Huh ik wist dat ook niet hoor
Ik weet eigenlijk niet eens wat een kamelenrace is…
Maar wat is dan de hack?
Ik wil ook weleens winnen.
Moet te doen zijn. Je hebt ondertussen nog wel genoeg tijd om te gokken op een andere kameel
Dus het water reflecteert?
Hahah vanaf nu ga ik het zeker dikke peer zaag noemen. De vraag is hoe lang het duurt voordat mijn vader gillend gek wordt
Die dude van 13 reasons why ook.
Ik kwam er ook pas midden in het eerste seizoen van Riverdale achter ddat Jughead Cole sprouse is. Ik dacht steeds waar ken ik die dude van.
Dat Kim K voor haar laatste kind een draagmoeder had. Ik zag het laatst pas bij Ellen (tvshow). (geen nuttige info ofzo verder dit)
Dat K-otic een woordspeling is en niet gewoon een random naam.
Dat een ‘rexhtse’ schaar echt niet werkt voor linkshandigen. Dacht altijd dat dat onzin was, soort rare verkooptruc oid.
Ik kan vaak gewoon wel knippen met een rechtse schaar. Ik kan alleen geen pleisters knippen met zo’n zilveren schaar. Echt apart.
Pleister zijn echt een hel met een rechtse schaar. Maar eigenlijk kan ik veel niet knippen met zo’n schaar. Heb thuis alleen nog maar linkshandige scharen
Huh, waarom lukt dat niet eigenlijk?
als in: chaotic?
Mn vriend had een verklaring waar ik echt geen ruk van begreep, zelfs niet na 5 x uitleggen. Dus geen idee
Jaaa!
Als er haarwortels aan de extensions zitten, wat meestal niet het geval is, dan draag je iemands DNA bij je. Anders zit er alleen in de cellen mitochondriaal DNA, dat is exact hetzelfde als het mitochondriaal DNA van je moeder, dus eigenlijk niet zo uniek.
Niet helemaal waar! Watermoleculen absorberen alle kleuren uit zonlicht, behalve blauw. Daarom oogt het blauw. Hoe dieper het water, hoe meer water moleculen, dis hoe dieper de kleur blauw.
Dat heeft overigens weer niet altijd veel te maken met hoe schoon het water is. Je hebt zeeen waar het water echt knalblauw is, maar dat komt doordat er zoveel chemische stoffen in zitten dat alle bacteriën en plankton dood is waardoor er extra veel blauw terug gekaatst wordt. Zwembad water is ook heel blauw terwijl dat niet echt ‘zuiver’ is maar vol met chloor zit.
De Noordzee zit vol zand en microben etc waardoor het veel minder blauw oogt.