Waar kwam jij pas heel laat achter?

hé bij ons ook! ik heb een houten edelweiss sleutelhanger voor aan m’n autosleutel en een kleine metalen aan m’n gewone sleutelbos :star_struck: m’n ouders hebben ook nog magneten, een kussensloop, een decoratieve hanger en nog veel meer!

3 likes

Dat die kerel in dat gifje met pizza en een kamer die in brand staat:

… Childish Gambino is??? :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head:

23 likes

wow ik kom er nu achter dat Donald glover Childish Gambino is

16 likes

Ik vind hem in die gif zo lieffig en dat matcht niet met mijn beeld van hem

Ik rook een zieke wietgeur bij de buren en nu moet ik aan een gebeurtenis van vroeger denken. Mijn broertje had een vriendje waar hij vaak ging spelen. Ik ging ook wel eens mee want ze hadden een ingebouwd zwembad en dat vond ik helemaal het einde. Op een dag wilden we aan de ouders vragen of we een ijsje mochten. Ouders waren in de kelder. Er bleek een geheime ruimte te zijn waar ze tomatenplantjes hadden staan. Het heeft echt jaren geduurd voor ik besefte dat het dus natuurlijk absoluut geen tomatenplantjes waren. Dat verklaarde wel direct hoe dat gezin in een gigantisch huis kon wonen met luxe auto’s en shit terwijl niemand werkte.

81 likes

Net als dat ik als kind een keer een middag, samen met mijn broertje, stekjes heb lopen verplaatsen voor een vriendin van mijn vader, die iets met haar rug had. Niet de stekjes zoals ik ze van mijn vaders volkstuin kende bleek later.

28 likes

Hahaha ook een mooie!

Whut? Heb die films altijd met veel verve ontweken, maar moet er dan misschien toch maar aan geloven…

Semi-gerelateerd:

13 likes

Dat je de chips Bugles uitspreekt als bjügels en niet buhgels

4 likes

Screen Shot 2020-04-11 at 00.06.38

Dit maakt het nog meer mindfuckerig dan het al was.

In a 2011 interview with Jimmy Fallon, he revealed that he got the name “Childish Gambino” from the online Wu-Tang Clan name generator during his college years. He said,

We were all hanging out, chilling and drinking and then we were like, ‘Oh, Wu-Tang name generator, let’s put our name in.’ And we’re putting them all in, and they’re all funny and stuff, and then mine came up and I was like, ‘You guys, it’s not funny anymore. This is something big.’ I just really liked it.

8 likes

Ik vind het mega irritant als mensen bjuugels zeggen. Gewoon bugles.

5 likes

Ja ik weet wel dat het bjugels is maar ik vind dat een beetje hetzelfde als kgwahsah (croissant) zeggen, dus ik hou het lekker op buhgels

5 likes

Was helemaal in de war toen ik de reclame hoorde :joy:

Maar… er staat heel duidelijk bjuugels, anders had er wel buggles gestaan net als bij bubbles.

8 likes

Ik weet trouwens niet waar ik me mee bemoei, vind die dingen echt niet te vreten. Rechtstreeks de prullenbak in, hoe je ze ook noemt.

17 likes

Boeit me nietttt

1 like

Hahaha ik zie nu iemand dit met heel veel spuug uitspreken.

Gewoon krazantje met sjuuderans jatoch

11 likes

@Westwood

Ach ja zolang je mij maar eet maakt het mij niet uit hoe je me uitspreekt.

image https://media2.giphy.com/media/3o6Yg265NbPyeXRs1a/giphy.gif?cid=19f5b51a8cba1a9a1289dc9da3dfab15a77a193e6421631b&rid=giphy.gif

9 likes

Laf kgossantjes :two_hearts:

2 likes

Waar staat dat? Ik heb net serieus Bugles gegoogled om te zien hoe die dingen eigenlijk heten.