Waar kwam jij pas heel laat achter?

Volgens mij is dit omdat in het Engels nestea hetzelfde klinkt als nasty

1 like

Maar nestea was ook best nasty

Het is omdat de samenwerking tussen Nestlé en Coca Cola beëindigd is, waardoor Coca Cola met een nieuw merk is gekomen.

8 likes

Klinkt logisch. Wat ik zei had ik geloof ik uit een vlog ofzo…drink zelf geen ice tea

1 like

Huh
Maar dan komt de nes van Nestea van Nestlé

Toch?
Mind is blown

2 likes

Daar had ik nog nieteens aan gedacht!

Wij noemden het vroeger kapoentje (terwijl een kapoen een gecastreerde haan is, dus weet niet zo goed waar het vandaan komt).

3 likes

Volgens mij noemen ze het in Rotterdam (en omstreken??) zo.

3 likes

Dat mijn kat (kater) tepels heeft. Had 1 tepel gevonden, dacht dus dat het een bultje was en ging al van het ergste uit, maar toen vond ik er nog 1 en ging ik googlen en ja ze hebben ook gewoon tepels :joy:

33 likes

Zou heel goed kunnen, want daar kom ik inderdaad vandaan!

1 like

Ik kom er nu pas achter dat Gemma Glitter ook Cora van Mora is :joy:

66 likes

:flushed:

1 like

Dat Gloria Estefan 1 persoon is…

Vroeger met de Mini Playback Show deden kinderen haar heel vaak na, maar ik verstond ‘Gloria en Stefan’ en als dan alleen dat meisje uit het ei kwam dacht ik altijd ‘oh ok, Stefan zal wel ziek zijn ofzo’ :thinking:

123 likes

Haha ga echt stuk :rofl:

5 likes

Zo hard gelachen om Stefan die ziek is :joy:

10 likes

Dat nemo natuurlijk van anemoon komt

28 likes

Ik hoor vaak ipv sexy bitch, sexy fridge

10 likes

Dat een eendagsvlieg niet per se 1 dag leeft, maar voordat ze een vlieg worden soms wel meerdere jaren in het water leven. Wtf. Vlieg zijn is hun laatste fase van leven.

14 likes

Ik kwam er laatst achter dat cicades tot 17 jaar lang ondergronds leven voor ze de zomer van hun leven hebben. Dit, tegelijkertijd met hoe cicades er eigenlijk écht uitzien (wat echt schandalig is, aangezien ik alle zomer van mijn leven omringd door cicades heb doorgebracht):

Wil je waarschijnlijk niet zien

Ik ontdekte een paar weken geleden ook pas dat vrouwtjesglimwormen er heel anders uitzien dan mannetjes, dat ze niet kunnen vliegen en enorm groot en monsterlijk zijn vergeleken met mannetjes.

"Parende gloeiwormen

Ik ontdekte er eentje in mijn tuin en was er oprecht van overtuigd een alien te hebben gevonden (het hoofdje is echt heel erg bizar!!!).

5 likes

Is dit model Nike Internationalist? Lijkt me wel. Weetniet of je ze online hebt besteld of niet maar dit moet er wel bijgezegd worden. Lijkt wel een glow in the dark effect maar dan andersom.

1 like

Hahaha mijn favo! Ik zing deze nog best vaak en leg dan ook de nadruk op de marinademix. Anderen zijn nooit zo onder de indruk :redface:

5 likes