Hahahaha ben blij dat ik niet de enige ben die dit had
Ik niet hoor haha ik zeg Texel
Edit met ks dus
Hier idd ook Tessel, we zeggen juist Teksel als we het voor de lol verkeerd uitspreken
Ik heb al zo een 10 jaar mijn rijbewijs, maar wat stelt de streep in het midden eigenlijk voor?
Lekkere herrieschoppers in limboland.
Maar eerlijk ik dacht het vroeger ook
Een viaduct ofzo. Of een knooppunt
Ahh zo een soort fly over!
Viaduct want de snelweg heeft geen gelijkvloerse kruizingen.
Oh ik dacht die stang waar de matrixborden aan zitten, maar ik zou het niet weten
Dat als je een asterisk (*) tekent dat het geen combinatie is van + en x want er is geen horizontaal streepje
Is dat niet afhankelijk van het lettertype? Sommigen hebben 6 streepjes ipv 5 (maar dan nog geen + en x gecombineerd inderdaad).
Sowieso dat het asterisk is ipv asteriks
Nog steeds moeite met uitspreken
huh, dit is voor mij echt nieuw. Want als ik een asterisk teken dan teken ik een + en x door elkaar. Geen tijd om een hele ster te tekenen
Hahaha ja, dat heb ik als kind ook echt heel lang gedacht
Ik ga stuk
en het betekent ook niet dat er bij iedere afslag een uitvaart is
deze is van een neef van mijn vader. zijn moeder hield onderweg op vakantie altijd bij waar ze dingen tanken en plassen enzo. toen was hij een jaar of 11/12 en mocht hij het een keer doen. âplaspauze op rastĂ€tte âbitte sauber haltenââ âom 15.17 getankt bij tankstation âbitte sauber haltenââ etc etc. ging zijn moeder het later teruglezen en toen kwamen ze erachter dat hij dacht dat âbitte sauber haltenâ de naam van de rastĂ€tte was
Waarom zou iemand dat ĂŒberhaupt allemaal bijhouden!? Of maakte zij een zeer uitgebreid vakantieboek oid?
hahaha doet onze hele familie! bijhouden hoe laat je wegrijdt, hoe laat en waar en voor hoeveel ⏠je gaat tanken. en per vakantiedag in een paar steekwoorden wat je gedaan hebt en hoe het weer is. mân opa en oma doen dit al 40 jaar en ik vind het altijd superleuk om te lezen waar ze allemaal geweest zijn en wat ze gedaan hebben! volgens mij denk je nu echt wat is dit voor iets En wat is dit voor een familie
Hmm ik vind het niet per se raar, ergens wel schattig juist, alleen echt nog noooit gehoord!