Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik voel echt paniek boven komen als ik al deze sommen zie, sjnap er nog steeds geen ene fuck van.

3 likes

ja ik dus ook! helemaal weer datzelfde machteloze gevoel dat je het weer niet begrijpt. echt vreselijk

4 likes

Het was een vraag in een online pubquiz :joy:.

Mijn discalculie en ik krijgen hier vette paniek van jongens hahaha send help

3 likes

Ik krijg die meldingen nog wel hoor.

Sowieso krijg je daar ook veel rattenoverlast door!
Bij onze vijver hier pleuren mensen gewoon ongeïnspireerd een zak brood neer waar de eenden niet naar omkijken. Maar de ratten dus wel. Die daarna bij ons in de bosjes zitten :thumbsdown:

1 like

Dan vind ik Life’s Good toch beter :sweat_smile:

2 likes

Ik eigenlijk ook ja :joy:. Volgens mij weten ze bij LG inmiddels ook wel dat iedereen het met Life’s Good associeert.

1 like

@Printemps @Whitecactus

1 like

Ik krijg ze toch nog echt hahaha.

1 like

Misschien zijn ze vergeten je uit de trial te halen :clown_face:

Heb jebal 2 jaar geen update meer gedaan :joy:

@zwaardvis denk het :rofl: vd week nog update gehad.

1 like

Ja die beesten worden er echt irritant van. Ik zat een keer op station leiden op iemand te wachten. Naast mij kwam een oma met een kind zitten, hij had een croissant en op aansporen van oma ging hij de duiven daarmee voeren. Hele zwerm duiven om ons heen. Een was op een gegeven moment op mijn knie aan het dansen en zaten er 2 op mijn voet. Ik ben toen zonder wat te zeggen opgestaan en ben ergens anders gaan zitten. Wordt die oma boos op mij! Zij begon te krijsen dat ik een aansteller was dat ik daar last van had enzo.

3 likes

Even een kleine disclaimer: ik woon al sinds ik 14 ben niet in Nederland, kom er niet vaker dan eens per jaar en heb er buiten vrienden (en internet natuurlijk!) geen band mee.

Maar… ik heb dus tot gisteravond gedacht dat die musical waar steeds grapjes over worden gemaakt, Soldaat van Oranje, een musical was over de film In Oranje, die ik toen ik 11 was in de bios zag.

Gisteravond lag ik in bed na te denken over van alles en besefte ik ineens hoe raar dat eigenlijk wel niet was, dus ben ik het gaan googlen en er eeeindelijk achter gekomen dat die twee niks met elkaar te maken hebben (uiteraard). :woman_facepalming:t2:

113 likes

Wow ik snap ook echt niet dat mensen gewoon blijven voeren?! Alsof die beesten op een croissantje moeten leven :roll_eyes:

2 likes

Heb ik ook eens gedaan, echt mijn nachtmerrie

Dat het liedje Atje voor de sfeer ook coupletten heeft. En ondanks dat ik het net 2 minuten geleden hoorde op de radio enkel het “atje voor de sfeer, nananana, atje voor de sfeer” in mijn hoofd blijf houden en nu al niet meer weet waar die coupletten over gingen.

2 likes

Als straf moet je de volgende keer toch naar de musical in Nederland. :devilish:

5 likes

Moet ze wel gauw gaan, want soldaat van Oranje stopt! Laatste kans! :sweat_smile:

20 likes