Jaaa haha, in Malaga geloof ik!
Hier ook daar hahah!
Grote kans dat ons gewoon onzin is verteld, leuk om je geboeid te houden zodat je mee bleef lopen
Toevallig bij een paar sinaasappelbomen? Wel héél toevallig! Vond het wel een plausibel verhaal
Ik geloof bij de kerk, weet niet of daar sinaasappelbomen stonden, kan best wel!
Haha ja grappig. En ook grappig dat ik zelf dat feitje niet meer op zou kunnen noemen, maar nu je het zegt ik wel denk van hee ja Malaga :’)
Ik besef nu pas dat Black Eyed Peas zichzelf vernoemd heeft naar bonen. Besef ook dat ik nooit eerder nagedacht heb over de spelling van de naam en sowieso dacht: peas = peace
Dus daarom is zelfgemaakte after eight nooit zo lekker…! Is een heel chemische proces wat er aan vooraf gaat. (en hoe komen ze er ook op)
After eight is überhaupt niet lekker
Ohja dat denkt bijna het gros hier volgens mij, haha. Maar goed buiten dat om is het wel een cool stukje techniek!
Ik koop dit bijna nooit maar als ik het wel heb eet ik driekwart op om vervolgens met buikpijn en schuldgevoel op de bank te zitten. Chemischer dan ik had verwacht maar was al duidelijk dat het niet vers is haha
als man in het Nederlandse taalgebied kun je Broer heten. ik had geen idee.
Haha, ik weet wie je bedoelt (helaas). Vond het ook wel een grappige naam.
Ook Zus.
zouden er mensen zijn met kinderen Zus en Broer?
jaaa I know, dat wordt altijd nogal opvallend gevonden. Een verdediging is Mensje van Keulen, maar ja.
Haha als je boos bent dan bekt het wel lekker. ‘Ach Mens, houd je kop!’
Ik kies ervoor om dat te lezen en gebruiken als ‘fuck you all’.
Gewoon fyaad terug sturen
Ik heb wel een oudtante Zus, maar geen oudoom Broer. Beetje flauw van mijn overgrootouders
Ja en haar jongste dochter heet Zus. De oudste Bloem.
Ik kan daar niet aan wennen.
dit lijkt me zo gek he met trouwen
‘neemt u zus tot uw wettige echtgenote’
edit:
ah, maar ik lees net dat het amper een officiele voornaam is:
Het aparte aan Zus is dat vroeger iedereen wel een tante Zus had: een ongetrouwd gebleven zus van je oma of een tante die vroeg weduwe was geworden. Maar. Maar. Zus als officiële voornaam is een recent fenomeen. De Zussen die jij kent heten waarschijnlijk gewoon Maria of Johanna, met als koosnaam Zus.
In ruim honderd jaar tijd zijn er in Nederland maar 32 vrouwen Zus genoemd, waarvan een stuk of tien in de afgelopen tien jaar.