Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dit is toen vorig jaar heel viral gegaan. Ik weet het niet hoor. Ik denk dat iemand dit verzonnen heeft voor de leuk, want het lukt helemaal niet goed om je speldje er zo in te krijgen. Bovendien blijven helemaal niet per se beter zitten. Waarom zou 't opeens beter blijven zitten met die ribbels omlaag?

4 likes

Je kan ze inprincipe met beide kanten gebruiken
 Maar ik vind zelf toch de platte kant naar beneden het fijnste en het stevigste en zo heb ik het ook echt geleerd op 2 opleidingen haha. Alleen ooit krijg je een schuifdpeldje niet helemaal goed ik je haar gestoken en dan draai ik hem wel eens om en lukt het wel. Kan niet percee zegen dat het een steviger is dan de ander en heb nog nooit klachten gehad over m’n opsteek werkjes etc :blush:

Hmm ik krijg ze er net zo makkelijk in (gewoon een kwestie van omdraaien) en heb wel echt het gevoel dat het steviger zit en niet uitzakt
 Misschien ligt het ook wel aan mijn haar hoor, ik heb heel zwaar haar en voorheen gleden die speldjes vaak los.

Dat een afzuigkap ook is om die vette waas bovenin je keuken te voorkomen
 ( laagje boven op kast en lamp)

Ik dacht alleen voor de geur, gebruikte hem dus bijna niet en loop elke week Mn keuken te poetsen

Ben hier trouwens gister pas achter gekomen

7 likes

Zijn muggenbulten daarom ook altijd een beetje geelachtig?

en het feit dat het vorig jaar viral is gegaan betekent dat ik er al helemaal laat achter ben gekomen :joy:

1 like

Geen idee. Ik denk dat dat eerder een reactie is van het lichaam op de vreemde stof die een mug bij je inspuit

Dat een schoothondje een hondje is die heel aanhankelijk / schattig is en makkelijk op je “schoot” kan.

En dus niks met de jacht te maken heeft.

Ik dacht op de één of andere rare manier altijd aan “schot” en daardoor dat ze iets met de jacht te maken hadden :sweat_smile:

4 likes

Ja ik heb een eigen bedrijf en om aan de urennorm te komen kun je makkelijk frauderen in theorie want de kans dat je gepakt wordt is mega klein. Maar ja hé, ALS je dan gepakt wordt
 :tongue:

1 like

Ja ik heb die urennorm dus niet gehaald m’n eerste jaar (begon pas in april toen) maar ik zat er wel eventjes over te denken om vals te spelen, haha. Toch maar niet gedaan.

Livin’ La Vida Loca betekent ‘the crazy life’.

9 likes

Wooow zo chill haha

Het is niet waar dat ze alleen uitzonderlijke gevallen controleren. Er wordt ook per jaar een groep uitgepikt.
Frauderen is makkelijk maar de straffen die daar op staan als je gepakt wordt zijn geen kattepis.

Dat breakfast letterlijk betekent, het verbreken van het vasten (breaking fast) het eerste dat je na het wakker worden weer eet.

35 likes

Ojaa en ik kwam er pas gisteren achter dat Pablo Picasso pas in 1973 is overleden. Ik dacht echt dat hij zo’n vet oude kunstenaar uit 1650 was ofzo.

25 likes

Ooooh oké vanaf nu toch maar af en toe gebruiken dan. :open_mouth: Hoop dat het werkt!

Aijel denk ik

Tankstation Shell, hun logo is in de vorm van een
 schelp. Duh?!

14 likes

Vroeger handelde het bedrijf in Japanse sierschelpen, later breidden ze uit naar handel in olie, vandaar de schelp.

14 likes

Leuk om te weten, thanks! Voel me nogsteeds een beetje dom haha