Als je nu dus op ‘Dit gebied doorzoeken’ drukt zie je ook de rest.
Haha ik deed net hetzelfde. Leek me ook al sterk, want ik heb regelmatig winkels gezien en kom niet uit het oosten.
Dit lijkt net een kaart van Nederland bedolven onder toiletrollen.
Ik kom dus uit het gedeelte waar geen wcrollen op staan en ik wist niet dat ze ook winkels hadden? Ik dacht dat het gewoon een merk was
Haha same here!
Oh wow dat is wel een heeeel verschil hahaha
Dat de naam NSYNC komt van het feit dat ze gesynchroniseerde stemmen en danspasjes hadden.
Dat ze bij Amazon schijnbaar alles verkopen (“from A to Z”) en dat dáárom die smile/pijl in het logo van A tot Z loopt
Ken je deze ook al dan
Dat het werkwoord ‘afgelasten’ is en niet ‘aflassen’.
Haha yes niet de enige die hier nu pas achterkomt. Ook door de nieuwsberichten van de NOS?
Oh wow ik kom hier echt net een minuut geleden achter toen ik op jouw bericht reageerde in het ‘durf te vragen’ topic hahah.
Ik vind het maar stom klinken en ik ken niemand die afgelasten gebruikt.
Dat dan weer wel inderdaad🤔
Ik haat afgelasten. Door dat kutwoord had ik ooit een 9,9 voor een toets ipv een 10. Die pijn is nooit helemaal verdwenen. (ja lekkere humble brag dit)
Dat is een vervoeging? Bij voltooid deelwoorden wordt wel vaker ‘ge’ gebruikt terwijl dat bij het hele werkwoord niet zo is. Dus afgelast klinkt dan weer gewoon logisch haha!
Dat het icoontje van de metro op t bord (in Rotterdam in ieder geval) toont met hoeveel stellen de metro binnen komt rijden
M’n vader merkte dit nota bene op, de keren dat hij in z’n leven de metro heeft genomen zijn op 1 hand te tellen
Sindsdien let ik erop en als ie 2 aangeeft is ie ook altijd met 2 stellen! Heb nog nooit gezien dat t niet klopt
Ja klopt! Er staan ook in het midden van de sporen borden (ruiten) waar de metro dan ongeveer stopt afhankelijk van het aantal stellen.