Waar kwam jij pas heel laat achter?

ik dacht dat zwembadwater blauw was omdat de steentjes altijd blauw zijn

7 likes

Dat is dr schuld van de mens. Er zijn stukken waar bijv veel chemisch afval geloosd wordt. Dat lijkt dan onzichtbaar omdat het water zo mooi blauw is, en dus heel schoon lijkt terwijl het dat in feite niet is.

De blauwe tegeltjes helpen ook goed inderdaad!

Dat deze: :unamused:
En deze: :smirk:
eigenlijk dezelfde emoji zijn, maar dan met een ander mondje.

Super nuttige ontdekking ook, mijn leven is hierdoor echt verrijkt.

44 likes

Dat er niet naast Fiat ook een automerk bestaat dat Firt heet

54 likes

Volgens mij zitten bij linkshandige scharen die metalen knipbladen (dit is vast geen woord) gespiegeld ten opzichte van een rechtshandige schaar. Ik ben overigens linkshandig, maar omdat ik altijd alleen maar met rechtshandige scharen knip, kan ik juist niks met een linkshandige schaar.

1 like

Ik kwam er vandaag achter dat ik vroeger in de klas heb gezeten met Liza Sips. Ik zag haar naam voorbij komen op Youtube en het kwam me zo bekend voor. Dus ik googlen en het is haar gewoon. :eek: Blijkbaar is ze actrice en deed ze vroeger ook al modellenwerk (toen ik bij haar in de klas zat dus). Nooit geweten.

13 likes

@Flopsyunicorn
Dat het Flopsy Unicorn is en niet Floppy’s Unicorn.
Ik dacht al vaak, wie is Floppy?

14 likes

Dat het blijkbaar ā€œmet voorbedachten radeā€ is, en niet ā€œmet voorbedachte radeā€.

16 likes

Dan heb ik dit 4 jaar lang verkeerd geschreven op mijn tentamens :joy::scream: zo erg

7 likes

Dit heb ik erg vaak fout geschreven dan…
Ik kwam er ook een paar jaar terug pas achter dat het oubollig is en niet oudbollig :sweat_smile:

6 likes

Dat MeisjeDjamila 26 jaar is, ik dacht 19. Maargoed dat komt waarschijnlijk door de manier waarop ze praat op youtube etc voor haar jonge doelgroep.

10 likes

Nouja, ze is wel in Egypte geboren, maar was van Griekse afkomst/familie (Macedonisch eigenlijk). Egypte was toen Grieks Egypte, na de veroveringen van Alexander de Grote. Later werd 1 van zijn veldheren (overover…overgrootvader van Cleopatra) de heerser.

(Ik weet niet waarom ik dit toevoeg, ik vind die tijd alleen wel erg interessant, haha.)

14 likes

Hahahahah zit dat niet super arelaxt bij je voorbips

8 likes

It is what it is bro

4 likes

Ja er is iets mis gegaan tijdens het fokken.

4 likes

Dat krijg je van broodfok met sesamzaad.

7 likes

Jaa maar echt. Tommy kan er nog net mee door maar Grofer…

3 likes

Moet je 10m in mijn huis gaan zitten. Hoe hij het doet geen idee, maar hij vind regelmatig onderbroeken (in de wasmand, aan de lijn, naast het bed aan de kant waar mijn vriend slaapt… en die heeft hij regelmatig op zijn hoofd.

5 likes

Dat vlugge Japie Bassie (van Adriaan) is.

6 likes

Dit gebeurd mij ook regelmatig (lees 1x per maand), maar dan alleen binnenstebuiten. Maar ik vind het ergens een beetje nasty om hem dan om te draaien. Slaat natuurlijk ook nergens op, maar het idee dat de ā€˜viezigheid’ dan aan je broek gaat zitten.

Verder is mijn ondergoed gewoon schoon hoor

1 like