Whuuuuuttttt haha never geweten
Deze is echt zo dom. Ik heb deze dvd-speler echt al jaren sinds 2005 ofzo en ik dacht altijd dat er LORD stond. Kwam er een aantal jaar geleden pas achter dat er LOAD staat. Super logisch ook want dan āloadā hij dus de dvd. Ik zag die A altijd als een R 
. Vond het ZO vreemd altijd.
Oooo krijg je een taartje bij je naam als je jarig bent?!?
Kom ik nu pas achter, maar wat een super leuk idee!
Dat lieveheersbeestjes kunnen bijten.
Haha ja mijn dvd speler zei in mijn hoofd ook altijd āHELLO LORDā als ik hem aanzette 

@HvO en @Michonne ja echt eerder deze avond achter gekomen toen we een rondje gingen fietsen, het bloedde ook nog en een tijdje pijn
. Uit eindelijk op Google gezocht of dat kan en ja dus. Zo onschuldig zijn ze dus niet
.
Echt?
Ik weet wel dat ze soort viezig geel plasje kunnen achterlaten. Bedoel je dat?
Nee, echt bijten helaas.
Omg! Ik ging ook even googlen naar zoān beet, kom ik dit tegen
Lieveheersbeestjes zijn echt klootzakjes ! Ze bijten, laten irritatie achter waar ze bijten en ze piesen je onder. En het zijn gemene vleeseters.
Haha wou net zeggen. Zijn al genoeg bodybuilders gestorven door al die shit wat ze in hun lichaam injecteren.
Ik ging t ook googlen. Maar wordt een lieveheersbeestje in Belgiƫ serieus een piempampoentje genoemd? Had daar nog nooit van gehoord.
Ja, maar in bepaalde streken. Ik denk West-Vlaanderen (aan de kust).
Ik noem het ook wel zo omdat toen ik erachter kwam het zoān leuk woord vind. (ik ben van andere regio)
Maar eigenlijk is het sowieso raar⦠waarom is die ādā niet ook een hoofdletter? Weet niet of dat geholpen had hierin maar okĆ© 
Nee dan staat er loao of loro
In zeeland gebruiken we dat ook wel
Hahahah goed punt. Ik vond het oprecht vreemd, maar dit is logisch 
Inderdaad, hier (ook zeeland) wordt dat ook gebruikt
Ik kwam er gisteren achter dat de Belgische film Loft en de Amerikaanse film The Loft exact hetzelfde verhaal hebben (en dezelfde regisseur geloof ik ook). De Belgische film was er eerder.