Ik ken wel Tesselaar die Texel zeggen maar goed die noemen ons ook overkanters.
Dit is echt een belediging voor Nemo
De zus van je tante, is dat ook niet gewoon je tante? Of je moeder haha
Aangetrouwde tante misschien?
Aangetrouwde tante idd!
…
Dat “zgan” staat voor “zo goed als nieuw”. Ik heb gister heel lang een bank van marktplaats proberen te vinden in een webshop omdat ik dacht dat het model zo heette.
Dit wist ik ook niet, maar vind je zoektocht erg schattig!!
Het besef kwam pas toen ik vandaag weer een advertentie zag met “zgan” en dacht: “Maar dat is toch een heel ander model?”
Zo inderdaad! Wilde ik net zeggen
Shark Tale Alleen Car Wash is oke om naar te luisteren
Ik ga stuk
Cupcakes heten cupcakes omdat er precies 1 cup beslag in gaat
Omg
Dat is wel heel veel. Je moet het papiertje tot ongeveer 1/3e vullen (1 ijsschep), want anders stromen ze over.
Oké dit verhaal heeft een beetje uitleg nodig voor mensen die niet zo veel ervaring hebben met bevallen.
Als je dus denkt vruchtwater te verliezen maar je twijfelt of je niet gewoon in je broek piest (trust me, die laatste weken kijk je nergens meer van op) dan krijg je dus de tip om op je hand te blazen. Als het vruchtwater is dan stroomt het er dan uit. Als het pies is niet.
Forward naar het moment suprême van mijn tweede bevalling: het was 5 uur snachts, mij bed was nat en ik was in twijfel. Dus ik op mij hand blazen. Pas een HALFJAAR later kwam ik er achter, na een gesprek met een vriendin, dat het dus niet zozeer gaat over blazen op je handpalm (alsof je er iets vanaf wilt blazen) maar over je hand voor je mond doen en dan krachtig blazen. Bij het tweede (Ont)span je spieren aan downunder, bij het eerste (wat ik dus deed) kun je net zo goed richting het plafond blazen.
Anyway: het was vruchtwater, alles kwam goed. Kind gaat inmiddels al bijna het huis uit.
Gadver zitten die tanden ook op die tong?!
Ow dat zou wel kunnen. Het kwam vandaag toevallig weer ter sprake dus daarom dacht ik het even te delen.
Edit: in een zwangerschapstopic zo te zien wel een keer ja! Jij hebt wel echt een goed geheugen
Ik zei altijd ‘Oh daar hoef ik niet meer over na te denken, dat is bij mijn al autisme’…ipv automatisme
Oh jakkes, ik vond ze ook altijd al eng en nu nog meer.
Hahahahaa ik weet dit ook nu pas! Ik lees wel eens mee in het zwangerschapstopic en ik dacht ook altijd huh op je hand blazen?