Ah, kijk!
Weet niet of dit al eerder genoemd is maar dat de wc ook een knop heeft voor korte spoel & dat mensen gewoon warm water drinken zonder thee of iets er bij
Alsof je met maat 36 (S) veel kleiner of dunner bent dan de gemiddelde mens? Het is gewoon een naampje om een relatieve grootte aan te geven. Het zou onhandig zijn om maat 40 iets-groter-dan-medium te moeten noemen.
Het is toch enkel maar om aan te geven welke maat te moet hebben? Ik heb meer problemen met winkels en merken die ff snel hun matentabel opschuiven waardoor ik van maatje 40 naar 48 ga⊠Lees je mee Primark?
Maar eerlijk, door jouw bericht valt het kwartje bij mij wel. Heb maat 40/42 en maat L/XL, maar dacht altijd dat 40/42 M was :â)
Dat er hier tussen zijn benen twee balletjes aan een touwtje hangen.
Ik heb heel veel naar Fleetwood Mac geluisterd en deze albumcover ook supervaak gezien, maar dit viel me vandaag pas op 
Het wisselt enorm, er zijn ook winkels waar 38/40 M is en 42/44 L⊠en dan is XL weer 44/46⊠dus dat âklopt dan nietâ. Ik word echt gek van die verschillende maten, vind passen ook vreselijk tijdens het winkelen 
Ik weet nog dat ik zo teleurgesteld was dat een broek van maat 38 nog van mân reet afzakte, bleek ik in de verkeerde winkel te staan
Maar die krijg ik dus niet aan. Ik heb maat 44/46 qua broeken bij de vrouwenafdeling en shirts en vesten haal ik bij de mannenafdeling, maar dat is ook L/XL en dat krijg ik met moeite aan.
En heb een normaal postuur (wel lang, maar niet breed of dik oid, om het ff lullig te zeggen)
Een liedje luiden is dus daadwerkelijk iemand (de beiaardier) die de klokken (de beiaard) aan het bespelen is, niet ff een nummertje opzetten ofzo 
Ik vind het ook altijd onhandig als plus size merken âgewoneâ maten als S M en L gebruiken, ik kies dan al geen S want in mijn hoofd past dat toch nooit terwijl het dan eigenlijk maat 44 is.
Okee, mag ik even zeggen dat ik dit bericht héél geruststellend vind? Ik paste spullen bij de Primark en de maat werd gewoon steeds groter en groter. Ik ging er echt heel verdrietig vandaan. Ben niet superslank, maar ook niet dik denk ik.
Niet persoonlijk maar gewoon iets wat ik me afvraag omdat ik het niet zo snap: waarom word jij (en je bent niet de enige getuige vanity sizing) zo verdrietig van een âgrotere maatâ op het label? Of er nou s opstaat of l, in beide gevallen ben je toch gewoon even dik of dun? Waarom is dat dan zoân big deal?
Omdat ik een maagverkleining heb en er een trauma zit achter maten, mân lijf en de waarde die eraan gegeven wordt. Helaas is niet de hele wereld zo lief, correct en nadenkend als het FF.
Oke, waarschijnlijk is de âgemiddelde vrouwâ inderdaad geen maat 38, maar wat ook zo is, is dat niet alleen de âgemiddelde nederlandse vrouwâ kleding koopt. Bij winkels zoals h&m en zara shoppen ook jonge(re) meiden. Die zijn natuurlijk ook kleiner, maar als je bijv. een maat 42 zou aanhouden als medium moet je heel ver terug in de small om iedereen te kunnen voorzien van een label.
Edit: dit is natuurlijk niet per se erg en als je maat xxxs zou hebben betekent dat ook niet meteen dat je een midget bent, maar het lijkt me onhandig.
Sowieso zeggen maten vrij weinig over je lichaam. Ten eerste verschilt het inderdaad enorm per merk en winkel en ten tweede lijkt âmaatâ XL bij een vrouw van 1.80 heel anders dan bij een vrouw van 1.60. Het zegt in beide gevallen niks over je lichaamstype.
Ik. Eet eerst beide oortjes eraf en dan de kop.
Ik kwam er NET achter dat het sinaasappel is en niet sinasappel!!! Ik ben er echt even gechoqueerd door, dat dit me zo ongelofelijk lang ontgaan is, terwijl ik normaliter best goed let op hoe je dingen spelt, haha!
(Even voor de context: ik ben buitenlands en woon inmiddels al bijna 10 jaar niet meer in Nederland, maar heb er wel tot de derde klas van de middelbare school gewoond!)
Huh nee niet beide oren een andere smaak toch? Er zitten drie verschillende soorten in, maar van 1 big zijn wel beide oren hetzelfde dacht ik.
Zegt 95% van de NL-ers het dan niet verkeerd? Hoor vrijwel nooit iemand het uitspreken met een aa i.p.v. a.
Hahaha! En een big heeft dan twee linkeroren? Een frambozenoor en een kersenoor?