Echt ook zooooo’n goede reden ook om daar heen te gaan of te wonen. Het is bereikbaar. Mooi of leuk is het niet. Gewoon bereikbaar
Hier kom ik nu pas achter
Vlagtwedde: de op één na mooiste gemeente.
Whyyy???
Haha, ik lees dit dus gelijk als die sarcastische Spongebob-meme. Zelfde verhaal bij Utrecht:
Die van Veenendaal is ook mooi, ik zie zo voor me dat de hele gemeenteraad totaal geen zin had in de vergadering waarin de slogan bepaald moest worden.
Ja zo las het ik het dus ook en daarom vond ik het zo grappig
Haha ik werk ik Diemen dus ik denk tegenwoordig aan Diemo de eend
“Goes is Goes” - hoe lang zou daar over nagedacht zijn?!
Den helder kust de zee is ook wel uhm… apart.
Doe mij dan een Amerikaanse slogan:
Haha goes:
Goes: Goes is Goes
Had beter kunnen does “What GOES around stays in GOES”
Almere: Het kan in Almere
had beter kunnen zijn “Hoe het niet moet, kan je lere van Almere”
Waarom Weert niet “STAY WEERT”
Haahahahaha ja!!! zoo ongemakkelijk
Wales mist in dit overzicht en valt er zeker in. Verenigd Koninkrijk = Groot Brittannië + Noord-Ierland en Groot Brittannië= Engeland + Wales + Schotland
Groot Brittannië is toch niet noord Ierland, maar Schotland? Dacht dat het eiland zelf namelijk groot Brittannië was.
Het gaat om de vlaggen en op de vlag van het Verenigd Koninkrijk staat geen grote rode draak
Ja Noord-Ierland typte ik per ongeluk was ook vlak voor ik naar bed ging sorry
Dat in die ene reclame waarop het meisje haar moeder aanspreekt omdat ze altijd op haar telefoon zit ze ‘Hey Google’ zegt ipv ‘Hey koekoek’
Een collega vertelde me vorige week iets wat mijn leven zo vreselijk veel makkelijker maakt. Eeuwige struggle of ik een schroefje dat ik eruit wil schroeven nou naar links of naar rechts moet. Of als ik onder de douche sta de warme kraan naar links of naar rechts moet voor een warmere straal.
Righty tighty, Lefty loosey
Of drol! Dicht Rechts Open Links
Links = los gebruik ik altijd:)
Ik kom er net pas achter dat krenten gedroogde druiven zijn.
Spuit 11 op dit oude bericht maar ik heb een keer op het oude forum "onze westerburen"gezegd over België (woon zelf in Limburg dus) en toen kreeg ik zoveel mensen over me heen daar haha maarja het klopt dus gewoon