Volgens mij is dit omdat in het Engels nestea hetzelfde klinkt als nasty
Maar nestea was ook best nasty
Het is omdat de samenwerking tussen Nestlé en Coca Cola beëindigd is, waardoor Coca Cola met een nieuw merk is gekomen.
Klinkt logisch. Wat ik zei had ik geloof ik uit een vlog ofzo…drink zelf geen ice tea
Huh
Maar dan komt de nes van Nestea van Nestlé
Toch?
Mind is blown
Daar had ik nog nieteens aan gedacht!
Wij noemden het vroeger kapoentje (terwijl een kapoen een gecastreerde haan is, dus weet niet zo goed waar het vandaan komt).
Volgens mij noemen ze het in Rotterdam (en omstreken??) zo.
Dat mijn kat (kater) tepels heeft. Had 1 tepel gevonden, dacht dus dat het een bultje was en ging al van het ergste uit, maar toen vond ik er nog 1 en ging ik googlen en ja ze hebben ook gewoon tepels
Zou heel goed kunnen, want daar kom ik inderdaad vandaan!
Dat Gloria Estefan 1 persoon is…
Vroeger met de Mini Playback Show deden kinderen haar heel vaak na, maar ik verstond ‘Gloria en Stefan’ en als dan alleen dat meisje uit het ei kwam dacht ik altijd ‘oh ok, Stefan zal wel ziek zijn ofzo’
Haha ga echt stuk
Zo hard gelachen om Stefan die ziek is
Dat nemo natuurlijk van anemoon komt
Ik hoor vaak ipv sexy bitch, sexy fridge
Dat een eendagsvlieg niet per se 1 dag leeft, maar voordat ze een vlieg worden soms wel meerdere jaren in het water leven. Wtf. Vlieg zijn is hun laatste fase van leven.
Ik kwam er laatst achter dat cicades tot 17 jaar lang ondergronds leven voor ze de zomer van hun leven hebben. Dit, tegelijkertijd met hoe cicades er eigenlijk écht uitzien (wat echt schandalig is, aangezien ik alle zomer van mijn leven omringd door cicades heb doorgebracht):
Wil je waarschijnlijk niet zien
Ik ontdekte een paar weken geleden ook pas dat vrouwtjesglimwormen er heel anders uitzien dan mannetjes, dat ze niet kunnen vliegen en enorm groot en monsterlijk zijn vergeleken met mannetjes.
Ik ontdekte er eentje in mijn tuin en was er oprecht van overtuigd een alien te hebben gevonden (het hoofdje is echt heel erg bizar!!!).
Is dit model Nike Internationalist? Lijkt me wel. Weetniet of je ze online hebt besteld of niet maar dit moet er wel bijgezegd worden. Lijkt wel een glow in the dark effect maar dan andersom.
Hahaha mijn favo! Ik zing deze nog best vaak en leg dan ook de nadruk op de marinademix. Anderen zijn nooit zo onder de indruk