Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik vind het mega irritant als mensen bjuugels zeggen. Gewoon bugles.

5 likes

Ja ik weet wel dat het bjugels is maar ik vind dat een beetje hetzelfde als kgwahsah (croissant) zeggen, dus ik hou het lekker op buhgels

5 likes

Was helemaal in de war toen ik de reclame hoorde :joy:

Maar… er staat heel duidelijk bjuugels, anders had er wel buggles gestaan net als bij bubbles.

8 likes

Ik weet trouwens niet waar ik me mee bemoei, vind die dingen echt niet te vreten. Rechtstreeks de prullenbak in, hoe je ze ook noemt.

17 likes

Boeit me nietttt

1 like

@Westwood

Ach ja zolang je mij maar eet maakt het mij niet uit hoe je me uitspreekt.

image https://media2.giphy.com/media/3o6Yg265NbPyeXRs1a/giphy.gif?cid=19f5b51a8cba1a9a1289dc9da3dfab15a77a193e6421631b&rid=giphy.gif

9 likes

Laf kgossantjes :two_hearts:

2 likes

Waar staat dat? Ik heb net serieus Bugles gegoogled om te zien hoe die dingen eigenlijk heten.

Staat nergens, ik vind het gewoon logisch als je het woord ziet. Ik kan me niet bedenken waarom je bugles als buggels zou uitspreken als er maar 1 G staat.

5 likes

Je zegt toch ook een bug ipv büg.

1 like

En ugly ipv ügly, zijn zelfs dezelfde medeklinkers hier

4 likes

Je zegt ook kak en kaken. Lak en laken. Etc.

2 likes

image

Dit zijn geen aardappelen, maar gewoon oude sponzen

(dit zijn Spongebob’s ouders en ik kwam er pas 3 jaar geleden achter dat het geen aardappelen zijn)

99 likes

Ik dacht altijd dat ze oude koekjes waren haha. Oude sponsen is inderdaad logischer.

7 likes

Ja ik zie op Reddit dat veel mensen dachten dat het chocolate chip cookies waren haha. Dat kan ik op zich wel in die moeder zijn, want ze heeft een heel rond hoofd. Die vader is meer een soort aardappelvorm.

Hoe dan ook, wel bijzonder dat we dit dachten want hoe zou er een spons uit 2 cookies of 2 aardappelen komen.

5 likes

@anon86562306 oké duidelijk, ik zeg deel hier gewoon iets waar ik pas later achter kwam. Vind het niet echt nodig om zaken te delen die het tegengestelde bewijzen.

1 like

Nouja als er een walvis uit een krab kan komen kan een spons uit een aardappel of koekje ook wel.

25 likes

Nou ik heb hier ook heel lang over nagedacht met Hagrid van Harry Potter. Hagrid is half reus en zijn moeder is een reuzin en zijn vader een mens.

1. hoe hadden zijn vader en moeder seks. Of nouja, seks zodat het ook enigszins plezierig is voor de moeder
  2. hoe is dat met Hagrid’s geboorte gegaan want het lijkt me dat als haar baarmoeder/vagina ook gewoon in proportie zijn een halfmens baby er gewoon zo uit zou vallen

Sorry voor de vreemdheid hiervan

81 likes

Haha niet vreemd! Hier denk ik ook elke keer over na als ik de boeken lees. Het is zo onlogisch.

2 likes