Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik weet nog dat ik aangegeven had dat ik 1.71 was (zelfs daar nog gemeten zónder schoenen aan!) en dat hebben ze gewoon veranderd naar 1,69. Die lengte staat nu dus ook op mijn paspoort etc.

Dan heb je waarschijnlijk net een verkeerde getroffen :frowning: Je kan wel gewoon tegen iedereen blijven vertellen dat je 1.71 bent.
Bij het aanvragen van een nieuw paspoort heb je weer een nieuwe kans

2 likes

Haha nou dat laatste punt. In mij paspoort staat ook een lengte welke niet klopt en bij aanvraag van een nieuwe wilde ik dat laten aanpassen (naar korter) maar dat kon dus niet want je kunt niet aangeven dat je bent gekrompen over de tijd.

2 likes

Huh? Wat een onzin. Natuurlijk kan dat wel. Bij oudere mensen worden ook centimeters afgetrokken omdat ze krimpen

Haha, bij mij kon het zeker niet, want ben geen 70+ met ingezakte wervels.

Hahah ze vullen gewoon een getal in een vakje in en kunnen dat gewoon elke keer aanpassen. Ligt gewoon aan de ambtenaar dus

Nee klopt haha. Maar volgens mij had ik mij ervoor ook opgemeten. Geen idee of ziekenhuis was of gewoon thuis door mijn kleine mama haha. Ik ga elk jaar op controle naar het ziekenhuis, maar kan mij niet voorstellen dat ze daar 5cm er naast zitten :laughing:. Dus zal wel thuis niet goed hebben gemeten… of ik heb gewoon gebluft toen. Geen idee meer haha

1 like

Tegen mijn vriend van 1,75 zeiden ze dat een speling van 5cm op je paspoort geoorloofd is. ‘Oh maak er dan maar 1,78 van’ (en dat deden ze toen ook :sweat_smile:)

19 likes

Mind. Is. Blown.

1 like

Jaren geleden kwam ik er dus ook achter dat mijn vader 1.78 op zijn id had. Ik: je weet dat dat niet klopt he? Ik ben namelijk 1.73 en (iets) langer dan hij. Hij nog zeggen dat ik mijn eigen lengte dan verkeerd had en ik ook MINIMAAL!!! 1.78 ben. In het kader van meten is weten ging ik hem dus maar opmeten, bleek hij 1.71 te zijn hahah grapjas is het ook. Jaren later gooi ik nog steeds te pas en te onpas in gesprekken dat hij ‘echt wel 1.78 is hoor!1!11!!!’

17 likes

Bij mijn vriend stond jaren 1.89 op zijn paspoort. Hij is 1.78, nogal een verschil, haha.

22 likes

…dat Billie Holiday een vrouw is. Dacht ook dat het Billy Holiday was, trouwens. :woman_facepalming:t3:

Wow dat is een groot verschil zeg. Hebben ze een typfout gemaakt?
Ik hoorde laatst volgens mij zoiets in een aflevering van Eeuw van de Amateur, daarin hadden ze het ook over foute lengtes op paspoorten/ID-bewijzen en volgens mij hadden ze het ook over typfouten.

Omg ik heb deze op singstar en die is echt zo nice om te doen. Wel fokking moeilijk haha en als je klaar bent ben je buiten adem alsof je de marathon hebt gelopen haha.

2 likes

Is hij niet gewoon gekrompen? Mijn ouders waren altijd langer dan ik maar sinds een paar jaar toren ik wel echt boven ze uit op foto’s.

nee vanaf mijn 18e was ik sowieso al langer dan hij en ik ben toen dezelfde lengte gebleven

Dat Jumbo (van de supermarkt ja), blijkbaar ook golfwinkels heeft? En een hele website vol golfartikelen :exploding_head:

https://www.jumbogolfwereld.nl/

7 likes

Ja!! Ik was een keer verhuisd en wist nog niet waar de supermarkt was, maar ik had in het voorbijgaan dat Jumbo logo gezien. Dus ik daarheen wandelen met m’n boodschappentas, is het een golfwinkel :confused:

109 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Dit doet me denken aan die keer dat we naar beekse bergen waren geweest en mijn zusje via de mac app de dichtstbijzijnde mac ging opzoeken. Wij van de snelweg af en door allemaal landweggetjes en we reden echt in de middle of nowhere, kwamen we ineens uit bij een Ronald McDonaldhuis :joy::joy::joy::joy:

101 likes