Waar kwam jij pas heel laat achter?

Screen Shot 2020-04-11 at 00.06.38

Dit maakt het nog meer mindfuckerig dan het al was.

In a 2011 interview with Jimmy Fallon, he revealed that he got the name “Childish Gambino” from the online Wu-Tang Clan name generator during his college years. He said,

We were all hanging out, chilling and drinking and then we were like, ‘Oh, Wu-Tang name generator, let’s put our name in.’ And we’re putting them all in, and they’re all funny and stuff, and then mine came up and I was like, ‘You guys, it’s not funny anymore. This is something big.’ I just really liked it.

8 likes

Ik vind het mega irritant als mensen bjuugels zeggen. Gewoon bugles.

5 likes

Ja ik weet wel dat het bjugels is maar ik vind dat een beetje hetzelfde als kgwahsah (croissant) zeggen, dus ik hou het lekker op buhgels

5 likes

Was helemaal in de war toen ik de reclame hoorde :joy:

Maar… er staat heel duidelijk bjuugels, anders had er wel buggles gestaan net als bij bubbles.

8 likes

Ik weet trouwens niet waar ik me mee bemoei, vind die dingen echt niet te vreten. Rechtstreeks de prullenbak in, hoe je ze ook noemt.

17 likes

Boeit me nietttt

1 like

Hahaha ik zie nu iemand dit met heel veel spuug uitspreken.

Gewoon krazantje met sjuuderans jatoch

11 likes

@Westwood

Ach ja zolang je mij maar eet maakt het mij niet uit hoe je me uitspreekt.

image https://media2.giphy.com/media/3o6Yg265NbPyeXRs1a/giphy.gif?cid=19f5b51a8cba1a9a1289dc9da3dfab15a77a193e6421631b&rid=giphy.gif

9 likes

Laf kgossantjes :two_hearts:

2 likes

Waar staat dat? Ik heb net serieus Bugles gegoogled om te zien hoe die dingen eigenlijk heten.

Staat nergens, ik vind het gewoon logisch als je het woord ziet. Ik kan me niet bedenken waarom je bugles als buggels zou uitspreken als er maar 1 G staat.

5 likes

Je zegt toch ook een bug ipv büg.

1 like

En ugly ipv ügly, zijn zelfs dezelfde medeklinkers hier

4 likes

Je zegt ook kak en kaken. Lak en laken. Etc.

2 likes

image

Dit zijn geen aardappelen, maar gewoon oude sponzen

(dit zijn Spongebob’s ouders en ik kwam er pas 3 jaar geleden achter dat het geen aardappelen zijn)

99 likes

Ik dacht altijd dat ze oude koekjes waren haha. Oude sponsen is inderdaad logischer.

7 likes

Ja ik zie op Reddit dat veel mensen dachten dat het chocolate chip cookies waren haha. Dat kan ik op zich wel in die moeder zijn, want ze heeft een heel rond hoofd. Die vader is meer een soort aardappelvorm.

Hoe dan ook, wel bijzonder dat we dit dachten want hoe zou er een spons uit 2 cookies of 2 aardappelen komen.

5 likes

Hahaha wie dacht er nog meer direct aan deze scene in She’s the man?

4 likes

@anon86562306 oké duidelijk, ik zeg deel hier gewoon iets waar ik pas later achter kwam. Vind het niet echt nodig om zaken te delen die het tegengestelde bewijzen.

1 like