Waar kwam jij pas heel laat achter?

Jazeker! Kom uit zaanstreek :tada:

Huh maar dit is toch juist best wel bekende kennis? Staat ook gewoon op zijn Wikipedia pagina (al staat daar Hans Bouwens. Ik dacht wel dat het Bakker was ook :P)? Dit was een van de weinige van deze pseudoniemen die ik wel kende en ik kom niet bepaald uit de buurt.

1 like

Bouwens idd…

1 like

Ik ben altijd in de war met zijde

2 likes

Dat je voor android in de google play store heel makkelijk al je abonnementen kan zien en opzeggen. Zo kwam ik erachter dat ik nog een abonnement had op een paar gratis apps die na een paar weken niet gratis meer waren en blijkbaar vergeten was op te zeggen.

Holy shit, mijn vriend zit op de iPad in de woonkamer en ik op mijn iPhone in de keuken. Roept hij ineens: zit jij op pagina 1234 van 1250 op het forum?

Blijkt dus dat als je op allebei de apparaten bent ingelogd, je kan zien op welke websites de ander zit! Dit is NIET OKÉ!!

31 likes

Volgens mij heeft dat ermee te maken dat je met hetzelfde iCloud account ingelogd bent. Je zou kunnen overwegen om een apart iCloud account te maken voor de ipad, dan zou dat verholpen moeten zijn.

Ja daar heb ik ook over nagedacht! Alleen delen we nu veel apps, wat wel handig is. Zoals krantenabbo’s enzo. Heb nu wel het syncen van Safari uitgeschakeld, maar hij kon het nog steeds zien :unamused:

Als je het forum via de app DiscourseHub gebruikt kan hij het niet zien. Dan zit je dus niet in je browser maar in een app!

Ja dat is ook bedoeld zodat je via je ipad makkelijk je scherm van je telefoon ofzo kan openen. Maar in dit geval niet zo chill dus

1 like

Een Oostenrijkse bloem die best zeldzaam is op te spotten in het wild, in de Alpen. Daar maakten (maken) we altijd een sport van tijdens wandelingen op de bergen! Mijn moeder koopt ook altijd zaadjes en plant ze dan in de tuin en inmiddels hebben we kettinkjes, lepeltjes, stickers… Edelweiss is echt een ding bij mijn gezin hahaha

(lekker belangrijk verhaaltje dit sorry)

7 likes

hé bij ons ook! ik heb een houten edelweiss sleutelhanger voor aan m’n autosleutel en een kleine metalen aan m’n gewone sleutelbos :star_struck: m’n ouders hebben ook nog magneten, een kussensloop, een decoratieve hanger en nog veel meer!

3 likes

Dat die kerel in dat gifje met pizza en een kamer die in brand staat:

… Childish Gambino is??? :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

23 likes

wow ik kom er nu achter dat Donald glover Childish Gambino is

16 likes

Ik vind hem in die gif zo lieffig en dat matcht niet met mijn beeld van hem

Ik rook een zieke wietgeur bij de buren en nu moet ik aan een gebeurtenis van vroeger denken. Mijn broertje had een vriendje waar hij vaak ging spelen. Ik ging ook wel eens mee want ze hadden een ingebouwd zwembad en dat vond ik helemaal het einde. Op een dag wilden we aan de ouders vragen of we een ijsje mochten. Ouders waren in de kelder. Er bleek een geheime ruimte te zijn waar ze tomatenplantjes hadden staan. Het heeft echt jaren geduurd voor ik besefte dat het dus natuurlijk absoluut geen tomatenplantjes waren. Dat verklaarde wel direct hoe dat gezin in een gigantisch huis kon wonen met luxe auto’s en shit terwijl niemand werkte.

81 likes

Net als dat ik als kind een keer een middag, samen met mijn broertje, stekjes heb lopen verplaatsen voor een vriendin van mijn vader, die iets met haar rug had. Niet de stekjes zoals ik ze van mijn vaders volkstuin kende bleek later.

28 likes

Hahaha ook een mooie!

Whut? Heb die films altijd met veel verve ontweken, maar moet er dan misschien toch maar aan geloven…

Semi-gerelateerd:

13 likes

Dat je de chips Bugles uitspreekt als bjügels en niet buhgels

4 likes