Ik door jou nu! Meteen even op gaan zoeken:
Nu ook geleerd dat Broek op Langedijk bestaat
Ik door jou nu! Meteen even op gaan zoeken:
Nu ook geleerd dat Broek op Langedijk bestaat
Jaa ik vond dat zo geweldig
Dat Rusland nog heel veel strafkolonies heeft. Ik wist het wel van China, maar dacht dat Rusland het had afgeschaft.
Allemaal dingen waar ik 2 uur geleden ook achter ben gekomen!
Het land van Putin. Waar iedereen die kritiek op hem heeft plotseling doodvalt. Zou juist apart zijn als ze het niet hadden
Dat de avatar van @Nescio niet random rood met wit is, maar het een vraagteken op een toetsenbord is
Ja eens, was ook te naïef om te denken dat het niet zo zou zijn.
Volgens mij zijn dit echt bullshit dingen die juist bedacht zijn om die dingen een nieuwe betekenis te geven ofzo. Want het lijkt me toch logischer dat dat gat in de pan zit om 'm op te pakken en het gat in de pastalepel zit om het water te laten weglopen.
Pak jij een steelpan aan dat gat op? (Edit: lijkt me zo heet!!)
O scheit auto correct op een verkeerd moment: moet hangen zijn ipv pakken hahaha
Het gat in de pan is zelf niet heet trouwens
True, scherp
Ik haat die ‘I was today years old’ met een passie want het klopt gewoon niet.
Dat het ‘mond-en-klauwzeer’ is en niet ‘mond en klauzië’. Ik was toen nog een kind hoor.
Dit is een paar jaar geleden, maar dat het “quote unquote” is en niet “quote on quote”
En ook dat Adele Bloemendaal de moeder is van John Jones (Jimmy de Waard, Samsam)
Dat die stipjes op de autoruiten dus echt een functie hebben? Die stippen worden in de glasfabriek er ingebakken zodat de lijm beter aan het glas hecht. Daarnaast wordt dan de lijm beschermd tegen UV licht zodat het langer goed blijft. En dan is het ook nog zo natuurlijk dat de lijm verborgen blijft. Nou en dan nog een paar dingen, maar zo’n grote autoliefhebber ben ik nu ook weer niet.
Ik heb heeeel lang gedacht mond en klauwsheer. Duurde vrij lang voordat ik begreep dat het klauw (als in poten) zeer was.
bij oyalele van K3 zong ik vroeger altijd ‘ik geef je een stikkende zoen’ ipv een stiekeme zoen
Dat er geïmpregneerde aambeiencrème bestaat. Vraag me niet waarom ik dit weet. Maar ik moest wachten op iemand die nog een tandpasta moest uitzoeken.
Bij geïmpregneerd moet ik altijd denken aan dat liedje over een kerstboom.
Dat Alanis Morissette al sushi at voordat ik ooit ermee in aanraking kwam. Ik keek de videoclip van Hands Clean uit 2002 en zag toevallig dit bord. Ik heb ook heel lang niet geweten dat sushi al veel langer bestond.
Kom ik er net achter dat Katy Perry dus al sinds 2016 (!) Een relatie heeft met Orlando Bloom. Dit weet ik dus alleen omdat ik bij de aankondiging van haar zwangerschap een foto zag met een man die verdacht veel op Orlando Bloom leek. En niet alleen leek, maar hem dus ook was.
Nog steeds in shock want wist wel dat het uit was met Miranda Kerr, maar dus ook niet dat dit al zo lang geleden was. Ik word oud.