Waar kwam jij pas heel laat achter?

Niet zo gek dat je dat niet wist toch?? :stuck_out_tongue:

2 likes

Zoveel vragen en opmerkingen bij deze schildering

Is dit waar Zwangere Barbie op gebaseerd is?

image

32 likes

Hahahaha

Iel de horror

1 like

image

4 likes

Ik realiseer me nu pas dat de musketiers zo heten omdat ze bewapend waren met een musket…

En twee weken terug probeerde ik het concept van Lingo aan een Oostenrijkse vriendin uit te leggen. Midden in mijn zin besefte ik me pas dat Lingo een woordgrapje is — het spel bestaat uit bingo plus een spelelement met woorden, en Lingo betekent in het Engels natuurlijk (een al dan niet vreemde) taal :exploding_head:

19 likes

ā€œLingoā€ is ook engels voor gibberish of groepstaal. Op zichzelf is het dus ook wel een bestaand woord!
(kwam ik achter na het net gegoogeld te hebben).

3 likes

Dat P.oetin een dochter heeft. Die een Nederlandse partner heeft. Die in Voorschoten woonde.
Stel je even voor dat je dan naar je schoonfamilie je voorstellen moet. Ik zie toch alleen die man zonder shirt op een grizzlybeer voor me.
27 likes

ja die kwam een keer naar de winkel waar ik werkte 5 minuten voor sluitingstijd en zei iets van ā€œja ik wil alle gouden interieurspullen die jullie hebbenā€

oke meit

6 likes

Ja dat bedoelde ik ook met dat laatste! Haha. Te veel slimme aspecten aan iets wat ik altijd gewoon maar als de simpele naam van een programma zag.

1 like

Oh sorry, ik ging weer bijdehand doen voor ik goed gelezen had!

Echt? Hebben jullie toen alles gepakt? Of gezegd dat jullie bijna sluiten? :sweat_smile:

1 like

Wat een visualette is: Short aesthetic videos with synchronizing background music. Something like fan made videos or could be not.

we bleven langer open😤

Queee ik noem dat altijd rento kil…

2 likes

Dat is qua uitspraak wel prima hoor. Het is wel een samenvoeging van rent to kil. Maar je spreekt het uit.zonder spaties zeg maar. En wat vernederlandst

1 like

Dat is een hele andere website HVO.

5 likes

Oh man ja. Dan ga je niet de discussie aan bij een backhanded compliment en knik je denk ik zelfs braaf een beetje mee bij de racistische en homofobe opmerkingen van schoonpapa aan de tafel met kerst. Want als je niet doet zit je zo in een strafkamp, of in een kooi bij voorgenoemde grizzly, of hij zet duizend sancties op Nederland waardoor het hele land zonder gas zit.

Ik ken Stefan pop uiteraard niet maar ik ben er vrij zeker van dat ie niet vreemdgaat

4 likes

Wat rossig betekent had ik eigenlijk wel moeten weten. Ik dacht dus iets negatiefs vanwege de rosse buurt, Utregse red light discrict. Maar het is dus: ā€œvan een kleur tussen rood en geelā€. Dat ros een paard is wist ik dan weer wel vanwege ā€˜stalen ros’ aka fiets. :upside_down_face: