Heel lang wist ik niet wat een beautyblender was en dacht ik dat het een blender was als in zo een waar je smoothies mee maakt maar dan in het klein. Dacht dat het misschien was om verschillende kleuren foundation te mixen zodat je de perfecte kleur had ofzo haha.
Haha wat ultiem geweldig dat je Disneys grootste hits hebt in de auto! <3
Omg en dan alles Nederlands?! Deel die lijst eens haha!
Ohh bij mij komt het besef nu dus ook pas
Wel superleuk die lijst!
Zo leuk! Ik weet al wat ik morgen in de auto ga luisteren
OMG OMG HELD EEUWIGE DANKBAARHEID!
Dat het Assepoester is en niet Assepoetser
Ik kwam er vandaag pas achter dat je epistel niet uitspreekt als eepiestel maar als e-pistol. Ofzo. Ik kan het niet eens goed omschrijven.
Dit in ieder geval:
Omg dat coole balkje doet het niet bij mij
Maar is het niet gewoon epistol? Ee pis tol?
Ja cool balkje hé, die verscheen plots toen ik de link hier plakte. Dit forum is zo bij de tijd Maar het is inderdaad iets als ee pis tol.
New York Pizza is een Nederlands bedrijf.,
Ja hier kwam ik ook laatst achter. Maar ik dacht dat ze die vriendin Shaz van Bridget Jones was (die drugs mee had gesmokkeld waardoor Bridget in een Thaise gevangenis belandde):
Dat deze fietsenrekken ook wel “nietjes” genoemd worden, daar had ik echt nog noooooit van gehoord. Maar ik snap het wel
Nee die noem ik autobumpervernietigers.
Toen ik nog een vw up reed hoorde ik regelmatig grrttthhggggfff als ik weer eens iets te ver naar voren reed
Hij heeft er 8. Mijn kat heet daarom de tepelman
ACHT??? Ben uit staat om uit bed te gaan en te gaan voelen, ik kom er morgen op terug.
Haha nee dit wist ik ook niet, bedankt
Ja!!! Veel he
huh waarom dacht ik meteen dat dit jouw schoenen waren? zeker voor een tv met een boyband erop gezien, aan je voeten