Haha ik moest hardop lachen
Dat ABBA staat voor de namen van alle bandleden.
Haha indd. Ik kwam erachter door de reclame voor een bioscoopfilm (Mamma Mia haha). Vroegen ze wat de goede volgorde van de namen was en ik zat er van: huh ik wist überhaupt niet dat het voor hun namen stond
Veel bussen die bijvoorbeeld uit Purmerend komen (of uit andere dorpen/steden in de buurt zoals Edam en Volendam) moeten met de Noord/Zuidlijn nu om in de stad te komen, inplaats van met de bus, dus dat zullen wel de mensen zijn die op weg zijn naar Amsterdam.
Noord is ook wel een wijk vol met armoede, tegen Oostzaan aan, dus veel mensen tellen dat vaak niet helemaal mee als Amsterdam.
In het kader van waar je pas heel laat achter kwam… dacht dat Noord juist 1 van de betere buurten was samen met Zuid.
Je hebt noord en je hebt noord gestoord he? Anyways veel mensen uit noord hebben een minderwaardigheidscomplex hierover. Pas sinds kort is noord een beetje okee om te wonen in verband met de woningnood.
Noord, Nieuw-West en Zuid-Oost noemt de gemeente de aandachtswijken! Maar ja, er is nu wel wat meer aandacht voor in verband met de woningnood, en de woningen daar zijn relatief goedkoop voor Amsterdam.
Hoe accenten op klinkers echt werken in het Nederlands
Ik heb jaren gedacht dat “dé nr 1. website” of “hét beste in wonen” fout was,
en dat het accentstreepje de andere kant op moest, zoals in het Frans
Ik dacht altijd al: waarom doen alle mensen (en bedrijven!!) altijd het streepje de verkeerde kant op en ik ergerde me er ook echt aan oepsss
Dat Dominee Gremdaat een typetje is (en dus als typetje vaak aanschuift bij dwdd). Shame on me
Hij is ook Bert.
En Ernie heeft geen wenkbrauwen kwam ik achter toen iemand me vroeg hoeveel wenkbrauwen Bert en Ernie samen hebben. (Het antwoord is dus 1)
AHold = Albert Heijn Holding
Ja dat wist ik wel! Maar ik dacht dus dat Dominee Gremdaat de stem van Bert in sprak… haha. Dat over die wenkbrauwen is me nooit opgevallen :o
He meen je dat nou haha? Eerder dat je zo’n netje opengescheurd hebt is er toch niks meer mee te beginnen
Hoe dan
Wow
Ik word altijd agressief van dat lusje omdat het niet los wil
Ik kwam er heeeeel laat achter dat je niet alleen het raamvloeistof voor de autoramen kunt gebruiken als het regent. Het kan ook als het droog is! (vraag me niet waarom ik dat eerste dacht oke :P)
Huh ik had dat ook niet geweten hoor! Ik dacht inderdaad ook dat je gewoon op eentje gokte en dan afwachten hahah.