Waar kwam jij pas heel laat achter?

Haha ik ben er ook pas achter gekomen wanneer ik getagd werd in topics waar ik normaal nooit zou meepraten :grin:

3 likes

@Bubbles haha ja ik stond ook een x heel raar te kijken toen ik werd getagd in een zwangerschapstopic met een vraag over mijn zwangerschap. Vroeg me echt af waar die baby opeens vandaan kwam.

Ik heb al een paar x bedacht dat ik mijn naam wel zou veranderen om verwarring te voorkomen, maar ik wist dan steeds geen goede naam en vergat het weer. Dus bij deze: als jullie een leuke weten ga ik meteen een aanvraag doen :smile:

14 likes

Haha ik denk er nog wel even over na. Misschien moet ik gewoon als titel ‘ik ben niet die andere bubbles’ nemen :joy:

10 likes

Niet echt een spannende ontdekking maar blijkbaar is Anita Meyer de moeder van Frank van der Lende (dj 3fm).

Edit: dit is niet waar!! Sorry

1 like

Als ik dit Google kom ik op 1 dochter bij haar. Of bedoelde je niet die zangeres?

Volgens mij heet zijn moeder toevallig Anita Meijer, ook met ij ipv y.

3 likes

Haha perfect zo, thanks @moderators

6 likes

Of Bubbmore

2 likes

Haha jezus, ja inderdaad. Ik had ff gegoogeld maar te snel. Dom!

Dat je ‘Texel’ uitspreekt als Tessel en dat Sassenheim niet in Duitsland ligt.

8 likes

tony chocolonelly zeg ik

1 like

Vandaag leerde ik van het forum dat Twente geen stad is.

11 likes

Hahahaha misschien ben ik wel medeschuldig geweest aan deze gedachte. Ik vraag ook vaak “waar ik Twente kan ik dit/dat vinden”.

Ik dat het niet in Gelderland ligt :no_mouth:

Dat Beethoven zijn moeder een moor werd genoemd, en hij dus affrican descent was.

1 like

Heb je hier een bron van? Kan er niks over vinden

https://www.newsweek.com/was-beethoven-black-theory-twitter-social-media-debate-1511882

Het is niet helemaal zeker

1 like

Het is een highly debatable urban myth die al lang de ronde doet maar waar helemaal geen uitsluitsel van is.

Dat zijn moeder Moors wordt genoemd heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ze is geboren in de Zuidelijke Nederlanden die destijds onder Spaans bewind vielen. Dat maakt haar nog niet van Moorse afkomst. Dan zouden de meeste hedendaagse Belgen ook Moors zijn.

1 like

Tiktok is teaching me so much

1 like

Bij Beethoven denk ik altijd eerst aan die hond :see_no_evil:

15 likes