Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ja… cruel devil she is

-ik kwam er ook pas twee jaar terug ofzo achter!

1 like

Super weird idd! Ik wist opzich wel dat de bacterie zich doorontwikkeld en dat een nieuwe uitbraak best zou kunnen voorkomen. Maar dat er in 2019 nog Chinezen besmet zijn geraakt wist ik niet! En dat het in, oa, de VS elk jaar voor doden zorgt :scream:

Ik wist trouwens niet dat vlooien er voor zorgen dat het overstapt op de mens. En dat dus niet alleen ratten het kunnen over brengen maar veel meer dier soortrn. Naar idee.

(Ja was ff gaan googlen nav van je post ;))

1 like

Hoe gebruiken jullie deze emoji: :grimacing:?

Ik vond het altijd een beetje ongemakkelijk lachen, maar laatste tijd gebruiken sommige hem ook negatief/verdrietig zeg aar?

Ik gebruik hem voornamelijk als sarcastisch. Maar bij Apple ziet hij er volgens mij sowieso anders uit dan bij Android. Dus daar kan ook verwarring over ontstaan.

1 like

Zoals jij, awkward lachend haha

6 likes

Ja ongemakkelijk lachen en een soort ‘oeps’ inderdaad. Soms ook wel als ‘cringe’.

4 likes

Ah dat zou kunnen inderdaad!

“oeii” “oeps” “aii”
Zoiets :stuck_out_tongue:

1 like

Maar wel dat het poppetje dan breed lacht? Want anders snap ik de associatie niet echt :joy: Of ziet ie er bij jou dus anders uit? (ja ik heb door de quarantaine duidelijk te veel tijd over om over dit soort dingen na te denken)

Nee niet lachen, hij laat zijn tanden zien toch?
Ik kan in het echt die vorm nadoen, dat wordt geen lach
Edit: als je op whatsapp bij gifjes zoekt naar “oops”, die blonde dame, zo vat ik de smiley op.
En ook daaronder, die gif van Jennifer Lawrence.

1 like

Haha bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik snap hem nu wel :grin:

Waarschijnlijk is ‘ie al eens gedeeld, maar Ray-Ban kun je dus gewoon letterlijk nemen. It Bans (sun)Rays. :woman_facepalming:t3:

58 likes

Wow.

2 likes

Haha het is zo obvious ook gewoon :joy: Echt bizar hoe je soms een bepaalde link niet kunt leggen.

Dat docenten niet superboos op je worden als je een slecht cijfer haalt

7 likes

Nou ik had een docent die echt elke keer boos werd. Terwijl ik gewoon heel slecht was in zijn vak en hij deed helemaal geen moeite om me te helpen. Hij heeft uiteindelijk mijn moeder gebeld en aan de telefoon staan schreeuwen dat ik mijn best niet deed en lui was. Mijn moeder is niet gauw boos maar toen was ze echt laaiend. (op hem dan he) Was echt heel gezellig bij het tien minuten gesprek paar weken later :sweat_smile:.

1 like

Wat een gek! Waarom zou je gaan schreeuwen?

Omdat hij een idioot was/is die vindt dat iedereen geweldig moet zijn in zijn vak. En als het nu nog iets belangrijks was zoals Nederlands of Engels. Maar nee. De beste man geeft tekenen. Dat was sws een vak waarvan het mijn ouders precies niks kon schelen of ik een voldoende haalde.

4 likes

Ik had dat bij de Grammy’s (?) dat ik dacht huh die gast lijkt zo erg op Troy van Community en toen was het o het is hem ook echt.

2 likes

Het is OUbollig en niet OUDbollig. En daar kom ik achter omdat ik teksten aan het redigeren was voor mijn werk en dit koppig bleef verbeteren hahaha. Ik had echt géén idee.

14 likes