Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ik kwam hier onlangs achter

Duitsland heeft dat de afgelopen jaren vier keer gewonnen

2 likes

Moeite hebben met Engels betekent toch niet direct dat je in je eigen taalbubbel leeft? Zelf kijk ik veel films en series en daarmee kom ik genoeg in aanraking met Engels, maar ik krijg echt een error als ik zelf Engels moet praten. Dan weet ik de simpelste dingen niet meer

ik spreek hoog-duits en een oostenrijks dialect en dat is zo’n enorm verschil! mijn nl’se familie kan goed duits maar verstaan mij niet als ik dialect praat met vrienden, zo grappig.
ook in oostenrijk wordt nagenoeg nog alles nagesynchroniseerd dus de locals van mijn leeftijd spreken echt belabberd engels vaak. vriendin van me kan echt alleen hello my name is kathi en daar houdt het wel mee op :joy:

1 like

Nee ik kan dit echt bevestigen. Werk in een Duits bedrijf met de hipste mensen tussen de 24 en 40, maar mijn hemel, hun Engels is echt te gênant voor woorden!

1 like

k woonde een tijdje in Duitsland en ik vond het altijd wel meevallen, de meeste mensen zeiden nee ik spreek echt geen engels, maar als ik ze overhaalde, vond ik het altijd wel meevallen met hoe belabberd het was. Ik verdenk velen van hen van perfectionisme en enkel engels willen spreken als ze het nailen. Maar misschien had ik toevallig een paar bescheiden Duitsers te pakken.

1 like

In veel tattooshops waar ik kom verkopen ze wel gewoon de baby versie hahaha

1 like

Ja die werd mij ook juist aangeraden! Maar ik heb deze, weer een andere

Ja ik moet zeggen dat na tattoo nummer 16 ik niet echt meer smeer. Maar Bepanthen is wel heerlijk, ze hebben ook altijd stands op conventies enzo. Volgens mij maken ze meer geld van verse tattoos dan van babybilletjes :stuck_out_tongue:

1 like

Wat zou dan het verfrissende zijn?

nou ik zou zelf lekker voor de babyversie gaan. Want was is er nu heerlijker dan een zacht babyhuidje, dat wil ik ook wel hoor haha. Maar ik snap wat je bedoelt.

Geen flauw idee, misschien als je verbrand bent?

Dat CrossFit een merk is en niet gewoon een vorm van fitness.

7 likes

Ik geloof daar niet zo in, als je maar smeert

1 like

@Dojacat Omdat de zalf echt een laagje legt waardoor het langer vettig blijft denk ik. Maar inderdaad ik denk dat smeren op zich wel belangrijker is. Zolang de droge korsten er niet afvallen…

1 like

Ik kom er net pas achter dat Peter r de vries een zoon heeft, en wel die Roy. Nooit de link gelegd.

6 likes

Hij heeft zelfs een account hier @roycedevries
:joy::joy:

12 likes
9 likes

Nee nee, Royce. Spreek uit: Royke.

6 likes

Hahaha :joy:

@Banananana sorry het spijt me

Je hebt een nummer van Akcent - Kylie en deze is ook recent (en vast veel vaker) geremixt.
Maar ik heb dus jarenlang gedacht dat er werd gezegd ‘’ Can you give me just a chance, let’s go out and dance’’ en niet ‘‘Kylie give me just an chance…’’ omdat ik dus nog nooit de titel van het nummer+artiest had gezien.

4 likes