Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik krijg ze toch nog echt hahaha.

1 like

Misschien zijn ze vergeten je uit de trial te halen :clown_face:

Heb jebal 2 jaar geen update meer gedaan :joy:

@zwaardvis denk het :rofl: vd week nog update gehad.

1 like

Ja die beesten worden er echt irritant van. Ik zat een keer op station leiden op iemand te wachten. Naast mij kwam een oma met een kind zitten, hij had een croissant en op aansporen van oma ging hij de duiven daarmee voeren. Hele zwerm duiven om ons heen. Een was op een gegeven moment op mijn knie aan het dansen en zaten er 2 op mijn voet. Ik ben toen zonder wat te zeggen opgestaan en ben ergens anders gaan zitten. Wordt die oma boos op mij! Zij begon te krijsen dat ik een aansteller was dat ik daar last van had enzo.

3 likes

Even een kleine disclaimer: ik woon al sinds ik 14 ben niet in Nederland, kom er niet vaker dan eens per jaar en heb er buiten vrienden (en internet natuurlijk!) geen band mee.

Maar… ik heb dus tot gisteravond gedacht dat die musical waar steeds grapjes over worden gemaakt, Soldaat van Oranje, een musical was over de film In Oranje, die ik toen ik 11 was in de bios zag.

Gisteravond lag ik in bed na te denken over van alles en besefte ik ineens hoe raar dat eigenlijk wel niet was, dus ben ik het gaan googlen en er eeeindelijk achter gekomen dat die twee niks met elkaar te maken hebben (uiteraard). :woman_facepalming:t2:

113 likes

Wow ik snap ook echt niet dat mensen gewoon blijven voeren?! Alsof die beesten op een croissantje moeten leven :roll_eyes:

2 likes

Heb ik ook eens gedaan, echt mijn nachtmerrie

Dat het liedje Atje voor de sfeer ook coupletten heeft. En ondanks dat ik het net 2 minuten geleden hoorde op de radio enkel het “atje voor de sfeer, nananana, atje voor de sfeer” in mijn hoofd blijf houden en nu al niet meer weet waar die coupletten over gingen.

2 likes

Als straf moet je de volgende keer toch naar de musical in Nederland. :devilish:

5 likes

Moet ze wel gauw gaan, want soldaat van Oranje stopt! Laatste kans! :sweat_smile:

20 likes

Omg deze film
Is dat die met die geestverschijning van Thomas Acda??

5 likes

Gister ontdekte ik het volgende dankzij Reddit:

ik luisterde vroeger vaak dit nummer en de eerste 3 regels zijn als volgt:

You make me come
You make me complete
You make me completely miserable

Ik kwam er dus pas gisteren achter waarop de zanger zinspeelde.
De onschuldige tiener in mij had dit nooit doorgehad.

10 likes

Jaaa, met ren Lenny ren, toch?

1 like

Wow ik zie nu ineens dat dat jongetje die jongen van Rundfunk is!

11 likes

Omg deze film :heart_eyes::heart_eyes: Zooooo vaak gezien!

1 like

Niet echt laat achtergekomen, meer een weetje…

Het Twitter-account van KFC volgt maar 11 mensen. De 5 Spice Girls en 6 mannen die Herb heten.

Hun recept bestaat namelijk uit een mix van 11 herbs & spices.

Een paar jaar geleden was er iemand die dit ineens opviel en als cadeautje gaf KFC hem een schilderij waarop hij een ‘piggy back ride’ krijgt van de oprichter van KFC terwijl hij een drumstick vasthoudt.

IMG_0775

137 likes

Dit vind ik echt heel grappig.

2 likes

dat de gele smaak in dropfruitduo’s ananas moet voorstellen
???

4 likes

dat dit forum een maximum van 3 heeft voor vraagtekens of uitroeptekens achter elkaar

16 likes