Waar kwam jij pas heel laat achter?

Misschien had je net een slechte batch te pakken

1 like

Denk het haast ook! Want ik vind dit echt een van de betere cheesecakes! En helemaal niet zompig!

Heb zelfs hun recept een keer opgezocht om zelf te maken haha.

Maargoed, smaken verschillen natuurlijk!

Ik dacht dit tot vorig jaar nog :thumbsup:

1 like

Dat je je adres kan invullen en dan geen post meer ontvangt van de Post code loterij.

Het verwerken duurt wel 6 weken, maar dan zou ik eindelijk geen nutteloos papier meer ontvangen.

5 likes

Oh wow dit is een goede! Ik krijg echt 2/3 brieven per week!! Van hun

1 like

Ja dit heb ik toevallig ook vandaag gedaan! Ook naar aanleiding van dat nieuwsbericht erover? Ik zou alleen zweren dat ik al eens vaker mn adres heb ingevuld om het te stoppen dus ik hoop dat het nu wel werkt.

Mijn vriend zei het omdat hij wat op Twitter zag staan. Toevallig ook afgelopen week in de brievenbus gehad. Dus zodoende.

Handig!
Weet iemand of dit ook geldt voor de vriendenloterij?
Ben ooit lid geweest, uitgeschreven. Toen kregen ik het niet meer persoonlijk aan mij geadresseerd maar aan de bewoners van dit huis :sweat_smile:

1 like

Echt vreselijk :weary::weary:. En zoveeel post ook. Blijf me erover verbazen. Denk dat de enige optie een Nee/Nee sticker is.

Ik heb een nee-nee sticker en krijg het alsnog iedere week, idd zoals hierboven gezegd niet op naam maar 'aan de bewoners van adres ’

Oh echt? Mag dat wel? Dacht dat je dan echt niks meer kreeg.

Alleen al drie brieven van de Postcodeloterij afgelopen week. Wat een mega verspilling en het is ook nog eens fakking irritant.

3 likes

Geen ongeadresseerde reclame. Maar met een naam erop is het dus geadresseerd.

Geen idee. Ik heb nu ook die afmelding gedaan dus ben benieuwd of het nu stopt. Ik las op twitter dat iemand opriep om die post massaal ‘router afzender’ te doen, en toen reageerde PCL dat dat mocht, maar dat het retouradres dat erop stond toch niet klopt, toen dacht ik ook echt… …

Aan de bewonders van dit huis is toch niet geadresseerd of wel? Zou wel echt lame zijn

Ja wel. Gewone folders hebben helemaal geen sticker of adres.

@Denver
Hmm. Ze zouden toch wel een adres moeten hebben. Ben benieuwd, ga morgen eens zoeken.

@Luzarl pff wat lame. Het is net ongedierte joh, je komt er niet vanaf :sweat_smile:

Ik was er al dikke 2 jaar van overtuigd dat mijn Iphone het scherm niet een kwartslag kon draaien (heeft dit een naam?). Maargoed, een vriend keek vorige week een filmpje op mijn Iphone en toen zei ik dat hij het dus niet groter/gekanteld kon kijken. En toen lachte hij me vierkant uit en deed hij een vergrendeling weg en toen deed hij het. Ik vroeg me altijd al af waar dat tekentje rechtsbovenin mijn scherm op sloeg :’)

43 likes

Dat je aan de hand van de paal met de gele M langs de snelweg kunt zien of de Mac open is. Als hij licht geeft issie open :grimacing:

44 likes

Wow, thanks!

Voor wie dit ook wil: https://www.postcodeloterij.nl/informatievoorkeur

9 likes