Wow ik ook niet!
Ik moet trouwens ook erg lachen om deze comments, de bovenste en onderste haha zo zat ik net ook
Ja zijn inderdaad walnoten! Mijn tante heeft 2 van die bomen in de tuin en zodra ze van de bomen vallen komen we altijd rapen. Die hulzen waar ze in groeien vind ik wel goor als ze nat zijn haha
Gek he. Ik kwam er vorig jaar ook pas achter hoe cashew noten groeien. Iemand gaf me dat fruit op een markt om eens te proeven… maar bah, echt heel vies!
Iehhh gekrompen zombiehoofdjes
Haha jaaa de cashew appel! Zo bizar he. Als ik nu ook zo’n zak cashewnootjes koop denk ik altijd aan al die vruchten die er dus blijkbaar ook zijn
Ze deed het voorheen alleen, met camera’s in bomen etc, maar sinds een paar jaar heeft ze een klein team van twee anderen die haar helpen. Of ze buiten de video’s ook echt zo leeft, geen idee, maar ik kan me best voorstellen dat ze zich daarbuiten meer luxe en moderniteit permitteert.
Ik vind het vooral echt super rustgevend en chill om te kijken, en ook een heel leuk kijkje in een cultuur die ik niet ken.
Ik heb inmiddels al een paar video’s van haar gekeken! Kan er echt van genieten. Thanks voor het delen ookal was het over cashewnoten haha
tl:dw, wat maakt ze?
Ik dacht tot afgelopen weekend dat die presentator van de slimste mens dezelfde is als die vroeger per seconde wijzer presenteerde. Die laatste man blijkt overleden te zijn. Veel geleerd weer
Eten, maar aangezien er geen informatie in het Engels staat, weet ik niet precies wat het is. Het lijkt net een soort fancy granola bar.
Dat jacuzzi net als luxaflex een merknaam is
Oh wow, is het dan officieel een bubbelbad? Wel een leuker woord.
Yes! Gewoon een bubbelbad maar je kan ook zeggen spabad of buitenspa
Edit: blijkbaar zijn er ook jacuzzi’s zonder bubbels dus denk dat spabad/buitenspa gangbaarder is. Maar je kan ook gewoon jacuzzi zeggen net als elke jaloezie luxaflex noemen.
Dat in de Nespressoreclame met George Clooney gezegd wordt: make an educated guess in plaats van make an estimated guess. Vond het al zo dubbelop
Hot tub zeggen wij!
Geen idee wat ze gemaakt heeft maar wat word je zen van zo’n filmpje kijken zeg😬
Ik deed gisteren een statische trui uit in het donker, wist helemaal niet dat dat licht geeft.
Dat andere mensen dus echt veel en vaak naar cafés en restaurants gaan en daar ook plezier aan beleven en het missen. Ik dacht dat het voor veel mensen een beetje een moetje was ofzo
Oh nee, het is gewoon echt mn hobby. Uitgebreid uit eten gaan, liefst in een knus restaurantje of op een leuk binnenplaatsje of terras. Da’s voor mij echt ontspanning.
Ja ik vind het geen straf, maar het is nou ook weer niet echt iets waar ik heel erg van geniet eigenlijk.