Waar kwam jij pas heel laat achter?

…wow

nielson moet dit wel gesampeld hebben lijkt me bijna? haha

Ja of moet heel erg toeval zijn

Hoewel het zijn persoonlijk bezit was, zet Leopold II nooit een voet in zijn kolonie. Hij overlijdt in 1909.

2 likes

Elke keer als ik het ‘show je kinder aankopen’-topic langs zie komen dacht ik zijn mensen nu echt zooo enthousiast over kinder. Ik bedoel het is lekker maar zo veel soorten heb je toch ook weer niet om echt te laten zien wat je koopt?
Maar daar gaat het dus niet over

119 likes

ik wist uberhaupt niet dat dit topic bestond haha

1 like

@Otzi dit zou echt jouw topic worden.

4 likes

Normaal negeert mijn hoofd dus ook de zwanger en kinder topics, maar ik had bij deze even een error haha
Er is ook een tips en aanraders topic, waarvan ik dacht in het algemeen als in lifehacks enzo, maar dat is ook zo’n subtopic.

2 likes

Hahaha ik denk altijd dat het DM topic over privéberichten gaat, maar jouw verwarring is leuker

8 likes

Dit dacht ik eerst ook! dat je daar kon melden dat je ervoor open staat dat mensen je konden DM’en oid haha. Kende de winkel ook helemaal niet :sweat_smile:

1 like

Ja dit!! Ik wou dat er gewoon een algemeen hacks topic is voor niet zwangeren maarja dat is er en daar wordt niet vaak in gepost :pensive:

1 like

Kinder is en blijft de lekkerste chocolade :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Deze bedoel je toch? Staat idd super weinig in, dus iedereen die dit ziet deel je lifehack!! (scheetgeluiden staat er wel al in dus die niet helaas)

1 like

Bassie is ouder dan Adriaan WTF?!

5 likes

Allememaggies!

8 likes

Ja wat :exploding_head: ze verschillen ook echt 7 jaar

Ik dacht op de een of andere manier altijd dat Aad ouder was omdat ie grijs haar heeft :joy:

1 like

Sorry dat ik het moet zeggen, maar het oranje haar van Bassie is niet echt :stuck_out_tongue_winking_eye:

37 likes

Mind is blown :exploding_head:

Nee grapje natuurlijk, maar hij verbergt het wel door die laag schmink en die pruik dus op de een of andere manier registreerde mijn brein het niet

2 likes

Nee andere

1 like

Ooh die kende ik nog niet! Thanks!

Hahahaha sowieso :joy: