iedereen gaat het hetzelfde uitzien idd.

82 likes

:exploding_head:

4 likes

dat het terpentine is en niet terpetine

13 likes

Dat bijna elke gemeente een bepaalde slogan heeft. Ik kende die van de gemeente waarin ik woon en die van de gemeente waar ik werk omdat zij er allebei veel mee adverteren. Maar van andere gemeentes wist ik dit niet zo goed.
Ik wist overigens ook niet dat die slogans zo slecht zouden zijn :smile:

9 likes

Hahaha

32 likes

Ik heb hier echt even goed over na moeten denken want ik las eerst “aka as” en “akaas” maar die eerste a is natuurlijk alleen een hoofdletter en de andere letters spellen “kaas” :+1: Creatief wel.

8 likes

Ik moest lachen om die van Haren “Haren is voor iedereen bereikbaar”, omdat ik Haren alleen ken van dat Project X feest toen

43 likes