Waar kwam jij pas heel laat achter?

Ah, jammer. :grin:

Ik ging ook over mn nek toen ik een paar jaar geleden ontdekte WAT een limp bizkit is.

1 like

Koekje kwak

En dan vind ik het zo gek dat ik nu pas wist waar die zeester naar verwees terwijl ik wel als jonge tiener wist wat ā€˜nookie’ betekende. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik denk: ik zet het expres niet neer want ik denk niet dat iedereen op zoiets smerigs zit te wachten haha

:exploding_head:

1 like

Dat Brian Elstak niet Paul Elstak is, en dat mijn verbazing dat ik niet wist dat DE hardcore legend P. Elstak zwart is dus niet op gaat hahaha.

1 like

Dat Suzanne Vermeer (van de boeken) geen 1 persoon is maar een pseudoniem, dus dat ā€˜haar’ boeken door verschillende mensen, voornamelijk 1 man die nu overleden is, geschreven zijn…

24 likes

jezus gadver heb het even opgezocht, wie doet zoiets?? :nauseated_face:

Is er ooit bevestigd dat dit is waarnaar de band vernoemd is?

wuthhh. Ik las die boeken altijd.

Oh huh dit wist ik ook echt niet. Ook @Cookie05.
Maar dit verklaart inderdaad wel het een en ander.

Dat een server (van een computer) zo heet omdat hij dingen ā€˜serveert’ aan je :neutral_face:

10 likes

Velen weten niet dat je OP een eiland bent en niet IN een eiland. Veel mensen zeggen: ik ben IN Mallorca/Texel/Ibiza op vakantie. Nee je bent OP een eiland tijdens je vakantie. Je zegt wel ik ga IN Nederland op vakantie.

1 like

De vraag is meer, ben je dan op Texel of op Tessel?

30 likes

Weet je dit zeker? Want volgens mij bevallen de meeste vrouwen echt wel op hun rug

5 likes

Verschil tussen Nederland en wereldwijd misschien, dat de verloskundige van de vriendin van @kali het heeft over bevallingen overal ter wereld.

2 likes

In een onderzoek in Amerikaanse ziekenhuizen bevalt 91% van 2400 vrouwen liggend of semi-liggend (met het hoofdeinde van het bed omhoog), in een Europees onderzoek onder 3000 vrouwen die van plan waren thuis te bevallen bevalt 65% niet-liggend.
Er zit denk ik zeker een cultureel verschil tussen, maar ook een groot verschil in ziekenhuissetting of thuissituatie.

2 likes

Toch fijn dat ik straks op verjaardagen kan meepraten over bevallingingsstandjes zonder ooit zelf een kind te hoeven baren. :upside_down_face:

14 likes

En over Suzanne Vermeer, Paul Elstak, Chocolate Starfish, dode cavia’s en de controle over je anus.

Laat niemand je ooit wijsmaken dat forummen tijdverspilling is!

20 likes

Ooit zal er iemand hier een quiz op televisie winnen en met een grote zak met geld naar huis gaan omdat we het ooit over dat onderwerp hebben gehad.

19 likes