https://nl.wikipedia.org/wiki/Hannelore_Zwitserlood Je hebt wel gelijk
Haha gelukkig maar. Hebben we weer iets ontdekt.
Dat Sylvie Meis niet zichzelf “Meis” als bijnaam had genoemd om leuk/schattig over te komen, maar dat dat gewoon een echte naam is.
Nouja! Mind is blown.
Wtf
Moet zeggen dat ik de kleding van de bovenste foto leuker vind staan haha wat een lelijk pakje
De meeste modellen die gaan acteren vind ik dat niet geweldig doen maar ik vind dat zij het echt goed kan.
Volgens mij zijn dat gewoon haar ingewanden etc die je dan ziet
Dat een schaap en een geit niet de vrouwtjes en mannetjes versie van elkaar zijn, maar aparte diersoorten.
O wow echt? Ik dacht dat ook altijd!
Dat zetpillen geen pillen voor oraal gebruik gemaakt van zetmeel zijn. Die kennis had mij de “In mijn POEP???!!!” tegen een verpleegster kunnen besparen.
(Poep op de Vlaamse manier)
Hahaha, ja, echt! Haha, YES, ik ben niet alleen. Ik ben hier ZO hard om uitgelachen door vrienden.
Ik was denk ik een jaar of 18
Nou net dus
Dat de programmatitel ‘per seconde wijzer’ betekent dat je per seconde slimmer wordt. Ik las hem alleen als ‘secondewijzer’.
@Insouciance Misschien een leuk feitje hierbij: een mannelijk schaap noem je een ram en een mannelijke geit een bok! Voor de vrouwtjes kun je de normale naam aanhouden of ooi (schaap) en sik (geit)!
Wat ‘OG’ betekent
Wat dan?
Dat C&A niet staat voor Cor en Annie.
Mijn moeder zei dit ooit en ik heb tot mn 18e ofzo gedacht dat het echt zo was. Heb het zelfs helemaal vertelt aan vrienden onder het motto van: ik heb nou toch eens een feitje…!
mijn hemel, ik realiseer me nu pas dat 't een woordspeling is. iets aan die naam ergerde me altijd maar nu weet ik wat het is, ik begreep 'm gewoon niet.