Volgens mij zijn dat gewoon haar ingewanden etc die je dan ziet 
Dat een schaap en een geit niet de vrouwtjes en mannetjes versie van elkaar zijn, maar aparte diersoorten.
O wow echt? Ik dacht dat ook altijd!
Dat zetpillen geen pillen voor oraal gebruik gemaakt van zetmeel zijn. Die kennis had mij de âIn mijn POEP???!!!â tegen een verpleegster kunnen besparen.
(Poep op de Vlaamse manier)
Hahaha, ja, echt! Haha, YES, ik ben niet alleen. Ik ben hier ZO hard om uitgelachen door vrienden.
Ik was denk ik een jaar of 18
Nou net dus 
Dat de programmatitel âper seconde wijzerâ betekent dat je per seconde slimmer wordt. Ik las hem alleen als âsecondewijzerâ.
@Insouciance Misschien een leuk feitje hierbij: een mannelijk schaap noem je een ram en een mannelijke geit een bok! Voor de vrouwtjes kun je de normale naam aanhouden of ooi (schaap) en sik (geit)!
Wat âOGâ betekent
Wat dan?
Dat C&A niet staat voor Cor en Annie.
Mijn moeder zei dit ooit en ik heb tot mn 18e ofzo gedacht dat het echt zo was. Heb het zelfs helemaal vertelt aan vrienden onder het motto van: ik heb nou toch eens een feitjeâŠ!
mijn hemel, ik realiseer me nu pas dat 't een woordspeling is. iets aan die naam ergerde me altijd maar nu weet ik wat het is, ik begreep 'm gewoon niet.
Zijn we allebei weer per seconde wijzer geworden
Mijn moeder zei vroeger Cees & Arie 
Hahahah dit heb ik ook heel lang geloofd
In de Donald Duck heette het âper uur dommerâ
Dat de naam FEBO van de snackbar niet random is, maar is ontstaan uit âFErdinand BOlstraatâ.
(Met dank aan de app van De Slimste Mens)
Dat via de eerste klas instappen en dat tweede klas gaan zitten eigenlijk niet mag/netjes is.
Misschien niet netjes, maar waarom zou dat niet mogen? Het is toch gewoon een deur?