Waar kwam jij pas heel laat achter?

Whut? Ik ben dit serieus gaan Googlen maar in mijn hoofd ziet hij er ook gewoon nog uit als 15 jaar geleden :joy:

2 likes

In mijn hoofd is Jeroen Pauw ook gewoon eeuwig 45 of zo.

11 likes

Wat een weerstandband is. Ik dacht dat het iets zweverigs was dat je zou dragen zodat zgn je weerstand hoger zou zijn en je derhalve beter bestand zou zijn tegen corona. Maar het is dus iets compleet anders. :joy: (Ik ging het net eindelijk eens googlen.)

35 likes

Hahahahahhaa deze vind ik echt heel grappig

Huh echt? Ik vind hem er eerlijk gezegd juist ouder dan 60 uitzien.

4 likes

Ja, vind ik ook, maar voornamelijk omdat hij er een beetje smoezelig uit ziet, vind ik.

1 like

Ik dacht hoezo heeft Piet Hein Donner een comeback gemaakt als virusexpert en zit hij steeds bij Op1. Maar is dus Ab Osterhaus.

afbeelding

5 likes

Er was ook een Franse en een Portugese inquisitie en de Spaanse was niet per se wreder dan de andere twee. En sowieso veroordelen ze eigenlijk best een laag percentage tot de dood, itt de heksenjacht.

Dus als mensen doen alsof de Spaanse inquisitie het allerergste is dan weten ze niet hoeveel erger het kan.

3 likes

Oeh dank! Dit wordt mijn startonderwerp voor het internet black hole van morgen. Sluit ook perfect aan op het eindonderwerp van vandaag: middeleeuwse martelmethoden en -werktuigen (het startonderwerp was kinderversjes)

8 likes

Dat corona schijnbaar ook een biermerk is. Had hem al eerder gehoord, maar dacht echt dat het een grapje was :woman_shrugging:t3:

7 likes

Dat Monica in La Casa De Papel de naam Stockholm heeft gekregen omdat ze verliefd op haar gijzelaar is geworden. :woman_facepalming:t3:

38 likes

Meerdere zelfs!

1 like

Vroeger dacht ik toen ik echt 6 was dat je wanneer je anti-age creme gebruikte de rimpels gewoon zou opwekken. Maar dat is de grootste bullshit ooit realiseerde ik me een paar jaar geleden. Echt zo stom hahaha.

Haar gijzelnemer bedoel je denk ik! ‘Gijzelaar’ is de persoon die wordt gegijzeld (dit is iets waar ik laat achterkwam, het is ook wel een verwarrende term).

8 likes

wow, hier kom ik nu pas achter

Hier is ook best veel oneindigheid over :joy:

2 likes

Ja ik twijfelde al, haha! Maar dat bedoel ik idd.

Woa, ik heb het in de Dikke Van Dale opgezocht en het kan allebei betekenen? Zowel gijzelnemer als gegijzelde. Wat dom haha.

Dat ‘afschrikken’ een zwak werkwoord is. Ik was een boek aan het lezen en las ‘zijn reactie schrikte haar niet af’ en dacht: spelfout! Dat moet ‘schrok’ zijn. Tot ik het opzocht.

4 likes

Ik kijk dus graag van dit soort video’s en ik leer sowieso vet veel, maar dat eerste stuk, zijn dat walnoten?!?! Ik heb echt nooit geweten die zo groeiden.

5 likes