Haha, ik deed dit ook toen ik klein was en buikpijnklachten had. Mijn ouders wilden checken of het de blindedarm was (blijkbaar steekt die uit als je op je hand blaast). Maar als niemand je dit ooit heeft verteld dan doe je hetzelfde als @MangoMango. Of je nou 6 of 30 bent.
Wat me doet denken aan iets anders wat niemand me ooit vertelde. Ik sliep voor mijn werk in een hotel. Nu heb ik privé niet heel vaak in hotels geslapen en degene waar ik sliep waren goedkope crappy hotels in het buitenland. Puur als functionele slaapplek. Maar nu sliep ik in een fatsoenlijk hotel. Waar ik op de tast een rondgang door de kamer heb gemaakt en ieder lichtknopje heb geprobeerd. En toen enigszins gepikeerd naar de receptie heb gebeld dat de lampen het niet deden in mijn kamer.
Blijkbaar moest je die sleutel/kaart ergens aan de muur in schuiven. Bleek nogal een algemeen bekend ding te zijn. Maar ja, niemand had het me ooit verteld.

mijn eerste gedachte was dus, je spant toch gedurende de dag niet de hele tijd bewust je anus aan zodat er niks uit komt? :'D
heb ze maar in die waan gelaten
) maar dat je cijferomgeving van de uni dus met een reden zo heette! En niet dat het gewoon een random Engels woord was