Dat van de trappen komt doordat daar regels voor zijn voor architecten. Een trap mag maar een bepaald aantal treden achter elkaar hebben, en anders zo’n tussenstukje. Dit zodat je, als je van de trap valt, niet 100 treden naar beneden valt, maar maximaal 13 (in openbare gebouwen) en daarna op een vlak stuk komt
Ik wist dat een interbellum een periode tussen twee oorlogen is, en toch kwam ik er vandaag pas achter dat ‘bellum’ latijn is voor ‘oorlog’
Hahaha wat slecht. Dit past echt precies dat meme-format:
Kind: mam mag ik
?
Moeder: nee we hebben dat thuis.
Thuis:
Er is ook zelfs even een Zuid-Afrikaanse versie geweest: X4.
En een Poolse, My3. En allemaal van Studio100, die Gertje weet wel hoe hij geld binnen kan harken.
Nu wil ik eigenlijk een K-pop K3. Al zullen ze zoiets echt wel in Zuid-Korea hebben.
Waarom zou je dit willen als je geweldige groepen als Celeb Five hebt?
Ik vind cross-overs altijd heel intrigerend waarbij verschillende culturen/landen komen kijken.
Net zoals Amerikanen die opeens K-pop achtige bands op de wereld probeerde te zetten.
Ja betrapt
Haha dat er een “grappige forumposts” en “grappige posts die onder elkaar staan” topic is. Ik wist het eigenlijk ergens wel, maar heb dus verkeerd gepost de laatste keer.
WAAROM IS DIE GIF ZO KLEEIIIIIINNNNN
Lol ik ging terug naar het bericht wat je beantwoordde om te kijken en dacht huh het is gewoon gele tekst welke GIF bedoel je
Dat bij medicijnverpakkingen de bijsluiter altijd aan de kant zit waar de uiterste datum op staat. Ik maakte die krengen altijd verkeerd open!
Dit lees ik wel vaker, maar bij mijn doosjes wisselt het dus altijd. En heb ook altijd eerst de verkeerde kant te pakken.
Dat “latijns” dus niet correct is…
Ik zag het in dezelfde zin als italiaanS, duitS, NederlandS etc…
Weer wat wijzer bedankt forum