Waar kwam jij pas heel laat achter?

Dat pabo staat voor pedagosiche academie voor het basisonderwijs toen ik er al lang en breed op zat

10 likes

*pedagogische

Normaal corrigeer ik geen spelling, maar het leek me nu wel toepasselijk.

6 likes

bizzey
heet leendert

49 likes

Hahaha dit is top

Ik ga sowieso altijd stuk om artiesten die hun naam in een artiestennaam hebben veranderd, de echte namen zijn vaak ook behoorlijk kneuzig. Wisten jullie bijvoorbeeld dat prinses Laurentien eigenlijk Petra heet? Prinses Petra :sunglasses:.

16 likes

Ooooolaif oolaif
Hahah nu kan ik deze niet meer horen zonder hieraan te denken

13 likes

Leo toch?

Haha ik dus ook niet :see_no_evil:

1 like

Dat op de website van de Zeeman schijnbaar een spreekbeurtenpakket te downloaden is. Dat er dus serieus kinderen zijn die hun spreekbeurt schijnbaar over de Zeeman wilden houden. Wel goede en vooral goedkope reclame #spon.

https://www.zeeman.com/nl/spreekbeurt

24 likes

Ik vind het vooral heel slim en de kinderkleding en reclames zijn er ook op vooruit gegaan ja.

1 like

Haha jaren terug kwam ik erachter dat je op de website van buys(van de negerzoenen) een spreekbeurtpakket kon aanvragen. Ik als gierige Nederlander gedaan ook al zat ik niet meer op de basisschool. Ik kreeg dus serieus een supergrote doos met dozen negerzoenen en een pakket om ze zelf te maken :joy:

58 likes

Heb ik eens gehad met autodrop! Tegenwoordig kan je alleen een pdf downloaden :frowning:

3 likes

Keulen/Köln/Cologne.

Dat laatste :hushed:

10 likes

De Belgische variant van Expeditie Robinson gekeken? :stuck_out_tongue:

Dat Eau de Cologne uit Keulen kwam was voor mij toen ook een hele ontdekking. :stuck_out_tongue:

10 likes

Ik ontdekt net dat trap een muziekgenre is binnen de rap en ik dacht helemaal bij te zijn met al die soundcloud-rapmuziek etc. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Waar kun je die terugkijken? Vanuit NL?

Link staat in het expeditie robinson topic! Gewoon vanuit NL idd, moest wel even een account aanmaken

Het is Berend Botje en geen Beren Botje en de peuter in mij is nu teleurgesteld omdat de bereboot wel bestond. Dus waarom kon het geen Beren Botje zijn?

8 likes

Ik vind ook dat het Beren Botje moet zijn. Als wij dit nu allemaal structureel aan onze kinderen gaan leren willen ze vast ooit de titel veranderen

3 likes