Winnie the Pooh is een meisje
Volgens Wikipedia niet:
Winnie de Poeh (Engels: Winnie-the-Pooh ) is een personage uit een verhalenreeks van A.A. Milne. Zijn naam is eigenlijk Beer Edward , maar hij wordt zelden zo genoemd. Poeh-beer, zoals hij ook wel wordt genoemd, is dol op honing en heeft naar eigen zeggen maar een heel klein beetje verstand.
En in het eerste hoofdstuk van het boek staat dit:
But his arms were so stiff ⦠they stayed up straight in the air for more than a week, and whenever a fly came and settled on his nose he had to blow it off. And I think ā but I am not sure ā that that is why he is always called Pooh.
(Oke blijkbaar vond ik het zo schokkend dat ik dit gelijk tot op de bodem uit wilde zoeken)
Dat Gert (van Samson en Gert) in het echt ook Gert heet!
Dat het Ilse Delange is, ik dacht altijd Ilse de Lange
ze heet wel gewoon Ilse de Lange maar Ilse DeLange is artiestennaam
Ik ben Winnie geweest in Disney, Hij is een hij haha
@Printemps Oeps, dat bewijst maar weer dat ik niet alles van Facebook zomaar kan geloven. Ik zag dit feitje voorbij komen op mān feed. Met even snel googelen kwam ik op dit artikel uit: https://www.huffingtonpost.com/entry/winnie-the-pooh-girl-finding-winnie_us_5640c72ee4b0411d3071b273?guccounter=1
Echt?! Omg wat tof!
Kijk je positief terug op je baan daar?
Winx heet winx omdat ze vleugels hebben
Wings
Oh hahahaha duh denk ik nu. Dat vond ik altijd zo leuk
Edit: oooh alles staat op YouTube! https://www.youtube.com/watch?v=x1OiPwXFBK4
En op Netflix!!
Ja was heel leuk!! Characters spelen vond ik leuk, maar dansen in de parade nog leuker denk ik
Tof man! Heb je gewoon gereageerd op de sollicitaties?
Heb je nog inside informationš¬
Voor danseres/character mort je auditeren. Als je word aangenomen kom je in een bestand. Ze bewaren je gegevens een half jaar, als ze binnen een halfjaar een contract hebben met het profiel waar jij aan voldoet krijg je een baan aangeboden
Dat het LUKRAAK IS EN NIET LULKRAAK.
Ik dacht altijd dat ze Hannelore Zwitserland heette
Ik ook!
Haha ik heb geen idee ik luister nooit Q!