Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ja haha!

Ik herken het, echt een ergernis, alsof ze op een eiland wonen.

1 like

:astonished: :exploding_head:

Wowww. Toevallig heb je de PG13 versie gelinkt, dus wie weet hebben we vroeger enkel deze onschuldige versie gehoord.

1 like

Ben zeker weer de laatste die dit opmerkt, maar ik wist niet dat dit kon :neutral_face:

Wat doet dit?

Filtert je berichten in een topic

1 like

Dat cheesecake niet te vreten is.

3 likes

ga jij even snel je mond spoelen

9 likes

Bij Bagels & Beans en het was heel zoet en nat en zompig.

Oh die van Bagels&Beans vind ik juist heerlijk, maar mijn vriendin (die heel erg van cheesecake houdt) vindt deze net als jij niet te vreten!

Omg nooo ik wilde commenten dat juist daar die zo lekker is!!

Misschien had je net een slechte batch te pakken

1 like

Denk het haast ook! Want ik vind dit echt een van de betere cheesecakes! En helemaal niet zompig!

Heb zelfs hun recept een keer opgezocht om zelf te maken haha.

Maargoed, smaken verschillen natuurlijk!

Ik dacht dit tot vorig jaar nog :thumbsup:

1 like

Dat je je adres kan invullen en dan geen post meer ontvangt van de Post code loterij.

Het verwerken duurt wel 6 weken, maar dan zou ik eindelijk geen nutteloos papier meer ontvangen.

5 likes

Oh wow dit is een goede! Ik krijg echt 2/3 brieven per week!! Van hun

1 like

Ja dit heb ik toevallig ook vandaag gedaan! Ook naar aanleiding van dat nieuwsbericht erover? Ik zou alleen zweren dat ik al eens vaker mn adres heb ingevuld om het te stoppen dus ik hoop dat het nu wel werkt.

Mijn vriend zei het omdat hij wat op Twitter zag staan. Toevallig ook afgelopen week in de brievenbus gehad. Dus zodoende.

Handig!
Weet iemand of dit ook geldt voor de vriendenloterij?
Ben ooit lid geweest, uitgeschreven. Toen kregen ik het niet meer persoonlijk aan mij geadresseerd maar aan de bewoners van dit huis :sweat_smile:

1 like