Waar kwam jij pas heel laat achter?

En snorren is op een snorfiets rijden.

2 likes

Het werkt eigenlijk met bijna alle vervoersmiddelen wel, gewoon het eerste deel van het woord pakken +en erachter. Fietsen, snorren, brommen, bussen, treinen, vliegen. Alleen autoën is dan weer niks. Zou veel leuker zijn toch

2 likes

Ik kom er net achter dat Kool & The Gang “celebrate good times, come on”, zingt en niet "celebration time, come on.

Denk dat het komt door die reclame van die Celebrations chocolaatjes :rofl:

21 likes

Dat Urk vroeger een eiland was en dat daar al sinds de 10e eeuw mensen wonen. En dat het water eromheen daarna dus ingepolderd is en nu zit het vast aan het land.

Tollebeek (het dorp ernaast) is wel ‘nieuw’, dat is pas gesticht in 1957. (Ja dit heb ik opgezocht naar aanleiding van Een huis vol. :sweat_smile: )

Haha oooh nu snap ik ook waarom mensen altijd zeggen ‘op Urk’

20 likes

Zo irritant haha! Bij de gemeente waar ik woon, hoort een heel klein dorpje. Dat dorp ligt “iets hoger” dus die mensen zeggen ook steeds: ik woon op dorpsnaam. Ugh.

3 likes

Dat Lara Stone Nederlands is

Alverna?:smile:

Ja haha!

Ik herken het, echt een ergernis, alsof ze op een eiland wonen.

1 like

:astonished: :exploding_head:

Wowww. Toevallig heb je de PG13 versie gelinkt, dus wie weet hebben we vroeger enkel deze onschuldige versie gehoord.

1 like

Ben zeker weer de laatste die dit opmerkt, maar ik wist niet dat dit kon :neutral_face:

Wat doet dit?

Filtert je berichten in een topic

1 like

Ja dat is superhandig als je de resultaten van je polls terug wil zien in Stel je persoonlijke vraag.

2 likes

Dat cheesecake niet te vreten is.

3 likes

ga jij even snel je mond spoelen

9 likes

Bij Bagels & Beans en het was heel zoet en nat en zompig.

Oh die van Bagels&Beans vind ik juist heerlijk, maar mijn vriendin (die heel erg van cheesecake houdt) vindt deze net als jij niet te vreten!

Omg nooo ik wilde commenten dat juist daar die zo lekker is!!