Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik dacht echt 42 of zo. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja! Ik dus ook. En zelfs met de wetenschap dat ze 33 is, lijkt ze 43.

3 likes

Dat dit twee personen zijn:

Ik dacht huh dat hebben ze gefotoshopt alsof hij met zn tweeen aan tafel zit.
Oké hun naam is ook anders maar ik besefte het gewoon nooit. In mijn hoofd waren zij echt 1

46 likes

Heb dit ook heel lang gedacht, zijn ook niet uit elkaar te houden

Wie zijn dit eigenlijk? :grimacing:

waldemar torenstra (l) en art rooijakkers ®!

4 likes

Ja ik ook! En dan ook nog Antonie Kamerling, die 3 kan ik niet uit elkaar houden ook al leeft hij natuurlijk niet meer. Oops.

2 likes

hahaha waldemar torenstra™

20 likes

Toch vind ik dat Waldemar een stuk meer sex uitstraalt dan Art :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes

Dat K9 officers (honden dus) voor “canine” staat!

11 likes

Er zit ook een fout in die reclame. Aan het begin zit het hoofd van die moeder andersom op haar lichaam🤣

Owh echt? :scream:
Ik dacht serieus dat het een fout was haha

:rofl::rofl: ik zie het haha

1 like

tamaris

25 likes

Ik ook op deze foto iig. Vind het ook net 2 jochies zo

gisteravond kwam ik er dus achter dat ik echt veel mensen op instagram volg die blijkbaar fan zijn van vechtende mannen

9 likes

Haha ja Waldemar vind ik toch ook de ene keer een goede sexy kop hebben en dan het volgende moment inderdaad een jochie. (Vooral zijn lach vind ik iets minder aantrekkelijk, kleine tandjes ofzo?) Maar met Art heb ik eigenlijk altijd wel dat ik hem geen sex vind uitstralen. Dus puur met elkaar vergeleken. Er zijn natuurlijk mannen die nog veel meer sex zijn.

4 likes

Of (beetje oud): voedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrumvoedingscentrum

Haat trouwens aan ‘ben jezelf’ het is ‘wees jezelf’ gvd

3 likes

Gistermiddag vond ik (nav dit topic) een erg gespierde foto van Waldemar Torenstra op google. Drie keer raden over wie ik een seksdroom had vannacht…?

3 likes

Art Rooijakkers!

61 likes