Zullen we maar even een poll doen? Dan zijn we van dit vraagstuk ook weer af.
Zeg jij:
- Tessel
- Teksel
0 stemmers
Wie nog de behoefte heeft om te differentiëren op provincieniveau: go ahead. Had ik geen zin in.
Zullen we maar even een poll doen? Dan zijn we van dit vraagstuk ook weer af.
Zeg jij:
0 stemmers
Wie nog de behoefte heeft om te differentiëren op provincieniveau: go ahead. Had ik geen zin in.
haha als mensen per se teksel willen zeggen dan moeten ze ook bijv. Ljouwert en Harns zeggen en ik gok zo dat ze dat ook niet doen
Wat is het?
Dit heb ik ook nog nooit gezien tijdens >100 vluchten en tientallen vliegvelden.
helikopterplatform
Hahah wow en ik nog denken… huh hoe dan
Ik was ver in mijn tienerjaren toen ik besefte dat dit geen circustent is
Ho ho, nee nee, laat ons er eens buiten voor zover ik weet, zeggen we hier ook keurig Tessel
Ik denk dat ik begin 20 was toen ik eindelijk inzag wat dit bord moest voorstellen. Ik dacht ook dat het een tent was of een rare berg ofzo en eigenlijk vind ik het nog steeds een heel raar bord
Ik dacht altijd dat het een soort robot was haha
Hahahaha ben blij dat ik niet de enige ben die dit had
Ik niet hoor haha ik zeg Texel
Edit met ks dus
Hier idd ook Tessel, we zeggen juist Teksel als we het voor de lol verkeerd uitspreken
Ik heb al zo een 10 jaar mijn rijbewijs, maar wat stelt de streep in het midden eigenlijk voor?
Lekkere herrieschoppers in limboland.
Maar eerlijk ik dacht het vroeger ook
Een viaduct ofzo. Of een knooppunt
Ahh zo een soort fly over!
Viaduct want de snelweg heeft geen gelijkvloerse kruizingen.
Oh ik dacht die stang waar de matrixborden aan zitten, maar ik zou het niet weten
Dat als je een asterisk (*) tekent dat het geen combinatie is van + en x want er is geen horizontaal streepje