Waar kwam jij pas heel laat achter?

Wist je dan ook al dat dit varkensruggen zijn

26 likes

Nee die noem ik autobumpervernietigers.

Toen ik nog een vw up reed hoorde ik regelmatig grrttthhggggfff als ik weer eens iets te ver naar voren reed

18 likes

Hij heeft er 8. Mijn kat heet daarom de tepelman

4 likes

ACHT??? Ben uit staat om uit bed te gaan en te gaan voelen, ik kom er morgen op terug.

Haha nee dit wist ik ook niet, bedankt

Ja!!! Veel he :flushed:

huh waarom dacht ik meteen dat dit jouw schoenen waren? zeker voor een tv met een boyband erop gezien, aan je voeten

2 likes

Dat in het nummer “take your time girl” de hartslag van zijn ongeboren dochter zit verwerkt. Nooit eerder gehoord tot gister

2 likes

16 likes

ik dacht ff 1 sec dat dit een mens was

78 likes

Niet van zijn dochter maar van de baby van een nieuwslezeres bij het radioprogramma waar hij dat die ochtend zong. Zij was toen zwanger.

Een maand eerder had nieuwslezeres Hannelore Zwitserlood in het programma van Ruud de Wild op Radio 538 een opname laten horen van de hartslag van de baby in haar buik. De Wild kreeg hierdoor het idee om een liedje te laten maken met de hartslag van de baby als beat. Daarvoor benaderde hij Niels Geusebroek. Die zag het idee wel zitten en een week later was hij te gast in het programma. Daar speelde hij live voor het eerst zijn liedje Take Your Time Girl over de opname van de kloppende hartslag heen. Hannelore Zwitserlood, die bij het optreden aanwezig was, kon het niet droog houden, en blijkens de reacties op Twitter waren ook veel luisteraars ontroerd door het liedje. Een dag later werd de liveversie als download uitgebracht en twee weken laten kwam het nummer op #14 binnen in de Nederlandse Top 40, om een week later direct naar de eerste plaats door te stoten.

4 likes

Ooh! Dat wist ik niet. Dacht dat het van zijn eigen kind was

1 like

Hij heeft het later gebruikt om aan te kondigen dat hij vader werd door het liedje te zingen maar de hartslag van zijn eigen (nog ongeboren) kind eronder te zetten. Dus je zit er niet ver vanaf :wink:

3 likes

Ah, kijk!

Weet niet of dit al eerder genoemd is maar dat de wc ook een knop heeft voor korte spoel & dat mensen gewoon warm water drinken zonder thee of iets er bij

1 like

Alsof je met maat 36 (S) veel kleiner of dunner bent dan de gemiddelde mens? Het is gewoon een naampje om een relatieve grootte aan te geven. Het zou onhandig zijn om maat 40 iets-groter-dan-medium te moeten noemen.

3 likes

Het is toch enkel maar om aan te geven welke maat te moet hebben? Ik heb meer problemen met winkels en merken die ff snel hun matentabel opschuiven waardoor ik van maatje 40 naar 48 ga… Lees je mee Primark?

Maar eerlijk, door jouw bericht valt het kwartje bij mij wel. Heb maat 40/42 en maat L/XL, maar dacht altijd dat 40/42 M was :’)

2 likes

Dat er hier tussen zijn benen twee balletjes aan een touwtje hangen.
Ik heb heel veel naar Fleetwood Mac geluisterd en deze albumcover ook supervaak gezien, maar dit viel me vandaag pas op :o_o:

29 likes

Het wisselt enorm, er zijn ook winkels waar 38/40 M is en 42/44 L… en dan is XL weer 44/46… dus dat ‘klopt dan niet’. Ik word echt gek van die verschillende maten, vind passen ook vreselijk tijdens het winkelen :roll_eyes:

Ik weet nog dat ik zo teleurgesteld was dat een broek van maat 38 nog van m’n reet afzakte, bleek ik in de verkeerde winkel te staan

3 likes