Waar kwam jij pas heel laat achter?

Eten, maar aangezien er geen informatie in het Engels staat, weet ik niet precies wat het is. Het lijkt net een soort fancy granola bar.

1 like

Dat jacuzzi net als luxaflex een merknaam is

28 likes

Oh wow, is het dan officieel een bubbelbad? Wel een leuker woord.

Yes! Gewoon een bubbelbad maar je kan ook zeggen spabad of buitenspa

Edit: blijkbaar zijn er ook jacuzzi’s zonder bubbels dus denk dat spabad/buitenspa gangbaarder is. Maar je kan ook gewoon jacuzzi zeggen net als elke jaloezie luxaflex noemen.

2 likes

Dat in de Nespressoreclame met George Clooney gezegd wordt: make an educated guess in plaats van make an estimated guess. Vond het al zo dubbelop

Hot tub zeggen wij!

1 like

Geen idee wat ze gemaakt heeft maar wat word je zen van zo’n filmpje kijken zeg😬

1 like

Ik deed gisteren een statische trui uit in het donker, wist helemaal niet dat dat licht geeft.

38 likes

Dat andere mensen dus echt veel en vaak naar cafés en restaurants gaan en daar ook plezier aan beleven en het missen. Ik dacht dat het voor veel mensen een beetje een moetje was ofzo

6 likes

Oh nee, het is gewoon echt mn hobby. Uitgebreid uit eten gaan, liefst in een knus restaurantje of op een leuk binnenplaatsje of terras. Da’s voor mij echt ontspanning.

9 likes

Ja ik vind het geen straf, maar het is nou ook weer niet echt iets waar ik heel erg van geniet eigenlijk.

1 like

Ik doe niks liever. De week voor de social confinement had ik elke dag plannen en was zo leuk. Restaurant daar, borrel na het werk…

3 likes

Maar een hot tub is weer wat anders dan een bubbelbad. Een hot tub is door hout verwarmd, een bubbelbad elektrisch.

Maar een jacuzzi is dan weer niet altijd een bad dat bubbelt toch?

Dat klopt ook volgens mij haha

1 like

Jacuzzi wordt dan ook vaak (wat ik op verkoopsites zie) een buitenspa of een spabad genoemt. Daar lees je dan niet zo vaak bubbelbad.

P.s van elk bad kan je een bubbelbad maken :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Dat laatste weet ik :poop: :see_no_evil: hahaha

11 likes

Huh wat is dat dan?

1 like

Ohh zo! Ik had het woord rona nog nergens gezien. Hahaha ja zou … interessant zijn

1 like

Ik heb heel lang gedacht dat het liedje ‘It’s raining men’ een klaaglied over regen was en dat de titel: ‘Het regent, man’ betekent. Zoals je ook zou kunnen zeggen: ‘Het is koud, man!’

61 likes