Klopt! Milan zit nu 10 jaar op YT en Enzo ‘pas’ 7 jaar. Enzo is ook gegroeid door de bekendheid van zijn broer. Gek eigenlijk dat hij hem nu ver voorbij is gestreefd. Al komt het natuurlijk doordat Enzo jarenlang dagelijks upload en Milan is wat wisselender in zijn content…
Ja ik ook! Toen hij een beetje als treitervlogger in het nieuws kwam volgens mij
Ja dat denk ik ook! Maar dat komt ook door de content die hij maakt. Die reactievideo’s van Milan gaan echt nergens over en zijn niet echt interessant voor jonge kinderen lijkt me
Ik vind Enzo zijn vlogs altijd super leuk als Bas () of Milan er in zitten, vind vooral Milan zo grappig
Ik las eerst kaarsresten en om een of andere reden vond ik dat minder smerig klinken dan kaas?
Euhh… Hoe dan??!
Ik dacht echt iehl! Maar na wat googlen las ik dat het gemaakt wordt van wei. Oooh dan is het minder ranzig dan ik dacht, haha.
@Evert ja snap ik want ik gok dat jij ook een grote pan voor je zag met allemaal vieze stukjes overgebleven kaas?! Dan is een pannetje met wei, gewoon vocht dat beetje geel, veel minder goor
Maar ik wist dit dus niet. Weer wat geleerd.
Is ook wat je overhoudt als je labneh/hangop maakt. Best gezond en goede fermentatiestarter.
Wei is goor en daardoor is Rivella goor
Echt hoor, uit alle fris die je kan kiezen kies je toch geen Rivella?
In mn vegan periode meldde mijn vader mij dat Rivella dus niet vegan is en van zuivel wordt gemaakt. Nou daar heb ik me ook nog steeds niet overheen kunnen zetten hoor, ik vind het ook echt een smerig idee.
Ik had dat met Taksi. Kwam erachter dat daar zuivel in zat en had daar op de één of andere manier zo’n afkeer tegen dat ik het sindsdien nooit meer heb gedronken (maar ben niet vegan).
Oh god ja ook zo een! Inderdaad. Dat was ik al vergeten maar nu je het zegt.
Dat is juist een van Taksi’s USPs, want daardoor is het zogenaamd ‘gezond’ want calcium
Wow wat?! Weer wat geleerd
Roze koek wegspoelen met Yogho Yogho
Kan mijn smaakpappillen helaas niet veranderen
Je kan ook almdudler drinken! Het is een beetje hetzelfde type drankje als rivella, maar dan vegan!
omg ik heb dit ook gehad! Ik vond dat altijd zooo lekker maar inderdaad het idee dat het zo’n vruchtendrank is gemengd met zuivel, heb het ook nooit meer gedronken daarna haha.
Sorry