Waar kwam jij pas heel laat achter?

Voor de liefhebber

8 likes

:scream:
Ok eigenlijk niet zo gek

Waar ik vandaag door TikTok achter kwam

21 likes

Dat Chris Zegers eigenlijk Dirk heet was ook echt een eyeopener

29 likes

Wat?! Ik vind hem zo geen Dirk!

1 like

Dit inzicht had ik vandaag ook ineens!!

Leuk!! Bedankt voor het delen!

1 like

Hee dat weten niet veel mensen die niet bij hem uit de buurt komen! Woon je in die omgeving als je dat wilt zeggen?

Edit: z’n zoon kwam op z’n 18e met zo’n enorme auto naar school. Verjaardagscadeautje 
 een Hummer ofzo?

Ik lees net dat satijn een weefmethode is en geen stofsoort. Ik dacht altijd dat het net als katoen en zijde een stof was (ik las over satijnen kussens, dat zou beter moeten zijn voor je haar).

22 likes

Ik heb zangles van zijn zoon gehad :ok_hand: leuk feitje

Jazeker! Kom uit zaanstreek :tada:

Huh maar dit is toch juist best wel bekende kennis? Staat ook gewoon op zijn Wikipedia pagina (al staat daar Hans Bouwens. Ik dacht wel dat het Bakker was ook :P)? Dit was een van de weinige van deze pseudoniemen die ik wel kende en ik kom niet bepaald uit de buurt.

1 like

Bouwens idd

1 like

Ik ben altijd in de war met zijde

2 likes

Dat je voor android in de google play store heel makkelijk al je abonnementen kan zien en opzeggen. Zo kwam ik erachter dat ik nog een abonnement had op een paar gratis apps die na een paar weken niet gratis meer waren en blijkbaar vergeten was op te zeggen.

Holy shit, mijn vriend zit op de iPad in de woonkamer en ik op mijn iPhone in de keuken. Roept hij ineens: zit jij op pagina 1234 van 1250 op het forum?

Blijkt dus dat als je op allebei de apparaten bent ingelogd, je kan zien op welke websites de ander zit! Dit is NIET OKÉ!!

31 likes

Volgens mij heeft dat ermee te maken dat je met hetzelfde iCloud account ingelogd bent. Je zou kunnen overwegen om een apart iCloud account te maken voor de ipad, dan zou dat verholpen moeten zijn.

Ja daar heb ik ook over nagedacht! Alleen delen we nu veel apps, wat wel handig is. Zoals krantenabbo’s enzo. Heb nu wel het syncen van Safari uitgeschakeld, maar hij kon het nog steeds zien :unamused:

Als je het forum via de app DiscourseHub gebruikt kan hij het niet zien. Dan zit je dus niet in je browser maar in een app!

Ja dat is ook bedoeld zodat je via je ipad makkelijk je scherm van je telefoon ofzo kan openen. Maar in dit geval niet zo chill dus

1 like

Een Oostenrijkse bloem die best zeldzaam is op te spotten in het wild, in de Alpen. Daar maakten (maken) we altijd een sport van tijdens wandelingen op de bergen! Mijn moeder koopt ook altijd zaadjes en plant ze dan in de tuin en inmiddels hebben we kettinkjes, lepeltjes, stickers
 Edelweiss is echt een ding bij mijn gezin hahaha

(lekker belangrijk verhaaltje dit sorry)

7 likes