Dat het blijkbaar “met voorbedachten rade” is, en niet “met voorbedachte rade”.
Dan heb ik dit 4 jaar lang verkeerd geschreven op mijn tentamens zo erg
Dit heb ik erg vaak fout geschreven dan…
Ik kwam er ook een paar jaar terug pas achter dat het oubollig is en niet oudbollig
Dat MeisjeDjamila 26 jaar is, ik dacht 19. Maargoed dat komt waarschijnlijk door de manier waarop ze praat op youtube etc voor haar jonge doelgroep.
Nouja, ze is wel in Egypte geboren, maar was van Griekse afkomst/familie (Macedonisch eigenlijk). Egypte was toen Grieks Egypte, na de veroveringen van Alexander de Grote. Later werd 1 van zijn veldheren (overover…overgrootvader van Cleopatra) de heerser.
(Ik weet niet waarom ik dit toevoeg, ik vind die tijd alleen wel erg interessant, haha.)
Hahahahah zit dat niet super arelaxt bij je voorbips
It is what it is bro
Ja er is iets mis gegaan tijdens het fokken.
Dat krijg je van broodfok met sesamzaad.
Jaa maar echt. Tommy kan er nog net mee door maar Grofer…
Moet je 10m in mijn huis gaan zitten. Hoe hij het doet geen idee, maar hij vind regelmatig onderbroeken (in de wasmand, aan de lijn, naast het bed aan de kant waar mijn vriend slaapt… en die heeft hij regelmatig op zijn hoofd.
Dat vlugge Japie Bassie (van Adriaan) is.
Dit gebeurd mij ook regelmatig (lees 1x per maand), maar dan alleen binnenstebuiten. Maar ik vind het ergens een beetje nasty om hem dan om te draaien. Slaat natuurlijk ook nergens op, maar het idee dat de ‘viezigheid’ dan aan je broek gaat zitten.
Verder is mijn ondergoed gewoon schoon hoor
Maar niet bij alle seizoenen. Allen bij de eerste paar.
Omg nu ik jouw onderschrift zie, ken je deze al?
Maar wordt het ook niet (misschien in bepaalde regio’s) gebruikt voor piemel? Ik heb namelijk ook zulke gesprekken gevoerd, maar die gingen echt over het geslachtsdeel.
Ja jongens dénken dat hun hart tevens hun piemel is, maar je rikketik is toch echt je hart
Hahaha! Maar dit was met vrouwen Hoe komen wij hier dan bij?
Gewoon niet zo slim?
Bedankt