Waar kwam jij pas heel laat achter?

5 likes

Waarom zit die broek zo idioot, links. En hij staat er ook bij als aardappelzak. Draagt wel bij aan het hele plaatje.

Maar petje af voor de metamorfose

9 likes

Ik vind allebei niet om aan te zien.

8 likes

Om eerlijk te zijn doet het lichaam rechts echt niks voor me

13 likes

Haha ik googelde even vanwege de post van @ClaireCharlotte en toen kwam ik 'm tegen

Nee ik vind de foto dus ook niets, veel te opgepompt zo joh. Maar blijkbaar zag mijn brein er snachts toch wel wat in :joy:.

3 likes

Dat Plopsa - land een samenvoeging in van kabouter Plop en Samson

35 likes

Dat dit twee verschillende mensen zijn

8 likes

afbeelding

9 likes

Haha dit vergeet ik ook altijd! Gisteren was ik bij een wedstrijd waarbij de een dus de scheids was en de ander de var. Ik dacht dus dat die rechter vloot maar blijkt nu dus links te zijn :sweat_smile:

1 like

Dat je de bioscoop Vue niet uitspreekt als “Vuu” maar als “View”

26 likes

Oh ja, zeker net zulke fans als wanneer er een groot artiest overlijdt, dan is ook ineens iedereen al jaaaaren fan geweest!

Hoe dan?

(ik snap hoe je het uitspreekt door je bericht natuurlijk maar waaaaaarom)
Edit: oh soort van op z’n engels ofzo uitgesproken?
:thinking:

Ja ik snap het ook niet! Ik zat gister in de bioscoop en toen lieten ze een reclame zien voor een Vue pas en spraken ze het dus zo uit.
Het leek een beetje of een Engelsman Frans probeerde te praten.

Uuh ik zeg dus altijd voe-ee :joy:

Een beetje als vjuoeu?

ik ben heel confuus nu. het doet me ook denken aan hoe lelijk Amerikanen altijd spreken over een ‘déjà voe’. het is vuuuuuhuuuu

4 likes

Sowieso Amerikanen die Frans spreken zo lelijk.

God ik voel me net Ivo Niehe terwijl ik dit schrijf.

12 likes

ik ben nooit vergeten dat iemand me een keer vertelde dattie een Amerikaan naar de Tsjemps Ielaisies hoorde vragen.
(Champs Elysées dus voor als je hier nog niet wakker genoeg voor bent)

13 likes

Hahaha dit doet me denken aan de leddie mackeyaydo. Volgens mij was dat zelfs nog ten tijde van het EGF, maar het is me altijd bijgebleven :joy:

12 likes