Nagelknippers thuislaten zou ook een goed punt zijn.
Ik heb ook zo’n hekel aan mensen die in zo’n tweezits aan de buitenkant gaan zitten. Hallo schuif gewoon op.
Dat Josylvio eigenlijk Joost heet. Wat een anticlimax
Juist sexy
Wat hoopte je?
Ja dat weet ik dan eigenlijk ook weer niet. Misschien omdat ik een paar mannen ken die Joost heten die meer op boer Jan lijken dan op Josylvio en ik het associeer met het liedje ‘Joost is anders geaard🎼‘ Ik denk dat ik meer een stoerdere, moderne naam had verwacht🙈
haha dit vind ik op de een of andere manier heel leuk
Bij het gemeentehuis geweest? Toen kwam ik er ook pas achter xD
Ik heb iets te vaak gehad dat ik bij het raam ging zitten en degene naast me niet even opstond als ik de trein uit moest. Dus dan moet je ongeveer je kont in het gezicht van je buurman gooien om uit die tweezits te komen. Daarom ging ik ook altijd aan het gangpad zitten zodat ik zelf kon opstaan voor iemand.
Ooh ja dat is zo irritant! Dat je vraagt of je er langs mag en dat ze dan hun voeten opzij doen?? Sta gewoon ff op zodat ik niet half over je heen hoef te klauteren
Ja idd, precies dat dus.
Dat je denkt: word je er zelf blij om mijn reet in je gezicht te krijgen ofzo?
Als het zo druk is ga ik gewoon in de eerste klas zitten. Wordt soms ook omgeroepen in de trein en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Gewoon dikke scheet laten
Ik heb vaak een redelijk volle schoudertas mee in de trein en in zulke situaties gebeurt het ook wel eens dat die grote tas heel per ongeluk tegen het hoofd van de betreffende persoon aanstoot als ik langs diegene klauter. Heel vervelend, maar het is niet anders.
Net als dat wanneer mensen vast de trein in willen terwijl ik nog naar buiten moet, ik ook wel eens per ongeluk vol tegen zo iemand aanbots.
Oh maar dan douw ik gewoon Mn reet in hun gezicht hoor.
Ik ben inderdaad wel eens expres per ongeluk vol tegen mensen aangelopen als ze die fucking trap al op gaan terwijl er nog een horde mensen aankomt. Optyfen.
Gadverdamme doen mensen dit serieus?
Ik ken dit fenomeen dus van Egf hahaha. Kon niet geloven dat het echt gebeurde, totdat ik het zelf een keer zag. Was niet eens meer verbaasd door alle berichten hier.
Wtf het komt ook nog vaak voor ook.
Waarom doet iemand dit? Kan je dat niet thuis doen ofzo? Kan het niet wachten? Zoveel vragen
Dat Tel Sell staat voor verkoop op tv en niet gewoon een rijmende naam is.
Wel als je het als het werkwoord ‘helen’ ziet. Maar denk niet dat je dat bedoelde.