Waar kwam jij pas heel laat achter?

Staat nergens, ik vind het gewoon logisch als je het woord ziet. Ik kan me niet bedenken waarom je bugles als buggels zou uitspreken als er maar 1 G staat.

5 likes

Je zegt toch ook een bug ipv büg.

1 like

En ugly ipv ügly, zijn zelfs dezelfde medeklinkers hier

4 likes

Je zegt ook kak en kaken. Lak en laken. Etc.

2 likes

image

Dit zijn geen aardappelen, maar gewoon oude sponzen

(dit zijn Spongebob’s ouders en ik kwam er pas 3 jaar geleden achter dat het geen aardappelen zijn)

99 likes

Ik dacht altijd dat ze oude koekjes waren haha. Oude sponsen is inderdaad logischer.

7 likes

Ja ik zie op Reddit dat veel mensen dachten dat het chocolate chip cookies waren haha. Dat kan ik op zich wel in die moeder zijn, want ze heeft een heel rond hoofd. Die vader is meer een soort aardappelvorm.

Hoe dan ook, wel bijzonder dat we dit dachten want hoe zou er een spons uit 2 cookies of 2 aardappelen komen.

5 likes

Hahaha wie dacht er nog meer direct aan deze scene in She’s the man?

4 likes

@anon86562306 oké duidelijk, ik zeg deel hier gewoon iets waar ik pas later achter kwam. Vind het niet echt nodig om zaken te delen die het tegengestelde bewijzen.

1 like

Nouja als er een walvis uit een krab kan komen kan een spons uit een aardappel of koekje ook wel.

25 likes

Nou ik heb hier ook heel lang over nagedacht met Hagrid van Harry Potter. Hagrid is half reus en zijn moeder is een reuzin en zijn vader een mens.

1. hoe hadden zijn vader en moeder seks. Of nouja, seks zodat het ook enigszins plezierig is voor de moeder
  2. hoe is dat met Hagrid’s geboorte gegaan want het lijkt me dat als haar baarmoeder/vagina ook gewoon in proportie zijn een halfmens baby er gewoon zo uit zou vallen

Sorry voor de vreemdheid hiervan

81 likes

Haha niet vreemd! Hier denk ik ook elke keer over na als ik de boeken lees. Het is zo onlogisch.

2 likes

Ik kan hier heel lang over na denken elke keer. Maar daarna denk ik: hoezo probeer ik een logische verklaring voor iets te vinden in een wereld waarin draken en dementors bestaan

8 likes

Gelukkig zijn er wel meer dingen onlogisch in die hele serie. Ik vraag me ook vaak af waarom Dumbledore Harry een halfbloed noemt terwijl allebei zijn ouders tovenaarsbloed hebben. (Sorry voor het afdwalen guys)

4 likes

Voor die vader kan het toch ook niet prettig zijn geweest. Die vagijn heeft minimaal de doorsnede van ene emmer. Hor voelt hij dan iets​:woman_shrugging:t3::laughing:

@Chesirecat ja dat vind ik ook supervreemd. Maar misschien ben je al niet meer puurbloed als ook maar 1 van je grootouders een Muggle is? Dus dan zouden Harry’s kinderen wel purebloods zijn. Ofzo

@JonSnow ik stel me eigenlijk gewoon voor dat hij naar binnen is gelopen als een soort van grot en zichzelf heeft afgetrokken. Maar Harry Potter is echt een groot deel van mijn kindertijd geweest dus het liefst denk ik gewoon dat niemand daar aan seks doet en kinderen met de ooievaar worden gebracht

10 likes

Haha, ja dat is wel het meest logische.

1 like

Toendertijd ging ik hierover googlen en kwam een reactie tegen in de trant van “mensvader gaat reuzenvagina in en trekt zich daar af” :persevere: nachtmerrievoeding voor mn kinderbrein

4 likes

Ik kwam er pas heel laat achter dat mijn titel nog een uitspraak van mijn ex is. Hieruit voortvloeiend dan ook de volgende vraag, mods mag ik alsjeblieft een nieuwe titel? Desnoods geen titel?? Dat is altijd nog beter dan dit namelijk :sweat_smile:

3 likes

Je kan zelf je titel ook weghalen! Bij instellingen kan je er voor kiezen geen titel te hebben