Waar kwam jij pas heel laat achter?

Oh dit wist ik ook niet

Dat het Greys Anatomy is. Door een post uit een topic hier, letterlijk net gelezen. Ik kijk amper series en netflix (in my defense alvast :joy:) en ik verstond dus altijd Greys and Antony …

41 likes

Dat Emiel Aardewerk in Tussen Kunst en Kitsch helemaal niet een aardewerkexpert is maar dat het gewoon zijn achternaam is.

33 likes

Dat het geen eensgezinswoning is, maar eengezinswoning…

10 likes

Volgens mij is hij dat ook wel hoor! Misschien geïnspireerd door zijn naam

1 like

O echt? Wist ik ook niet.

Haha heb je ook het Volkskrant Magazine gelezen dit weekend?

1 like

Haha ja! :joy:

2 likes

Dat je blijkbaar iemand die je al een hele tijd niet gezien hebt drie zoenen geeft bij het begroeten, en als je diegene recent nog zag je kunt volstaan met één zoen.

Wanneer je dan de grens passeert van iemand al lang niet meer hebben gezien wist diegene ook niet.

@Karl_Lagerfeld ik kan nog steeds maar 2 tepels vinden bij mijn kat :disappointed:

Fopspeen is letterlijk een nep tepel, had net ineens een openbaring

31 likes

hahaha ik struikel hier altijd over en dan zeg ik eensgezindwoning
ok

6 likes

Dat Serena Williams etc Jehova getuigen zijn.

16 likes

Nijmegen ipv NijmWegen :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

4 likes

Dat er nog moddervlekken op mijn jas zitten van gisteren…

Scheelt dat het donker is zo.

Dat mn ‘wekker’ me wekt en daarom zo heet :see_no_evil: Ik viel bijna van mn fiets toen die opeens binnen kwam vanochtend.

46 likes

Daarvan wist ik het weer wel maar dat vind ik ook iemand waar je het eerder van verwacht :stuck_out_tongue:

Sorry als dit heel ignorant is maar… De Jehova’s getuigen die ik ken gingen vroeger (op de basisschool) op de gang staan als er werd gezongen en mochten nooit aan feestelijke dingen meedoen? Ik kan dit in mijn hoofd echt niet verenigen met Prince haha. Of zijn er heel erg uiteenlopende gradaties van strengheid ofzo?

Jehova’s getuigen mogen niet in het middelpunt staan, die plek is altijd voor God. Vandaar dat ze geen verjaardagen of andere feestelijkheden vieren, want dan staat niet God centraal maar zijzelf. Kerst, Pasen en andere feesten worden ook niet aangedaan, omdat de rituelen die erbij verzonnen zijn ook afleiden van waar het eigenlijk om gaat. Dus geen kerstbomen, Sinterklaas, verjaardag, etc. Ze geven wel random kado’s aan hun kinderen, maar niet ter gelegenheid van een verjaardag of iets dergelijks.

8 likes

Dat het opeens ‘kroepoek’ is in plaats van ‘kroeppoek’. Ik spreek het altijd uit met een duidelijke dubbele p maar m’n moeder keek me heel vreemd aan vanmiddag

2 likes