Waar kwam jij pas heel laat achter?

Jaren geleden kwam ik er dus ook achter dat mijn vader 1.78 op zijn id had. Ik: je weet dat dat niet klopt he? Ik ben namelijk 1.73 en (iets) langer dan hij. Hij nog zeggen dat ik mijn eigen lengte dan verkeerd had en ik ook MINIMAAL!!! 1.78 ben. In het kader van meten is weten ging ik hem dus maar opmeten, bleek hij 1.71 te zijn hahah grapjas is het ook. Jaren later gooi ik nog steeds te pas en te onpas in gesprekken dat hij ‘echt wel 1.78 is hoor!1!11!!!’

17 likes

Bij mijn vriend stond jaren 1.89 op zijn paspoort. Hij is 1.78, nogal een verschil, haha.

22 likes

…dat Billie Holiday een vrouw is. Dacht ook dat het Billy Holiday was, trouwens. :woman_facepalming:t3:

Wow dat is een groot verschil zeg. Hebben ze een typfout gemaakt?
Ik hoorde laatst volgens mij zoiets in een aflevering van Eeuw van de Amateur, daarin hadden ze het ook over foute lengtes op paspoorten/ID-bewijzen en volgens mij hadden ze het ook over typfouten.

Omg ik heb deze op singstar en die is echt zo nice om te doen. Wel fokking moeilijk haha en als je klaar bent ben je buiten adem alsof je de marathon hebt gelopen haha.

2 likes

Is hij niet gewoon gekrompen? Mijn ouders waren altijd langer dan ik maar sinds een paar jaar toren ik wel echt boven ze uit op foto’s.

nee vanaf mijn 18e was ik sowieso al langer dan hij en ik ben toen dezelfde lengte gebleven

Dat Jumbo (van de supermarkt ja), blijkbaar ook golfwinkels heeft? En een hele website vol golfartikelen :exploding_head:

https://www.jumbogolfwereld.nl/

7 likes

Ja!! Ik was een keer verhuisd en wist nog niet waar de supermarkt was, maar ik had in het voorbijgaan dat Jumbo logo gezien. Dus ik daarheen wandelen met m’n boodschappentas, is het een golfwinkel :confused:

109 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Dit doet me denken aan die keer dat we naar beekse bergen waren geweest en mijn zusje via de mac app de dichtstbijzijnde mac ging opzoeken. Wij van de snelweg af en door allemaal landweggetjes en we reden echt in de middle of nowhere, kwamen we ineens uit bij een Ronald McDonaldhuis :joy::joy::joy::joy:

101 likes

Snap ik :see_no_evil: oja daarop aanvullend: ik had ook heel lang niet door dat Bill Cosby en Bing Crosby verschillende personen waren :sweat_smile:

6 likes

Ik deed zaterdag een quiz en toen moesten we liedjes raden. Toen kwam ik er achter dat Kenny B niet “Een verse morgen in Parijs” zingt, maar “Een frisse morgen in Parijs”. En ook geen “En daarna hopla naar de zon”, maar “En daarna samen op La Tour Eiffel”.
Ik ben doof.

12 likes

Dit gaat het dom klinken:

Dankzij Animal Crossing weet ik nu wat een manhole cover is. Ik dacht dat het eerder iets met seks te maken had, iets om je man’s hol mee te bedekken. :joy: Maar het is gewoon een putdeksel. Maar hoe vaak gebruik je het Engelse woord voor putdeksel? Ik bijna nooit.

28 likes

In het Nederlands heb je ook het woord mangat :wink:

4 likes

Maar waar blijft het vrouwgat? Of moeten we genoegen nemen met Vrouw Holle :wink:

3 likes

Ik weet dat dat lengtegesprek 2 dagen geleden is, maar ik vond dit zo raar: sprak ooit een gozer die dacht dat ze je lengte op de 5cm afronden. Dus dat je ofwel 1.75 ofwel 1.80 in je paspoort kan zijn, maar niet 1.78
Die was helemaal verbaasd toen ik zei dat dat nergens op sloeg.

5 likes

Dat de “bos” in de Bosatlas niks met bos, als in veel bomen bij elkaar, te maken heeft. De eerste redacteur heette blijkbaar P.R. Bos en de atlas is dus naar hem vernoemd.

73 likes

:open_mouth: wooow!

Je zou maar op bol.com een atlas willen kopen en je hebt nog nooit eerder van die atlas gehoord. Dan ga je gewoon op zoek naar een minder specifieke atlas waar niet alleen bossen in staan.

5 likes