Waar kwam jij pas heel laat achter?

Kan, maar volgens mij is de binnenkant van de eierschaal ook altijd wit, dus zo’n surprise ei is een ei met alleen eigeel, zonder eiwit. Anders hadden ze die wel wat beter kunnen namaken… :sweat_smile:

1 like

Dat vlees niet bestaat. Althans, niet zoals ik dacht.

My mind was blown toen iemand me jaren geleden vertelde dat je vet- en spierweefsel hebt. And that’s it. Ik dacht dat je vet, spieren en vlees hebt. Maar dat wat ik vlees noemde (en sommigen eten) is dus alleen maar spier? Ik vind het nog steeds een beetje ongeloofwaardig haha.

4 likes

:face_with_raised_eyebrow: my mind is blown

1 like

Nou ja, een stuk vlees is natuurlijk niet alleen maar spierweefsel :crazy_face:

Wel blij dat ik het zelf niet meer eet als ik dit zo lees eerlijk gezegd.

3 likes

Idd, spierweefsel, vetweefsel, bindweefsel en vocht. Het wordt er niet beter op…

1 like

Tsja, wat verwacht je dan te eten als je een lijk eet?

(retorische algemene vraag, niet op jou gericht)

6 likes

Welk grijze spul precies? Het lijkt me heel sterk dat in een poot ineens een ander orgaan zit, onze nieren zitten ook niet in onze bovenbenen.
Aan de ‘knie/enkel’-kant zit vaak een stukje kraakbeen/meniscus, bedoel je dat?

4 likes

image https://chicken.org.au/wp-content/uploads/2018/03/Ingham-Produce-21-8-06-014905-Half-Breast-17-600x400.jpg

Bedoel je in het stukje rechts? Dat vind ik ook lekker. :no_mouth:

1 like

Iew

3 likes

Kunnen wel nieren zijn denk ik. Het is niet een stukje van de poot maar rug/ribben.

1 like

:joy::joy::joy:

2 likes

Dat Lululemon geen Digimon is

10 likes

Dat zo’n dj bij q musical Menno Barreveld heet, en dus niet Menno Barneveld :sweat_smile:

2 likes

Dat de avatar van @Oprah op een scooter zit en die zwarte dingen dus de spiegels zijn en niet de armen van Oprah.

9 likes

Ik las dit en raakte verward. Er was dus een Lilamon :sweat_smile:

1 like

Op de postnl site en app stonden mijn verwachte pakketjes nooit in het lijstje en moest die steeds los opzoeken.
Net zag ik dat ik bij mijn profiel netjes mijn volledige voorletters heb ingevuld. Pakketjes bestel ik echter op alleen mijn voornaam en worden dus verstuurd met 1 voorletter. Nu dat is aangepast staan de pakjes netjes in het lijstje (en word ik gelijk geconfronteerd met de hoeveelheid onderweg zijnde pakketjes :redface:)

3 likes

Ik kom er net achter dat Oprah Winfrey eigenlijk geboren is met de naam Orpah. ORPAH? :exploding_head:

28 likes

:exploding_head:

Ik dacht heel lang dat mijn lengte 1.69 was. Staat ook in mijn paspoort. Op mijn vorige werk noemde een paar mensen mij klein. En toen zei ik steeds “ik ben 1.69 dat is gewoon de gemiddelde lengte van een vrouw in NL”. Had zo hekel aan om klein genoemd te worden.

Liet mij laatst opmeten en toen kwam eruit dat ik dus 1.64 :sweat_smile:. Heb nu gewoon een identiteitscrisis.
En geef mij moeder de schuld, want zij is stuk kleiner dan ik en heeft altijd gezegd dat ze 1.64 is haha

53 likes

Hahah de lengte in je paspoort kan je nooit vertrouwen. Het is nooit helemaal precies. Alleen als mensen net opgemeten zijn in het ziekenhuis en dat doorgeven bij het aanvragen.
Jij hebt waarschijnlijk bij het aanvragen je lengte gezegd en de ambtenaar vertrouwde je en heeft dat genoteerd :laugh: