Komt van het woord Djin, wat Arabisch(?) is voor geest!
Gospell => Godâs spell.
Echt ik snap niet dat ik nu pas dat soort dingen door heb.
Kijk je Bates Motel? Norman Bates is dus die van Charlie and the chocolate factory. Hij was nog zo klein toenâŠ
En ook degene van the Good doctor. Was zo verbaasd toen ik dan hoorde
Ja klopt! Zat al te denken waar hij ook alweer nog in meespeelde nu haha
Ja! Zach & Cody had ik ook pas laat door trouwens
Whuuuuuttttt haha never geweten
Deze is echt zo dom. Ik heb deze dvd-speler echt al jaren sinds 2005 ofzo en ik dacht altijd dat er LORD stond. Kwam er een aantal jaar geleden pas achter dat er LOAD staat. Super logisch ook want dan âloadâ hij dus de dvd. Ik zag die A altijd als een R . Vond het ZO vreemd altijd.
Oooo krijg je een taartje bij je naam als je jarig bent?!?
Kom ik nu pas achter, maar wat een super leuk idee!
Dat lieveheersbeestjes kunnen bijten.
Haha ja mijn dvd speler zei in mijn hoofd ook altijd âHELLO LORDâ als ik hem aanzette
@HvO en @Michonne ja echt eerder deze avond achter gekomen toen we een rondje gingen fietsen, het bloedde ook nog en een tijdje pijn . Uit eindelijk op Google gezocht of dat kan en ja dus. Zo onschuldig zijn ze dus niet
.
Echt?
Ik weet wel dat ze soort viezig geel plasje kunnen achterlaten. Bedoel je dat?
Nee, echt bijten helaas.
Omg! Ik ging ook even googlen naar zoân beet, kom ik dit tegen
Lieveheersbeestjes zijn echt klootzakjes ! Ze bijten, laten irritatie achter waar ze bijten en ze piesen je onder. En het zijn gemene vleeseters.
Haha wou net zeggen. Zijn al genoeg bodybuilders gestorven door al die shit wat ze in hun lichaam injecteren.
Ik ging t ook googlen. Maar wordt een lieveheersbeestje in België serieus een piempampoentje genoemd? Had daar nog nooit van gehoord.
Ja, maar in bepaalde streken. Ik denk West-Vlaanderen (aan de kust).
Ik noem het ook wel zo omdat toen ik erachter kwam het zoân leuk woord vind. (ik ben van andere regio)