Waar kwam jij pas heel laat achter?

@Mimosa @Daelyss Hahah ik moest lachen om büg en ügly

(Nog steeds trouwens :joy:)

2 likes

Lily is muggle-born, denk maar aan Tante Petunia die is ook geen heks. Dus het klopt dat hij een halfbloed is.

2 likes

Ah ja ik vind dat gewoon een stomme beredenering :sob: (niet van jou hoor. Gewoon algemeen) Ik zou zeggen dat je halfbloed bent als één van je ouders ook echt geen tovenaar/heks is.

Zo heb ik er nooit over nagedacht, maar klinkt eigenlijk ook wel logisch haha

1 like

Ja bij halfblood denk ik eerder aan Seamus (“dad’s a muggle, mom’s a witch. Bit of a nasty shock when he found out”)

3 likes

haha ik dacht vroeger dat SpongeBob een stuk kaas was :weary:

20 likes

Als je een koekje en een aardappel in dezelfde trommel zou bewaren, wordt het koekje wel klef en sponzig

4 likes

Ik kookte toch al een jaar of 3 voor mezelf toen het lampje in mijn oven stuk ging en ik realiseerde dat het de hitte van de oven zelf is wat je eten gaar maakt, niet het licht van de lamp :sweat_smile:

40 likes

M’n kinderen kijken de laatste tijd erg vaak naar 101 dalmatiërs.

Ik kwam erachter dat Cruella De Vill ook gelezen kan worden als Cruella Devil…

7 likes

Ja… cruel devil she is

-ik kwam er ook pas twee jaar terug ofzo achter!

1 like

Super weird idd! Ik wist opzich wel dat de bacterie zich doorontwikkeld en dat een nieuwe uitbraak best zou kunnen voorkomen. Maar dat er in 2019 nog Chinezen besmet zijn geraakt wist ik niet! En dat het in, oa, de VS elk jaar voor doden zorgt :scream:

Ik wist trouwens niet dat vlooien er voor zorgen dat het overstapt op de mens. En dat dus niet alleen ratten het kunnen over brengen maar veel meer dier soortrn. Naar idee.

(Ja was ff gaan googlen nav van je post ;))

1 like

Hoe gebruiken jullie deze emoji: :grimacing:?

Ik vond het altijd een beetje ongemakkelijk lachen, maar laatste tijd gebruiken sommige hem ook negatief/verdrietig zeg aar?

Ik gebruik hem voornamelijk als sarcastisch. Maar bij Apple ziet hij er volgens mij sowieso anders uit dan bij Android. Dus daar kan ook verwarring over ontstaan.

1 like

Zoals jij, awkward lachend haha

6 likes

Ja ongemakkelijk lachen en een soort ‘oeps’ inderdaad. Soms ook wel als ‘cringe’.

4 likes

Ah dat zou kunnen inderdaad!

“oeii” “oeps” “aii”
Zoiets :stuck_out_tongue:

1 like

Maar wel dat het poppetje dan breed lacht? Want anders snap ik de associatie niet echt :joy: Of ziet ie er bij jou dus anders uit? (ja ik heb door de quarantaine duidelijk te veel tijd over om over dit soort dingen na te denken)

Nee niet lachen, hij laat zijn tanden zien toch?
Ik kan in het echt die vorm nadoen, dat wordt geen lach
Edit: als je op whatsapp bij gifjes zoekt naar “oops”, die blonde dame, zo vat ik de smiley op.
En ook daaronder, die gif van Jennifer Lawrence.

1 like

Haha bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik snap hem nu wel :grin: