tamaris
Ik ook op deze foto iig. Vind het ook net 2 jochies zo
gisteravond kwam ik er dus achter dat ik echt veel mensen op instagram volg die blijkbaar fan zijn van vechtende mannen
Haha ja Waldemar vind ik toch ook de ene keer een goede sexy kop hebben en dan het volgende moment inderdaad een jochie. (Vooral zijn lach vind ik iets minder aantrekkelijk, kleine tandjes ofzo?) Maar met Art heb ik eigenlijk altijd wel dat ik hem geen sex vind uitstralen. Dus puur met elkaar vergeleken. Er zijn natuurlijk mannen die nog veel meer sex zijn.
Of (beetje oud): voedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrum
Haat trouwens aan âben jezelfâ het is âwees jezelfâ gvd
Gistermiddag vond ik (nav dit topic) een erg gespierde foto van Waldemar Torenstra op google. Drie keer raden over wie ik een seksdroom had vannacht�
Art Rooijakkers!
Waarom zit die broek zo idioot, links. En hij staat er ook bij als aardappelzak. Draagt wel bij aan het hele plaatje.
Maar petje af voor de metamorfose
Ik vind allebei niet om aan te zien.
Om eerlijk te zijn doet het lichaam rechts echt niks voor me
Nee ik vind de foto dus ook niets, veel te opgepompt zo joh. Maar blijkbaar zag mijn brein er snachts toch wel wat in .
Dat Plopsa - land een samenvoeging in van kabouter Plop en Samson
Haha dit vergeet ik ook altijd! Gisteren was ik bij een wedstrijd waarbij de een dus de scheids was en de ander de var. Ik dacht dus dat die rechter vloot maar blijkt nu dus links te zijn
Dat je de bioscoop Vue niet uitspreekt als âVuuâ maar als âViewâ
Oh ja, zeker net zulke fans als wanneer er een groot artiest overlijdt, dan is ook ineens iedereen al jaaaaren fan geweest!
Hoe dan?
(ik snap hoe je het uitspreekt door je bericht natuurlijk maar waaaaaarom)
Edit: oh soort van op zân engels ofzo uitgesproken?