Waar kwam jij pas heel laat achter?

Waarschijnlijk is ‘ie al eens gedeeld, maar Ray-Ban kun je dus gewoon letterlijk nemen. It Bans (sun)Rays. :woman_facepalming:t3:

58 likes

Wow.

2 likes

Haha het is zo obvious ook gewoon :joy: Echt bizar hoe je soms een bepaalde link niet kunt leggen.

Dat docenten niet superboos op je worden als je een slecht cijfer haalt

7 likes

Nou ik had een docent die echt elke keer boos werd. Terwijl ik gewoon heel slecht was in zijn vak en hij deed helemaal geen moeite om me te helpen. Hij heeft uiteindelijk mijn moeder gebeld en aan de telefoon staan schreeuwen dat ik mijn best niet deed en lui was. Mijn moeder is niet gauw boos maar toen was ze echt laaiend. (op hem dan he) Was echt heel gezellig bij het tien minuten gesprek paar weken later :sweat_smile:.

1 like

Wat een gek! Waarom zou je gaan schreeuwen?

Omdat hij een idioot was/is die vindt dat iedereen geweldig moet zijn in zijn vak. En als het nu nog iets belangrijks was zoals Nederlands of Engels. Maar nee. De beste man geeft tekenen. Dat was sws een vak waarvan het mijn ouders precies niks kon schelen of ik een voldoende haalde.

4 likes

Ik had dat bij de Grammy’s (?) dat ik dacht huh die gast lijkt zo erg op Troy van Community en toen was het o het is hem ook echt.

2 likes

Het is OUbollig en niet OUDbollig. En daar kom ik achter omdat ik teksten aan het redigeren was voor mijn werk en dit koppig bleef verbeteren hahaha. Ik had echt géén idee.

14 likes

Kwam er net pas achter eigelijk dat bijna alle trappen in huis 13 tredes hebben.

3 likes

Grappig, ik ga zo eens tellen

4 likes

Hier 15 (ja, dat ben ik net gaan tellen haha)

Toevalig net in de groepsapp van het werk gegooid en daar hebben er 15 collega’s 13 trede en 2 15 trede haha

2 likes

Hier ook 13 en in m’n vorige huis waren het er ook 13!

1 like

Hier ook 13

1 like

Zal ik m’n traptreden gaan tellen?..ja,nee,ja…nee blijf toch maar zitten :crazy_face:

9 likes

Ik heb er 0 :troll:

8 likes

Wij hebben er 15 en mijn ouders 19

1 like

Altijd al willen weten hoeveel traptreden Maarten van Rossem in huis heeft :joy:

1 like

Dat riep m’n moeder ook altijd en toen kregen we nieuwe trapbedekking dingen. Van die losse die je per trede legt. We hoefden onze trap niet na te tellen want ‘alle trappen in huis hebben 13 treden’. Nou die van ons dus 14 :joy: Dus nu heeft de bovenste trede nog altijd geen bedekking ding :see_no_evil:

28 likes