Please no

Ja betrapt
Haha dat er een āgrappige forumpostsā en āgrappige posts die onder elkaar staanā topic is. Ik wist het eigenlijk ergens wel, maar heb dus verkeerd gepost de laatste keer.
WAAROM IS DIE GIF ZO KLEEIIIIIINNNNN
Lol ik ging terug naar het bericht wat je beantwoordde om te kijken en dacht huh het is gewoon gele tekst welke GIF bedoel je
Dat bij medicijnverpakkingen de bijsluiter altijd aan de kant zit waar de uiterste datum op staat. Ik maakte die krengen altijd verkeerd open!
Dit lees ik wel vaker, maar bij mijn doosjes wisselt het dus altijd. En heb ook altijd eerst de verkeerde kant te pakken.
Dat ālatijnsā dus niet correct isā¦
Ik zag het in dezelfde zin als italiaanS, duitS, NederlandS etcā¦
Weer wat wijzer bedankt forum
Kan, maar volgens mij is de binnenkant van de eierschaal ook altijd wit, dus zoān surprise ei is een ei met alleen eigeel, zonder eiwit. Anders hadden ze die wel wat beter kunnen namakenā¦
Dat vlees niet bestaat. Althans, niet zoals ik dacht.
My mind was blown toen iemand me jaren geleden vertelde dat je vet- en spierweefsel hebt. And thatās it. Ik dacht dat je vet, spieren en vlees hebt. Maar dat wat ik vlees noemde (en sommigen eten) is dus alleen maar spier? Ik vind het nog steeds een beetje ongeloofwaardig haha.
my mind is blown
Nou ja, een stuk vlees is natuurlijk niet alleen maar spierweefsel
Wel blij dat ik het zelf niet meer eet als ik dit zo lees eerlijk gezegd.
Idd, spierweefsel, vetweefsel, bindweefsel en vocht. Het wordt er niet beter opā¦
Tsja, wat verwacht je dan te eten als je een lijk eet?
(retorische algemene vraag, niet op jou gericht)
Welk grijze spul precies? Het lijkt me heel sterk dat in een poot ineens een ander orgaan zit, onze nieren zitten ook niet in onze bovenbenen.
Aan de āknie/enkelā-kant zit vaak een stukje kraakbeen/meniscus, bedoel je dat?
Bedoel je in het stukje rechts? Dat vind ik ook lekker.
Iew